Gå til innhold

Julekort med barna på


Duracella

Anbefalte innlegg

Jeg og min mann er ikke julekort-typer, men føler litt at det er forventet av en, spesielt siden vi nå har barn.

Føler at 'alle' gjør dette så fort de har fått barn. Vi føler egentlig ikke for det.

Hva tenker/ gjør dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg ser ikke på det som en selvfølge, og hadde nok ikke tenkt på det hvis noen av våre venner med barn ikke sendte oss julekort med bilde. Men, nå skal det sies at det er veldig mange som gjør det og jeg setter stor pris på det.

Selv om vi ser vennene våre jevnlig er det ikke alle barna vi ser så ofte, og jeg setter stor pris på julekortene.

Men, som sagt ingen selvfølge og jeg hadde nok en gang tenkt over det hvis noen ikke ga.

Vi har ikke barn selv, men jeg tror nok at vi kommer til å sende julekort den dagen vi har barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke på det som en selvfølge. Jeg kjenner da mange som har barn, men som ikke sender julekort med barn på. Faktisk er det de færreste av de jeg kjenner som sender julekort i det store og det hele (inkludert meg selv).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Gabrielle_*

Jeg sendte alltid bilde av barna på julekort tidligere da ungene var små ... nå som de er 18 og 23 så er det nok ikke så pop lenger :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har en gutt på 2, og vi sender kort med bilde på. Vi bor langt unna store deler av familien, så for meg er det naturlig å sende med bilde av han på :) Sendte forøvrig julekort i mange år før jeg fikk barn også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi sender med bikkja på vi :fnise: Vi får hvert år masse fine kort med bilder med barn på og tenkte at når vi fikk hund så fikk de tåle å få bilde av bikkja på tilbake ;) Men jeg tror kanskje ikke vi gjør det hvert år da - en hund på 3 år og en på 4 år forandrer seg jo ikke så mye som et barn.

Endret av pusla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...