Gå til innhold

Hvordan få oppvask-kummen skinnende blank?

lidia

Anbefalte innlegg

Jeg har nå skura oppvaskkummen skikkelig, og den så blank ut i akkurat ett minutt. Når alt liksom tørka, så kan man se at det er noe som sitter igjen. Den er jo helt rein,men det sitter liksom noen flekker igjen som jeg ikke klarer å få bort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ja, jeg brukte sånne pads med såpe. Egentilig så er de veldig praktiske, men de klarte ikke å få vekk alt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klor. Jeg hadde noe liggende i klor over en peride i kummen på jobb (stålkumme). SÅ blank har den aldri vært gitt. Ellers er vel jif skurekrem en slager man ikke bare kan glemme sånn med det første :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Jeg bruker Jif skurekrem og en sånn "svamp med bust på baksida" og da blir det meste blankt og pent. Blankt nok for meg i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker skurekrem og en oppvaskbørste jeg.

Så skylle jeg godt og tørker godt over (gnir) med en microfiberklut. Da får jeg vekk belegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Fyll vann i kummen. Strø blenda micro i vannet (ca en kopp) og la det stå natten over. Da blir den skinnende ren!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vaska oppvaskkummen igår jeg. Bruker vann og Sun Ultra (oppvaskmaskinmiddel) og lar det virke en stund. Blir så blank og fin atte.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...