Gjest Anonymous Skrevet 22. august 2003 #1 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg har en samboer som har vært i en ulykke.Vi er sammen hele dagen føler at jeg aldri for tid for meg selv. Han fikk skader som har forandret hans liv. Men han klarer seg selv og fungerer bra. Jeg har så lyst til å gå ut med en venninne på byen, men føler at jeg ikke kan det. Han sitter så mye alen at jeg for dårlig samvittighet når jeg går ut....... Er sliten og føler at jeg trenger å ha det litt gøy uten han ved min side bestandig. Han sier det ikke gjør noe, men den samvittigheten..... Hva ville dere gjort?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. august 2003 #2 Del Skrevet 22. august 2003 en kveld aleine innimellom er vel ikke farlig?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piñacolada Skrevet 22. august 2003 #3 Del Skrevet 22. august 2003 Synes definitivt du skal ta deg en tur ut! Tror sikkert han mener det samme. Mulig du blir gal av bare å sitte hjemme. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chriztine Skrevet 22. august 2003 #4 Del Skrevet 22. august 2003 Ja, og har ikke han noen kamerater han kan henge med?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tirell Skrevet 22. august 2003 #5 Del Skrevet 22. august 2003 Ja, så absolutt enig!! Du skal ikke ha dårlig samvittighet for å ta deg turer ut! Ved å ta vare på deg selv, tar du indirekte bedre vare på både han og forholdet, sant?! Kanskje han også vil la seg inspirere av deg, til å komme seg litt ut i andre omgivelser..? om omstendighetene tillater det... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Joplaya Skrevet 23. august 2003 #6 Del Skrevet 23. august 2003 Bedre at du tar vare på deg selv nå også, enn at du bare tenker på han og til slutt gir opp alt sammen fordi du ikke takler det mer. Når han sier du kan gjøre det, så gjør det. Mer overskudd hos deg vil også gjøre hans hverdag lettere og bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 23. august 2003 #7 Del Skrevet 23. august 2003 Ta deg en tur ut. Selv om han skulle føle seg alene, er det opplagt at du trenger det. Det er til det beste både for deg og han. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. august 2003 #8 Del Skrevet 23. august 2003 Gå ut sammen med venninner. Du trenger å ta vare på deg selv også. Det er ikke noe å ha dårlig samvittighet for. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bridget Skrevet 23. august 2003 #9 Del Skrevet 23. august 2003 Selv om man er sammen/samboere så innebærer det faktisk ikke at man er ansvarlig for at den andre aldri kjeder seg! Enhver har ansvar for sin egen lykke! Gå ut og ha det gøy - har du det ikke bra selv så vil du etterhvert ikke ha noe å gi til han heller. Du kan jo prate med han - si at du trenger å gå ut med vennine dine og at det hadde vært veldig hyggelig om han kunne finne på noe sammen med sine kompiser. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå