Gå til innhold

Sjokoladekalender


breathless*

Anbefalte innlegg

Nå nærmer det seg desember i stormskritt og det er på tide å skaffe seg en kalender!

Hvilken sjokoladekalender er deres favoritt?

:nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjest_gjest_*

Jeg har kjøpt Ponduskalenderen til mannen, blir bare en vanlig 10kroners til meg. Syns ikke det er nødvendig med mer sjokolade enn det er i de.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har pleid å kjøpe 10kr-kalender til meg og mannen. Så på tv2-hjelper deg i går og da var det bla den fra Nille som gikk av med seieren. Den er også billig, så kanskje det blir en sånn i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på tv2 hjelperdeg i går, de testet årets julekalendere. Den Bamsekalenderer til 10 kr, Haribo sin og den fra Nille fikk best i test!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har kinder kalender, i sverige koster den så vidt 100 svenske kroner ( mellom 90 og 100 norske) mens den koster nesten 200 i norge. Hvorfor jeg vil ha så dyr? Fordi jeg hadde ikke de to siste årene pga stress og førjulsmas, så nå vil jeg belønne meg selv :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal ha Kinder-kalender i år også.

Farlig god, men grusomt kjedelig!! Lett å se på lukene hva som kommer, og da er det ikke like morsomt lenger. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om jeg skal ha Kinder-kalender i år også.

Farlig god, men grusomt kjedelig!! Lett å se på lukene hva som kommer, og da er det ikke like morsomt lenger. :sjenert:

Hehe jaa... den er ikke noen overraskelse akkurat, så det er pga kindersjokoladene jeg kjøper den. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også kinder kalender! :hoppe:

Fikk av mamma :fnise: Jeg sa at hun ikke trengte å kjøpe og at det er så dyrt, men hun sa at broren min sin lego kalender kosta like mye, og "du syns jo sånn er så gøy" :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå jeg blir helt gira bare av tanken på at det bare er 4 dager til første luke åpnes! :bolledeig:

I går gikk jeg innom Hotel Chocolat og fikk smaksprøve på kalenderen dems med mørk sjokolade så den er under sterk vurdering. Bare synd at den er så dyr.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...