Gå til innhold

Innpåslite (eks)kjærester til kompiser


Gjest Donnerstag

Anbefalte innlegg

Gjest Donnerstag

Jeg liker jenter, og jenter liker meg. Noen ganger for godt.

Jeg har en god kompis som er sammen med ei jente. Det går ikke så fett for dem, og jeg tipper det blir slutt før nyttår. Problemet er at hun tydelig har lyst til at vi skal bli sammen. Dama er nice, men bros before hoes, så det er helt uaktuelt at jeg gyver løs på ei eks dame til en kompis.

Gutter er kåte og knuller mye rart, ja. Men har ikke jenter antenner som oppfatter at det ikke er tillatt for gutter å daske løs på venners eks-damer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutter er kåte og knuller mye rart, ja. Men har ikke jenter antenner som oppfatter at det ikke er tillatt for gutter å daske løs på venners eks-damer?

Jeg trodde dette var en vanlig regel, ja.

På samme måte mener jeg det er en regel at jenter ikke skal prøve seg på venninners eks-kjærester, heller. (M.a.o: Det gjelder begge veier.) Utfra det du sier ser det ikke ut til at alle lever etter denne regelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Donnerstag
Jeg trodde dette var en vanlig regel, ja.

På samme måte mener jeg det er en regel at jenter ikke skal prøve seg på venninners eks-kjærester, heller. (M.a.o: Det gjelder begge veier.) Utfra det du sier ser det ikke ut til at alle lever etter denne regelen.

De fleste lever vel etter de spillereglene. Men det finnes tydligvis noen unntak.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Liker slaget... Bros before hoes...

Hadde flere kompiser igjennom tidene som sa det der,.. Støtter hverandre fult opp. Helt til den dag eksen gikk på bestekompisen min... Og nå er eksen sammen med en jeg voks opp med hele livet...

Spør meg selv, har jeg virkelig så lite respekt av folk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...