Gjest nissemamy Skrevet 26. november 2009 #1 Del Skrevet 26. november 2009 Selv om jeg er alt for gammel så er det stor kos å sitte under ett pledd å få med seg julemorgen lille juleaften og juleaften, Nissan og Elisabeth gjorde en kjempe bra jobb, men synes det har blitt værre de siste årene... noen som vet hvem som skal lede det i år? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 26. november 2009 #2 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Jeg savner også Nissa og Elisabeth. Det var så koselig å stå opp dagene før jul å sette seg foran tv`n å se på de to. Synes det har blitt skikkelig dårlig de siste årene. Edit: Kåre Magnus Bergh og Heidi Marie Vestrheim leder julemorgen i år. Endret 26. november 2009 av Maye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siiw Skrevet 26. november 2009 #3 Del Skrevet 26. november 2009 Uff : ( enig at nissa og elisabeth var bedre! nå er det bare møkk... hmm. husker den loppa? elisabeth hadde når hun leste.. tror det var no sånt... men ikke nå mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 26. november 2009 #4 Del Skrevet 26. november 2009 Sukk, alt barnetv var bedre før!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lyra Skrevet 27. november 2009 #5 Del Skrevet 27. november 2009 Jeg er også for gammel for barne-tv, men benker meg ned på morgenen i lyset fra juletreet for å se julemorgen allikevel. Og jeg savner Nissa og Elisabeth!! De var jo julestemning de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Siiw Skrevet 27. november 2009 #6 Del Skrevet 27. november 2009 Synd alt må forandre seg så mye! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå