Gå til innhold

Alt mobilen kan brukes til....

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Zalomine

Betale 1,50 pr dag for å få mobilen til å minne meg på å ta piller, når sambo gjør det helt gratis?

Men for disse småjentene som sier "jeg tar p-piller, men jeg husker dem ikke hver dag da, og jeg har hatt sex, kan jeg være gravid?" så er det kanskje en ide? Men, en enda bedre ide å kanskje legge seg til vaner slik at man HUSKER ting? Kan lønne seg i lengden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke det er no å tenke på nei. det blir litt for meget av det gode, eller er det egentlig ett gode. nei da finnes det vel andre alternativer. det er mye annet og bruke penger på enn akkurat det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tänk om man är på semester då... och batteriet är dött, eller om det inte finns täckning - hur ska man då klara att ta sina p-piller?? :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om man trenger påminnelse om å ta pillen sin til noenlunde fast tid hver dag, hvor i alle dager skal en da betale kr 1,50 for hver påminnelse når en selv kan legge det inn som fast alarm på mobilen sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Ikke alle har en mulighet til å legge inn en fast alarm på mobilen sin (det kan ikke jeg) men nei, jeg ser mange ander måter å huske det på enn å betale 1,50 for en sms i alle fall.

Men, du vet, noen vil tjene penger, og fjortissene elsker alt som har mde mobil-telefoner å gjøre... naive er de, og tenker ikke på at det koster?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lekebøll

:briller:

Jeg har da hørt verre ting.

Jeg skulle igrunnen hatt en slik alarm for bussen, vaskemaskinen, avtaler, postlegging, betalingsfrister.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

post-it lapper og alarm på mobilen er kjekkt og ha. men kondom hadde vel avlivet hele "husk-på-død-og-liv-å-ta-p-pille" saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...