Gå til innhold

Er jeg en drittsekk?

Gjest artiglaks

Anbefalte innlegg

Jeg forstår at det i hvert fall er bortkastet å prøve å forklare DEG noe.

Vel, i og med at haugevis av folk paa dette forumet naermest daglig i lang lang tid har provd aa faa deg til aa forstaa helt elementaere ting om relasjoner og individuell psykologi uten aa vaere i naerheten av aa lykkes saa gidder jeg ikke proeve aa forklare deg noe som helst. I hovedsak saa unngaar jeg aa lese innleggene dine da det bare staar det samme idiotiet hele tiden og du stort sett bare avsporer og forpester traadene her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du sier det HØYT NOK at du faktisk PULER FLERE. Til de jentene du ligger med. Slik at det ikke blir halvkvedete viser for å komme i buksa på dem. Så ser jeg ikke noe galt i det.

Tror forøvrig at dette er et fenomen for de yngre i våre dager helst. VI på nærmere 40 og Steinar finner dette litt vanskeligere. :regn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så lenge du sier det HØYT NOK at du faktisk PULER FLERE. Til de jentene du ligger med. Slik at det ikke blir halvkvedete viser for å komme i buksa på dem. Så ser jeg ikke noe galt i det.

Tror forøvrig at dette er et fenomen for de yngre i våre dager helst. VI på nærmere 40 og Steinar finner dette litt vanskeligere. :regn:

Ja, når man har blitt voksen, så tenker man jo mer på hva om dattera mi hadde holdt på sånn :kjempesinna::kjefte:

Har forsåvidt ingen datter, men allikevel hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_anonym_*

Hva mener du med åpne kort? Mener du at du har sagt at det kun er sex, og ikke noe mer? Eller har du sagt at du holder på med flere?

Jeg finner det litt merkelig hvis jentene syns det er greit at du holder på med fler, men det finns vel de som ikke bryr seg om det og. Så hvis du kun har gjort de oppmerksomme på at du ikke er ute etter noe seriøst med dem, så ser jeg ikke på det som åpne kort. Veldig mange jenter tror og håper likevel, - med mindre de vet at det er flere inne i bildet.

Personlig synes jeg ikke noe om slik oppførsel. Hvis du virkelig spiller med åpne kort er du ikke en drittsekk som lurer jentene for å få deg noe, og det er bra :) Men jeg synes på et generelt grunnlag at folk som ikke legger noe i sex med andre mennesker ikke er noe for meg, da det sier mye om en person hvilket forhold vedkommende har til sex og relasjoner med andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest wonderboy

Jeg synes det er uakseptabelt. Hvis jeg finner ut at ei jente jeg dater har flere andre baller i lufta, så ryker hun ut døra, for å si det slik :)

Det er jo ikke akkurat kvantefysikk det er snakk om her. Det er rimelig lett å forstå om ei jente er noe å satse på eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, når man har blitt voksen, så tenker man jo mer på hva om dattera mi hadde holdt på sånn :kjempesinna::kjefte:

He he. Dere er bare seksuelt frustrerte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_jenny_*
Hva mener du med åpne kort? Mener du at du har sagt at det kun er sex, og ikke noe mer? Eller har du sagt at du holder på med flere?

Det lurer jeg også litt på.

Jeg har selv hatt en rekke pulevenner/løse forbindelser i mitt lange singelliv, og selv om det ikke har vært følelser involvert så foretrekker jeg at man er relativt monogame også i disse "forholdene".

Det har kanskje litt med ego å gjøre - jeg vil gjerne være den de retter all deres seksuelle energi mot, den som er så deilig og god i senga at han ikke har behov for å pule rundt med andre. Jeg hadde faktisk blitt litt snurt hvis jeg ville "finne på noe" en lørdagskveld og han hadde takket nei pga sexdate med ei annen.

Jeg forstår det hvis han er ute etter kjæreste og møter noen det kan være mer alvorlig med enn meg, da blir det gjerne litt overlapping. Men jeg har ikke et ønske om å være 1 av mange elskerinner. Det er egentlig veldig turn off.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, alle voksne mennesker er selvfølgelig ansvarlig for sin egen dumhet. Men du forstår muligens også at mange ikke spiller med åpne kort.

Selv om man ikke liker det selv behøver det ikke være dumhet, for det er opp til hver enkelt av oss om man ønsker å drive på med noen som også driver med andre.

Selvfølgelig forstår jeg at mange ikke spiller med åpne kort, men det var vel heller ikke det som var debattens tema, her var det nettopp en som spiller med åpne kort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv om man ikke liker det selv behøver det ikke være dumhet, for det er opp til hver enkelt av oss om man ønsker å drive på med noen som også driver med andre.

Selvfølgelig forstår jeg at mange ikke spiller med åpne kort, men det var vel heller ikke det som var debattens tema, her var det nettopp en som spiller med åpne kort.

Tviler sterkt på at korta er så veldig åpne når man snakker om folk som bor i forskjellige byer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest me_happy

Jeg er jente å har selv en knullevenn jeg ikke har føleser for.

Men ville likevel ikke likt å høre at han knuller andre jenter!

Han kan knulle så mange han bare vil så lenge han ikke snakker om det til meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente å har selv en knullevenn jeg ikke har føleser for.

Men ville likevel ikke likt å høre at han knuller andre jenter!

Han kan knulle så mange han bare vil så lenge han ikke snakker om det til meg!

Fordelen med et tomt hode er at du ikke får hodepine i hvert fall.

Det er fordeler og ulemper med alt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler sterkt på at korta er så veldig åpne når man snakker om folk som bor i forskjellige byer.

Vel, men da regner du vel med at TS lyver på et anonymt forum, det er vel ikke spesielt hensiktsmessig, og hva får man ut av det?

Så lenge det er åpne kort, så ser jeg ikke at det spiller noen rolle hvilken by, eller hvilket land, eller hvilken som helst avstand mellom de berørte det er snakk om, det vesentlige er jo faktisk om man er åpen eller ikke. Ikke geografi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vel, men da regner du vel med at TS lyver på et anonymt forum, det er vel ikke spesielt hensiktsmessig, og hva får man ut av det?

Poenget kan rett og slett være å rettferdiggjøre sin egen oppførsel overfor seg selv og andre.

Katolikker har jo en veldig praktisk ordning med å bekjenne sine synder for presten, og så fortsette å synde videre, bekjenne, synde igjen osv osv .... jada, mennesket er et sykt dyr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

Du er en moralsk og oppegående mann. Problemet er at kvinner mener at det er kun de som har lov å dobbeldate. Derfor må du ikke komme til KG og tro du får rettferdige svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en moralsk og oppegående mann. Problemet er at kvinner mener at det er kun de som har lov å dobbeldate. Derfor må du ikke komme til KG og tro du får rettferdige svar.

Moralsk!? :ler:

Og hvem har godkjent at kvinner har lov til å dobbeldate?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Poenget kan rett og slett være å rettferdiggjøre sin egen oppførsel overfor seg selv og andre.

Katolikker har jo en veldig praktisk ordning med å bekjenne sine synder for presten, og så fortsette å synde videre, bekjenne, synde igjen osv osv .... jada, mennesket er et sykt dyr.

Ser fortsatt ikke at det er noe som behøves å rettferdiggjøres gitt at premisset (dvs. at man spiller med åpne kort) for debatten holdes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser fortsatt ikke at det er noe som behøves å rettferdiggjøres gitt at premisset (dvs. at man spiller med åpne kort) for debatten holdes.

Det er her ulik moral, normer og verdier kommer inn i bildet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...