Gjest Tiit Skrevet 22. august 2003 #1 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg/Vi har helt siden minstemann kom til verden, lurt og lurt og lurt på om vi skal ha ên til baby, altså to eller tre barn.... Det er så vanskelig.. Synes egentlig tre er optimalt, men to er veldig praktisk og greit og alt det derre. Nå i det siste går jeg rundt og spekulerer på, og synes synd på våre to, som jo bare er to. Jeg går og tenker på at det kanskje "er meningen" at vi skal ha tre barn, og så lar vi det ikke skje.... Derfor tenkte jeg som så: kanskje vi skulle la det stå til, og ha samleie uten beskyttelse èn gang for å se om jeg ble gravid. Dersom jeg ble det da, så var det jo greit, og om ikke, så er vel det også greit...... Høres dette helt sprøtt ut, eller.....? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2 barnsmor Skrevet 24. august 2003 #2 Del Skrevet 24. august 2003 JA dette høres idiotisk ut :-? Du må jo få 3 visst du ØNSKER DER, men ikke drive med sånn lotto opplegg.. elle melle. Jeg har samme dillemma selv bare for å si det.. har alltid sagt 3, men sitter nå med 2 deilige jenter og føler at det er absolutt NOK. Man skal jo ha overskudd til de har jeg funnet ut. klar å følge dem opp på aktiviteter og diverse. Åsså er det dette med hvor mye en skal ha anledning til å prioritere tid sammen uten barna.. ikke så lett å plassere vekk 3 egentlig.. Uansett så har jeg nå startet utdannelse som vil ta meg 3 år, og da er jentene mine blitt 5 og 8.. spørs om vi føler for å "begynne på igjen" da!?!?! Så det jeg sier er at jeg forstår problemstillingen din, men tenk deg godt om.. jeg har mange venninner med 3(tette og), og det er litt av en kabal avogtil og få hverdagen til å gå opp!! Du må ønske dette for din del, ikke for barna som du allerede har sin del, for de har det bedre med hverandre og foreldre som er opplagte enn ei mor som fikk 3 bare for deres skyld og mens egentlig hadde nok med 2.. Men som sagt, så tenker jeg helt likt selv.. har så lyst at mine og skal være 3 søsken.. jeg ønsker deg lykke til med valget!! du blir sikkert fornøyd uansett hva du velger, får du 3 vil du aldri være den siste foruten heller.. Men kanskje greit å være sikker på hva du vil før du setter i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest 2 barnsmor Skrevet 24. august 2003 #3 Del Skrevet 24. august 2003 JA dette høres idiotisk ut :-? Du må jo få 3 visst du ØNSKER DER, men ikke drive med sånn lotto opplegg.. elle melle. Jeg har samme dillemma selv bare for å si det.. har alltid sagt 3, men sitter nå med 2 deilige jenter og føler at det er absolutt NOK. Man skal jo ha overskudd til de har jeg funnet ut. klar å følge dem opp på aktiviteter og diverse. Åsså er det dette med hvor mye en skal ha anledning til å prioritere tid sammen uten barna.. ikke så lett å plassere vekk 3 egentlig.. Uansett så har jeg nå startet utdannelse som vil ta meg 3 år, og da er jentene mine blitt 5 og 8.. spørs om vi føler for å "begynne på igjen" da!?!?! Så det jeg sier er at jeg forstår problemstillingen din, men tenk deg godt om.. jeg har mange venninner med 3(tette og), og det er litt av en kabal avogtil og få hverdagen til å gå opp!! Du må ønske dette for din del, ikke for barna som du allerede har sin del, for de har det bedre med hverandre og foreldre som er opplagte enn ei mor som fikk 3 bare for deres skyld og mens egentlig hadde nok med 2.. Men som sagt, så tenker jeg helt likt selv.. har så lyst at mine og skal være 3 søsken.. jeg ønsker deg lykke til med valget!! du blir sikkert fornøyd uansett hva du velger, får du 3 vil du aldri være den siste foruten heller.. Men kanskje greit å være sikker på hva du vil før du setter i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå