Gjest sunshine-t Skrevet 22. august 2003 #1 Del Skrevet 22. august 2003 jeg har laget en ostekake nå. sånn ferdigpakke fra toro. og så har jeg ganske hastverk og leste ikke sånn ca heeele oppskriften. MEN, det stod ikke noe om at det ikke skulle koke.. :oops: men jaffal.. jeg har laget fyllet og det nå og det var det som kokte. hvor mye gjør dette..? jeg har ikek tid til å bake noe nytt nå ettersom jeg snart får gjester.. det er sååå typisk meg....!!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 23. august 2003 #2 Del Skrevet 23. august 2003 hmm, dette må du forklare på en annen måte. Prøv en gang til........... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ronja Skrevet 23. august 2003 #3 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg skjønte hva du mente men det er vel for sent å komme med tips nå... Hvordan gikk det med kaken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Iset Skrevet 23. august 2003 #4 Del Skrevet 23. august 2003 hehe ja det fyllet skal jo ikke varmes opp engang, det skal bare mikses og hives på bunnen. syns ikke den ostekaken smaker godt, smaker PRIM! hvirdan gikk det? Iset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sunshine-t Skrevet 23. august 2003 #5 Del Skrevet 23. august 2003 jeg kokte ikke bunnen, men fyllet. jo kaka smakte kjempebra! jeg fylte på sjokolademouse på toppen. kanskje litt uvanlig vri, men det smakte faktisk vannvittig godt!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå