Gå til innhold

Et liv som jogger


Mir

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Heisann!

Ja, jeg er fortsatt på farten vetu! Blir litt ensformig om dagen, så jeg har begynt å kjøre på tungere og raskere for å få opp ytelsen litt. Morro å presse seg selv , og iallefall når man er ferdig. Jeg merket at jeg glemte stadig å fylle inn her inne så det ble så dumt med sporadisk oppdatering, så har ført opp logg for meg selv rett etter jeg er ferdig på trimmern, så jeg har en viss oversikt! Nå trodde jeg våren var kommet her til Holland og skulle ut og jogge men neimen så kom det litt snø og kuldegrader igjen...! :)

Så koselig at du alltid legger igjen en liten hilsen!=) Går bra med deg og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei Skybert =) Hyggelig at du tar deg en tur innom =) som du kanskje fikk med deg så har jeg ikke oppdatert siden jeg glemte det støtt og stadig men har ført min egen liste på et ark og fylt ut da jeg er ferdig for å se hvordan progresjonen er!

Ja her er det bare fryd og gammen, men god temperatur, dog med en del regn har det vært! Ny mp3-spiller er klar (Sandisk Sansa Clip, til å feste i klærne), og det er rett og slett en fryd å være trimmer! =) Jeg ser frem til flere turer ute nå, ellipsemaskinen på soverommet gir ikke helt den samme gofølelsen!

Har kjøpt meg inn noen håndmanualer også, siden jeg er ganske svak og gjerne ville ha litt input av styrke.Dog forventer jeg jo ikke samme effekt av ordentlig trim på treningssenter, men men, hadde vært hyggelig å kunne løfte litt tungere =)

Ellers, møter du også våren med åpne armer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres veldig deilig ut å kunne jogge ute. Hadde veldig lyst til det i helgen, men ble stoppet av is (har veldig liten lyst til å tryne)..

Har du satt deg opp et "program" visse muskler du skal trene styrke på, eller blir det mest ymse?

Gleder meg masse til våren, lysere dager, trenger ikke ha på like mange lag når jeg går ut.

Er ikke lenge til det nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...