Gjest Anonymous Skrevet 22. august 2003 #1 Del Skrevet 22. august 2003 http://itavisen.no/art/1301747.html Yeah.. Stability. :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 22. august 2003 #2 Del Skrevet 22. august 2003 Har Siemens, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mae Skrevet 22. august 2003 #3 Del Skrevet 22. august 2003 http://itavisen.no/art/1301747.html Yeah.. Stability. :o :o Kvinnen som fikk brannskader hadde ikke NOKIA batteri i telefonen sin, telefonen ble overopphetet pga. ett batteri av dårlig kvalitet. Har du NOKIA telefon bør du også bruke NOKIA utstyr. Mae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest vampie Skrevet 22. august 2003 #4 Del Skrevet 22. august 2003 jeg så såvidt dette innslaget på editie nl. representantene fra nokia mente det skjedde fordi batteriet tilhørte et annet mobilmerke enn nokia. nokias egne batterier har en beskyttelse slik at dette ikke kan skje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lavendel* Skrevet 23. august 2003 #5 Del Skrevet 23. august 2003 Har Siemens jeg, en fin liten gul en.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. august 2003 #6 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg har Nokia, men er påpasselig med og bare bruke original utstyr til den. Vil ikke oppleve noe slikt....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusenfryd Skrevet 25. august 2003 #7 Del Skrevet 25. august 2003 Har hatt NOKIA siden 1995 og alltid brukt originalt utstyr - batteri, ladere og handsfree. Aldri hatt noen som helst problemer, verken med funksjonssvikter eller branner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2003 #8 Del Skrevet 25. august 2003 Idiotisk mobil-eier som kjøpte batteri som ikke hører til telefonen. Like idiotisk som å hoppe ut av ett fly med vanlig ryggsekk... Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cupcake Skrevet 27. august 2003 #9 Del Skrevet 27. august 2003 Huff da! Jeg har ikke lenger originalt batteri på min Nokia telefon... Har et fra Clas Ohlsson, da det kostet halvparten av det originale... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 27. august 2003 #10 Del Skrevet 27. august 2003 Huff da! Jeg har ikke lenger originalt batteri på min Nokia telefon... Har et fra Clas Ohlsson, da det kostet halvparten av det originale... Vel...man kan hvertfall ikke si at du tjente på det hvis mobiltelefonen din begynner å brenne... :blunke: Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå