Gjest jeansgutt21 Skrevet 27. desember 2009 #21 Del Skrevet 27. desember 2009 Mine åletrange slitte jeans Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 27. desember 2009 #22 Del Skrevet 27. desember 2009 Kosebukse. Klarer meg aldri uten den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. desember 2009 #23 Del Skrevet 27. desember 2009 En sort eller sjokoladebrun skinnjakke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosemose Skrevet 27. desember 2009 #24 Del Skrevet 27. desember 2009 Varme uteklær, den som fant opp "det finnes ikke dårlig vær bare dårlige klær" hadde jammen meg et poeng BH - hater å gå uten og har klokketro på at BH'ene mine har æren for at ting ikke sægger lange smale singletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 27. desember 2009 #25 Del Skrevet 27. desember 2009 Strømpebukser! Bruker omtrent kun kjoler, og er ikke kjekt med bare ben om vinteren Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wildy Skrevet 27. desember 2009 #26 Del Skrevet 27. desember 2009 Masse treningsklær! blir lettere hysterisk om vaske-klær-systemet faller litt ut her, og jeg går tom for treningstøy. Og kjoler! Elsker hverdagskjoler,både til sommer og vinterbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 27. desember 2009 #27 Del Skrevet 27. desember 2009 Mine strømpebukser/tights i grått og svart, dyre, men knallgode å ha på seg. (Pluss ullundertøy og sokker pluss tjukke sko og dunjakke, hansker og skjerf) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. desember 2009 #28 Del Skrevet 28. desember 2009 BH - hater å gå uten og har klokketro på at BH'ene mine har æren for at ting ikke sægger Selv går jeg med sports-bh hele tiden, bortsett fra når jeg sover. Puppene strutter som om jeg var 16 år. Så ja, sports-bh'ene mine klarer jeg meg ikke uten. Føler bevegelsene mine blir mye friere når jeg bruker sports-bh enn vanlig bh. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cumulus Skrevet 28. desember 2009 #29 Del Skrevet 28. desember 2009 Min nye, brune Bergans dunkåpe som jeg fikk til jul. I dette kalde været er den helt perfekt!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå