Gjest Zirine Skrevet 22. august 2003 #1 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg registrerer at du ikke har noen dagbok!! Hvorfor det, om jeg tør spørre - også akkurat nå som jeg var i dagbokhumør da ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 22. august 2003 #2 Del Skrevet 22. august 2003 Hun har da dagbok hun. Under generelle dagbøker H - N, side 2. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 22. august 2003 #3 Del Skrevet 22. august 2003 Har hun??? Og hvorfor står det ingenting i signaturen hennes da? Pokkers jentunge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 22. august 2003 #4 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg vet ikke. Men jeg har iallefall vært innom den tidligere. Håper du fant den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 22. august 2003 #5 Del Skrevet 22. august 2003 Det gjorde jeg. Takk Trulselinemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 23. august 2003 #6 Del Skrevet 23. august 2003 hehe. må vel ikke ha det i signaturen da. kunne jo hende folk fikk vite om den da. nei fytte rakker'n. der som jeg skriver så mye dritt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zirine Skrevet 23. august 2003 #7 Del Skrevet 23. august 2003 Dritt?? :o JEG skriver om dritt, du skriver IKKE om dritt. :korrigere: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 24. august 2003 #8 Del Skrevet 24. august 2003 nei det er ikke dritt sånn kanskje men det er jo ikke direkte lystig lesning heller da. det er ikke den dagboka du titter innom for å få deg en latter det er helt klart, men det kan jo tenkes den har klart og få noen i dårlig humør. men den hjelper meg i hvert fall og det er det viktigste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå