Gjest gjest ikveld... Skrevet 22. august 2003 #1 Del Skrevet 22. august 2003 Har akkurat kommet hjem... Har vært ute at med kjæresten, og hatt det toppers.. ...dvs..inntll for en time siden... Han spurte hvorfor jeg ikke var med han ut oftere når han spurte om jeg ville bli med... Jeg svarte, ærlig, at jeg følte meg utenfor når jeg er med han ut, pga at han alltid spør når han skal ut med en veldig god venninne. Det er ikke det at jeg er sjalu...men jeg føler meg virkelig utenfor når jeg er med de ut...de danser, de har interne fleiper, interne sanger osv... hva skjedde?? jo han ble sur og gikk.... Så nå er jeg her hjemme alene....litt ensom..litt sjokket over reaksjonen hans...jeg prøvde å forklare hvorfor jeg følte meg utenfor, men han ville ikke forstå... jeg var jo bare ærlig...men det tålte han tydeligvis ikke... menn sier at kvinner er kompliserte..... formeninger?? mvh ensom.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. august 2003 #2 Del Skrevet 23. august 2003 At du gidder å bruke så mye energi som å skrive om han engang...ÆSJ :evil: Fy f....for en ekkel og egoistisk fyr du har rotet deg bort i. Reaksjonen din vil jeg IKKE kalle for sjalusi, men helt normal. Hva med IDIOTEN (typen din altså) VILLE HAN TÅLT AT DU HADDE EN KJEMPE GOD VENN, SOM DU OPPFØRTE DEG LIKEDAN MED SOM HAN MED HENNE? Spør han, om du hæres å prate mer med den dusten :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. august 2003 #3 Del Skrevet 23. august 2003 Dette er en sånn ting som må snakkes nøye igjennom. Jeg tenker ; at han bør invitere deg med ut sammen med andre enn henne også. - at han kanskje ble sint fordi han så gjerne vil at dere skal like hverandre - dersom dere hadde drukket er lunten litt kortere - kanskje han ble redd for at du ikke vil at han skal ha kontakt med henne - at du må jobbe litt med deg selv for å spørre de når det foregår noe "internt". Da kan du bedre forstå hva de snakker om og dermed ikke føle deg så utenom ! Skjønner godt du er fortvilet. Tror nok at når dere får snakket skikkelig om dette så ordner det seg nok. Trøsteklem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Coolaid Skrevet 23. august 2003 #4 Del Skrevet 23. august 2003 Kan godt forstå deg, virker mere som om han har to kjærester og må ha aller helst ha deg med for at det skal "virke greit". Hadde ikke tålt at konen min hadde oppført seg slik. Man kan ikke klage på at kvinner er kompliserte når de sier ting rett ut, det er jo en manns drøm det! Ikke noe særlig til mann som behandler deg slik. Du skulle ha blitt satt pris på, han er ikke deg verdig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 23. august 2003 #5 Del Skrevet 23. august 2003 Ja - trøsteklem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. august 2003 #6 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg har et par kammerater som mannen min før var veldig obs på. Han var liksom ikke helt sikker på hvor han hadde de. Ikke sjalu helt. Nå har de også damer da så nå går det litt bedre! Så når vi går ut så går vi ut som en hel gjeng! Men det vare en periode vi holdt litt avstand, jeg inviterte de til oss men jeg ble aldri med på hybelen deres aleine. (Selv om han sa han ikke var sjalu så er det ikke noe grunn til å gi han en grunn til å bli det!) Jeg kan ikke gi deg en oppskrift på hvordan en skal løse sånt men nøkkelen er kommunikasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vega Skrevet 23. august 2003 #7 Del Skrevet 23. august 2003 Spørs jo. Vanlig folkeskikk er å involvere "utenforstående" og dra de inn i varmen, når man er flere rundt et bord. Kanskje er de ikke flinke til nettopp det? Jeg kjenner ei skreppe - når hun har fått noen pils, er det hun, hun og atter hun - som skal ha all oppmerksomhet, fra menn - det blir helt patetisk når man er flere sammen. Irriterende også. Man trenger ikke glemme alt rundt seg når man har fått noen øl. Kan hende er du reservert selv - slik at det er vanskelig å komme innenfor? Snakk med mannen din. Det høres ikke ut som verdens største problem. Men han kan godt gi deg mer oppmerksomhet når dere er ute, det handler bare om små ting, en klem, lytte, spørre, dra deg inn i samtalen osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest fortsatt Skrevet 23. august 2003 #8 Del Skrevet 23. august 2003 Han kom igjen sent...tipp hva han gjorde? Han tok dynen å la seg på sofaen!!! (jaja...det er han som får lide...jeg fikk jo hele sengen for meg selv..) Jeg vet at de bare er venner. Men det er ikke noe gøy for meg når de driver å sier "husker du denne sangen?? den er vår sang, den måå vi danse til", "husker du den gangen"...bla bla bla...jeg kommer aldri gjennom liksom... Jeg er ikke sjalu..men jeg forstår ikke hvorfor de ikke kan dra ut alene. Jeg har sagt det til han også..at jeg har ingenting imot at han fester sammen med denne venninnen alene...for jeg stoler på han.. Hilde k s: jeg drakk omtrent ingenting..han drakk litt mer...(men ikke mye) gjest...fortsatt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 23. august 2003 #9 Del Skrevet 23. august 2003 Kanskje han har dårlig samvittighet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Humlen¤ Skrevet 23. august 2003 #10 Del Skrevet 23. august 2003 Höres ut som du ikke har det så bra akkurat i den situasjonen du er i nå.. Men det er jo vanskelig å si noe som hjelper forholdet når man ikke kjenner det. En ting er jo om dere har värt sammen lenge, om dere bor sammen og om du stoler helt på mannen din. Har han gjort lignende ting tidligere? Vet du at slikt er bare deres forhold? Og hvor gamle er dere..? Jeg synes også som en annen nevnte at det godt kan hende at han har veldig dårlig samvittighet, for at han vet at han ikke var helt rettferdig mot deg, men ikke vet hvordan han skal unnskylde det..?..kanskje. Da er det iallefall enklere å legge skylden på den andre part.. ellers så har han ingen grunn what so ever til å väre sur eller irritert på DEG. Liker du forresten henne? Det er deg han er sammen med, så det burde bety mye for han at du har det bra, og kan like hans venner og föle deg trygg og godt likt blandt dem. Det virker nesten som om han er redd for at du ikke oppförer deg korrekt nok i hennes närvär og setter han i et dårlig lys ovenfor henne..eller så er han bare veldig umoden og ikke forstår deg. Uannsett så oppförer han seg dårlig ovenfor deg UTEN GRUNN.. deg skal han respektere, passe på at har det bra, og väre redd for å såre. :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 23. august 2003 #11 Del Skrevet 23. august 2003 Kanskje han har dårlig samvittighet? den tenkte jeg også med en gang, men det blir jo litt vanskelig å sette seg inn i hodet hans. Vent til han har roet seg ned og snakke med han da, er han ikke villig til å snakke med deg, da bør du vel egentlig vurdere om det er slik du vil ha det i forholdet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 23. august 2003 #12 Del Skrevet 23. august 2003 Han er sur uten grunn. Uansett hvem man er ute med bør man passe på at noen ikke faller helt utenfor. Synes det er ytterst merkelig at han ikke skjønner at du føler deg utenfor, tyder på forholdsvis lav sosial intelligens. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Donna Skrevet 23. august 2003 #13 Del Skrevet 23. august 2003 Stakkars deg da !!!!! føler så meg deg - det er grusomt å bli behandlet slik - man blir så usikker - jeg forstår veldig godt hvordan du har det ...!!! *stor trøsteklem * Menn er (kan være) kjipe ! :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. august 2003 #14 Del Skrevet 25. august 2003 Ville vært veldig obs! Han ble sur når du nevnte det.Husk mange blir sinte/sure når de har gjort noe gale. 40% av venner av motsatt kjønn har hatt sex minst en gang. Ville ikke godtatt det,krev en forklaring.Blir han sur og går,spring etter ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå