Gå til innhold

Frøken Fe Fornyer seg

fairygirl

Anbefalte innlegg

Tusen Takk, Beep!! :hoppe:

Det er veldig spennende! :jepp: Vi belager oss på en sakte start, og så øke på etterhvert :ler: Veien vår blir til mens vi går, så det er greit å ikke snuble for mye i starten pga for høy fart, liksom :gjeiper: :fnise:

Idag er det regn og litt kaldt, så det er greit å sitte på sofa under et pledd, med laptop i fanget, redigere tekst og skrive litt nytt :P

Men først, en :kaffekopp: Og jeg setter likesågodt på en hel kanne for andre som evt vil ha ;)

God Dag til alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ååå, nå lager KjæresteMannen og SvigerFar middag mens vi damene koser oss med et glass vin :rødme: på en mandag. Blir jo helt bortskjemt :fnise:

Ellers er det godt med varme pledd og et koselig hjem å være i når det er hustrig ute :) KjæresteMannen er i lange møter mens vi er her, men jeg kan altså jobbe hjemmefra.. Liker sånt :ler:

Ha en fin kveld der ute!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen!

Høres ut som deilige dager hos svigers! :duskedame:

Her er det litt hjemmekontor før jeg skal på seminar senere. Så blir det litt hjemmekontor igjen i ettermiddag tenker jeg. Deilig!

Ønsker deg en kjempefin tirsdag, fairy!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Morgen!

Da kan vi jo skåle med hver vår :kaffekopp: fra hver vår hjemmkontor :ler:

Takk, Beep! :klemmer:

Fortsatt litt hustrig så jeg fristes til å jobbe under et pledd i sofaen idag også. KjæresteMannen skal straks avgårde på dagens (lange) møte, men vi får se om vi får tatt en liten :kaffekopp: sammen først før han drar. Det er så kos :rødme:

Ingen større planer idag, først imorgen vil vi ha mer tid til å se venner.. kanskje han og jeg skal stå for middagslaginga ikveld? Vi får se; fristes til å gå ut også :ler:

Ha en flott dag der ute!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Back!

Skåler i :kaffekopp: fra sofakroken (og joggebuksa), og slår et slag for hjemmekontor :fnise: Spesielt med gufne temperaturer og regn/hagl/snø i lufta. Hallo! Vi snakker MAI! Hørt rykter om at det er MYE verre på Østlandet, så skal ikke klage i grunn. Bare litt hagl-byger her stort sett.

Skal dere være lenge hos svigers? Høres ut som om dere koser dere skikkelig i alle fall! :jepp:

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kaffekopp::):kaffekopp: Skåler helt klart for hjemmekontor & joggebukse :fnise:

Ja, Mai er rare greier i år ...

Vi drar hjem igjen til helgen. Det er iallefall planen, for da rekker vi både jobbting,familieting og vennerting først ::ler:

:jepp: har fine dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem:

Takk for all støtten jeg har fått!

Godt å se at du koser deg! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Jeg er så glad for at du hadde en så fantastisk dag, Supra! Rart det, hvor engasjerte vi kan bli på vegne av mennesker vi ikke har møtt. Men vi kjenner igjen hjertets språk, ærlighetens språk, og ... hvis jeg tør å si det; sjelens språk ...

Det er lett å støtte ei som er så åpen og ærlig som deg :jepp:

Takk, det gjør jeg. Godt å være nygift :rødme: - og mange år etter dette, håper jeg :) (selv om eventyrene sjelden sier et pøkk om akkurat det :ler: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

God morgen!

Lillelørdag! :danse:

Kjempeglad for oppmuntringene og støtten du kommer med i boka mi også, Fairy! Det hjelper!

Som du sier, det er i grunn rart hvordan man virkelig blir engasjert og bryr seg om folk som egentlig er "fremmede". Men på den annen side så føler jeg liksom ikke at dere er fremmede lengre heller... Vi har bare ikke møttes liksom... :ler:

:kaffekopp: og ønsker om en strålende dag er oversendt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God Morgen!! :)

Jammen hyggelig å finne slike meldinger i boka mi!

Og helt klart slik det føles, Beep! :jepp::klem:

Glad for å at dere er her :danser:

Lillelørdag er bra :danse:

Og strålende dager liker vi :sol:

Takker for :kaffekopp: Trengte det idag. Ble sittende å se på film igår, da blir det fort sent (spes når man begynner sent :fnise: )

Næ, får vel få opp farta nå vel! Blir mye skriving idag også, men jeg forsøker å variere arbeidet ved å sette meg i forskjellige stoler og sofa og ved forskjellige bord :ler:

Ha en fortreffelig dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idag ville jeg bare zzzzzove :Gjesp: men det gjør seg liksom ikke helt når en er på besøk :fnise: Hjalp ikke at KjæresteMannen hadde det på samme måte :roll: Men Men, vi kom da igang med dagen. Begge jobber hjemmefra idag, til han drar på møte en-eller-annen-gang når det passer. :ler:

Nå merker jeg at jeg savner juiceren og blenderen min hjemme. Blir mer brødmat uten, og det gir slettes ikke den samme energien. Kos å være her, skal bli kos å være hjemme igjen :jepp:

Næ. :kaffekopp: idag og!

Ha en fin dag idag!

Endret av fairygirl
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Phuuuu :gjeiper: Har skravlet med ei venninne i 4 timer idag, sånn ca.. Utrolig hvor mye en får sagt .. og utrolig hvor sliten kjeven min er nå :ler:

En av disse lørdagene som bare farer avgårde i sitt eget tempo, uten mål og mening. Godt det :jepp: Ikveld skal vi overnatte hos venner ( nei, har ikke kommet oss hjem fra byen likevel .. :fnise: .. men godt å være sosial!! )

Ha en fin helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skikkelig på farta dere jo!

Men koselig å være sosial! :hoppe:

Hvordan har fairy det ellers? Alt bra? Full fart med firmaet til venninnen din? Går bra?

:duskedame: for 3-dagers uke :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nuh er vi hjemme igjen :gjeiper: Det er gøy å være sosial, men det kan nesten bli for mye av det gode :jepp: Bokstavelig talt; det sa iallefall vekta mi idag :dåne: :ler:

Det skal bli godt å komme i vanlig gjenge igjen; må bare få unna denne "helgen" først :fnise:

Jobber masse for venninna mi; går smått, men det er som forventet. Det gir oss en etterlengtet tid til utvikle konseptet og samarbeidet. Og jeg gjør jo admin for KjæresteMannen min fortsatt, så det er nok å gjøre.

Fairy har det bra. Føler meg litt tung og uopplagt men det skyldes nok at jeg ikke fikk trent så mye mens vi var borte, og kostholdet ble det så som så med; blir egentlig forbauset over hvor lite bevisst mange oppegående er i matveien ... :klø: ... eller ... hvor kjapt de finner grunner til å "kose seg"? Nå gjorde vi forsåvidt det også :sjenert::ler: En liten selverkjennelse; er det "snopbomber" i hus, spiser jeg dem gladelig :fnise:

Jeg vet jo at når vi kom hjem igjen ville vi falle tilbake på det sunne, så jeg hadde bestemt meg for å tilpasse meg de vi bodde hos, men det tok på mer enn jeg hadde trodd (og ble mer og mer utålmodig etterhvert som turen vår varte lengre enn planlagt).

O'Lykke; så godt det er å ha full styring på sine egne måltider igjen! Elsker maten vi lager hjemme :jepp:

De neste dagene vil jeg bruke på å lese litt, og også ta noen grep i forhold til sunnhetsvaner. jeg vet jo hva jeg trives med! Men det trengs litt skjerpings for å huske på det :gjeiper:

Hmm... litt :kaffekopp: nå, så setter jeg meg ut og leser ...

Håper du har fine flotte feriedager :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det vel overstått og tilbake i hverdagen igjen :jepp:

Idag har jeg bestemt meg for å komme inn i den gode flyten jeg var i før storbyturen. Fikk en god start på dagen med min frokost juice. Håper jeg også får trent senere idag. Kjøleskapet er full av frukt og annen god snacks; utfordringen er å huske på det :ler:

Ellers rydder jeg mer enn jeg skriver for tiden :sjenert: men det må da gå seg til. Satser på det.

Ha en god dag!

:kaffekopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Supra :goodbye:

Juicen min ja; jeg bruker en saftpresse og juicer selleristenger, salatblader eller spinat (eller begge deler), epler og sitron. Gir skikkelig kick! Tidligere laget jeg meg såkalte grønne smoothies i en blender, der en fjerdedel er dypgrønne grønnsaker (babyspinat er best, og du smaker det heller ikke med alt det andre) pluss ulike frukttyper og bær. Finnes mange fine oppskrifter på nettet.

Men nå juicer jeg, for vi fikk en skikkelig fin og kraftig juicer i gave, som krever mindre preparering av maten (kan beholde skallet på). Bøygen var en god rutine på vasking av juiceren etterpå, men så tok jeg tiden og oppdaget at det gikk mye raskere enn jeg trodde :fnise: så da ble det lettere! Og nå mens jeg kommer igang med rutinen igjen, lager jeg litt ekstra og setter resten i en lufttett beholder i kjøleskapet, slik at jeg har til neste dag, om jeg skulle være litt lat eller føler jeg har dårlig tid. :)

Kom igang raskt og effektivt idag, men plutselig ble det full stopp og smurfing på nettet :overrasket:

Jaja, får vel bare :scorpis: lage meg :kaffekopp: og komme igang igjen :ler:

Ha en strålende dag :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...