Gjest Eline Skrevet 22. august 2003 #1 Del Skrevet 22. august 2003 Tror jammen meg de bare har flyttet litt rundt på penga jeg... Glad og fornøyd var jeg da datteren min fikk redusert oppholdsbetalingen med 580,- i mnd (kommunal). Så kom regningen til min andre datter (privat pga. mangel på kommunale plasser i bydelen) på 1 år med en økning (begynner i bhg.nå). Så etter at småbarnstillegget ble fjernet så er vi der vi var. Dvs. vi har gått i tap med par hundre kroner. Ikke nok med at vi må kjøpe en gammel bil for å levere ungene to forskjellige steder, redusere stillingen min og tape på ordningen i tillegg!! Helt utrolig at en kan ha slike problemer med bhg.dekning og priser i alle disse årene uten at noe blir gjort. Det som er ganske så surt er at hvis jeg hadde fått min andre datter inn i kommunal bhg. så hadde jeg tjent 1700,-!!!! Men sansynligheter for det er så minimal (vi vinner ikke kommunens lottotrekning om bhg. plass to ganger). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsevips Skrevet 23. august 2003 #2 Del Skrevet 23. august 2003 Skjønner deg godt jeg ! I en del kommuner har de som du skriver flyttet om på pengene, rett og slett fordi de har prioritert andre ting Og det er urettferdig spør du meg. Barnehagedekning og priser, vil jeg bruke alt for mye plass på om jeg startet, så det lar jeg være Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 23. august 2003 #3 Del Skrevet 23. august 2003 Vi er også tapere. Her steg sfo regningen til 1625,-, vi mistet småbarnstillegget og har minsten i privat barnehage. Så vi betaler nesten en tusenlapp mer nå enn i vår. Jippi ! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå