Gå til innhold

Til dere bedrevitende menn.


Fremhevede innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

Kjære menn! :rope:

Ser det er mange menn her som har utrolig mange meninger om silikonpupper. Jeg har selv utrolig flotte silikonpupper og er fornøyd med både valget jeg har tatt i forhold til dette og utseende mitt.

Kan ikke dere bare holde meningene deres for dere selv. Dette er et forum hvor vi som har valgt operasjon eller vurderer dette kan snakke fritt. Det er utrolig irriterende at dere blander dere inn.

Vi kvinner er selvstendige individer som bruker penger på hva vil og ser ut slik vi vil. Ikke vær så innbilske å tro at vi gjør det for å se bra ut for dere. Dette er noe vi gjør for egen del det er vår kropp.

Jeg har da virkelig ikke gjort dette for å få menn til å ligge med meg. Det klarte jeg fint før operasjon også, det er ganske snevert å tenke at pupper bare handler om sex. :fnise::sengekos:

Hvis dere ikke liker damer med silikonpupper så er det bare til å holde seg unna. Så enkelt og greit er det faktisk. Det er nok av damer som har ekte pupper.

Vi har nok av innblanding fra dere ellers om ikke dere skal komme å ha en mening om kroppene våre også. Vi blåser i om dere liker det eller ikke. VI LIKER det faktisk og derfor gjør vi det. La oss få diskutere dette i fred. Dette heter jo faktisk kvinneguiden så her snakker vi om ting som angår kvinner.

Hold de sure minene deres for dere selv. Vi lever i år 2009 og det er lenge siden kvinnefrigjøringen så la oss gjøre som vi vil med våre kropper og liv. Kjæresten min elsker meg og kroppen min. Når jeg valgte å ta operasjon lot han meg bestemme dette selv og støttet meg i mitt valg. Han innser at det er min kropp og at han ikke kan bestemme over den og det er riktig. Er glad han ikke er en fordomsfull mann som dere.

Det er faktisk endel menn som også fikser på utseende sitt også. Det finnes både bryst implantat og rumpe implantat for dere. Jeg er sikker på at mange av dere innerst inne ønsker å fikse på litt av hvert selv. Det er ikke til å legge sjul på at dere er ganske så fiksert på eget kjønnslem. Så la oss være fiksert på pupper :enig:

Så dere menn, svelg de sure oppstøtende deres og innse at vi gjør som vi vil enten dere liker det eller ikke og jammen er det godt at samfunnet har kommet så langt at vi kan gjøre det også. :lur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Supermimz
Skrevet

Er det ikke greit at man er uenige og diskuterer da? Vi har alle våre meninger, og jeg synest ikke det er greit å nekte andre å diskutere fordi man ikke har samme synspunkt. Forumet er jo for alle.

Gjest Bianca26
Skrevet
Kjære menn! :rope:

Ser det er mange menn her som har utrolig mange meninger om silikonpupper. Jeg har selv utrolig flotte silikonpupper og er fornøyd med både valget jeg har tatt i forhold til dette og utseende mitt.

Kan ikke dere bare holde meningene deres for dere selv. Dette er et forum hvor vi som har valgt operasjon eller vurderer dette kan snakke fritt. Det er utrolig irriterende at dere blander dere inn.

Vi kvinner er selvstendige individer som bruker penger på hva vil og ser ut slik vi vil. Ikke vær så innbilske å tro at vi gjør det for å se bra ut for dere. Dette er noe vi gjør for egen del det er vår kropp.

Jeg har da virkelig ikke gjort dette for å få menn til å ligge med meg. Det klarte jeg fint før operasjon også, det er ganske snevert å tenke at pupper bare handler om sex. :fnise::sengekos:

Hvis dere ikke liker damer med silikonpupper så er det bare til å holde seg unna. Så enkelt og greit er det faktisk. Det er nok av damer som har ekte pupper.

Vi har nok av innblanding fra dere ellers om ikke dere skal komme å ha en mening om kroppene våre også. Vi blåser i om dere liker det eller ikke. VI LIKER det faktisk og derfor gjør vi det. La oss få diskutere dette i fred. Dette heter jo faktisk kvinneguiden så her snakker vi om ting som angår kvinner.

Hold de sure minene deres for dere selv. Vi lever i år 2009 og det er lenge siden kvinnefrigjøringen så la oss gjøre som vi vil med våre kropper og liv. Kjæresten min elsker meg og kroppen min. Når jeg valgte å ta operasjon lot han meg bestemme dette selv og støttet meg i mitt valg. Han innser at det er min kropp og at han ikke kan bestemme over den og det er riktig. Er glad han ikke er en fordomsfull mann som dere.

Det er faktisk endel menn som også fikser på utseende sitt også. Det finnes både bryst implantat og rumpe implantat for dere. Jeg er sikker på at mange av dere innerst inne ønsker å fikse på litt av hvert selv. Det er ikke til å legge sjul på at dere er ganske så fiksert på eget kjønnslem. Så la oss være fiksert på pupper :enig:

Så dere menn, svelg de sure oppstøtende deres og innse at vi gjør som vi vil enten dere liker det eller ikke og jammen er det godt at samfunnet har kommet så langt at vi kan gjøre det også. :lur:

enig med deg. menn har ikke en dritt de skulle sagt om hva kvinner velger å gjøre eller ikke gjøre med vår egen kropp. tror de fleste menn hadde blitt sure om vi begynte å skulle ha en mening om deres kropp. det er ikke lov å si at en penis er for liten for eksempel da blir de kjempesåra. teit at de da mener de kan si hva de vil om jenters kropp

Skrevet
enig med deg. menn har ikke en dritt de skulle sagt om hva kvinner velger å gjøre eller ikke gjøre med vår egen kropp. tror de fleste menn hadde blitt sure om vi begynte å skulle ha en mening om deres kropp. det er ikke lov å si at en penis er for liten for eksempel da blir de kjempesåra. teit at de da mener de kan si hva de vil om jenters kropp

Men, på dette forumet er det da flust av damer som klager på menn som har skjegg og er for tjukke/for lite sunne, m.m? Det er jo samme sak? (Nei - jeg prøver ikke å provosere - det er et seriøst spørsmål :) )

Skrevet

Om jeg plutselig vil operere pungen min slik at den blir stor som en badeball så blir ikke jeg sur dersom noen mener at det er selvtilliten min jeg må jobbe med og ikke bare pungstørrelsen, fordi at pungstørrelsen ikke betyr alt for jenter.

Det andre argumentet mitt er at når hundretusener av damer betaler titusenvis til kiruger for å operere puppene deres så forsinker dette også helsekøene for andre mennesker.

Faktisk vil jeg påstå at det kansje ikke hadde vært helsekøer i norge dersom norske kiruger ikke var opptatt med skjønnhetsoperasjoner i stedet for å operere de menneskene som er uføre og invalide på grunn av helsekøer.

(vet ikke om jenter forstår hva jeg mener da, da det viktigste i livene deres er å ta seg bra ut i andre menneskers blikk...)

Gjest Bianca26
Skrevet
Men, på dette forumet er det da flust av damer som klager på menn som har skjegg og er for tjukke/for lite sunne, m.m? Det er jo samme sak? (Nei - jeg prøver ikke å provosere - det er et seriøst spørsmål :) )

ja det kan være men ut fra det jeg har lest er det flere menn som kritiserer kvinnekroppen her på kvinneguiden enn kvinner som kritiserer mannekroppen

Skrevet

Det er vel ingen som kritiserer kvinnekroppen mer enn dere kvinner som ønsker å forandre på den?

Gjest Bianca26
Skrevet
Det er vel ingen som kritiserer kvinnekroppen mer enn dere kvinner som ønsker å forandre på den?

jo sikkert men det var ikke det som var poenget mitt

Skrevet

Hva var poenget ditt da? At menn kritiserer dere for deres ønske om å forandre på kroppene deres?

Skrevet

Skill diskusjonene da, slik at man har én der man diskuterer fordeler og ulemper med silikon generelt (der menn kan ytre sin mening), og én der kvinner med silikon/som vurderer å ta det kan gi hverandre råd.

Problem solved! :)

Skrevet
ja det kan være men ut fra det jeg har lest er det flere menn som kritiserer kvinnekroppen her på kvinneguiden enn kvinner som kritiserer mannekroppen

Og utifra det jeg har lest er det omtrent 50-50. Personlig synes jeg folk fokuserer for mye på kropp generelt. (Ikke bare på KG, men verden generelt.) Men det hadde ingenting med den egentlige saken å gjøre, følte bare for å nevne det :)

Gjest Bianca26
Skrevet
Og utifra det jeg har lest er det omtrent 50-50. Personlig synes jeg folk fokuserer for mye på kropp generelt. (Ikke bare på KG, men verden generelt.) Men det hadde ingenting med den egentlige saken å gjøre, følte bare for å nevne det :)

det er slik samfunnet er dessverre

Skrevet
det er slik samfunnet er dessverre

Smertelig klar over det, men jeg har lyst å si hva jeg mener om det fordi om :)

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Om jeg plutselig vil operere pungen min slik at den blir stor som en badeball så blir ikke jeg sur dersom noen mener at det er selvtilliten min jeg må jobbe med og ikke bare pungstørrelsen, fordi at pungstørrelsen ikke betyr alt for jenter.

Det andre argumentet mitt er at når hundretusener av damer betaler titusenvis til kiruger for å operere puppene deres så forsinker dette også helsekøene for andre mennesker.

Faktisk vil jeg påstå at det kansje ikke hadde vært helsekøer i norge dersom norske kiruger ikke var opptatt med skjønnhetsoperasjoner i stedet for å operere de menneskene som er uføre og invalide på grunn av helsekøer.

(vet ikke om jenter forstår hva jeg mener da, da det viktigste i livene deres er å ta seg bra ut i andre menneskers blikk...)

Så ikke helt for meg denne diskusjonen når jeg skrev mitt innlegg på toppen her. Det handlet vel litt mer om hvordan dere menn tror dere er sjef i enhver kvinnes liv. Nok om det. Må bare komme med en kommentar til påstanden din om at vi som tar silikonoperasjoner osv sinker helsekøene :fnise:

Nå er det ikke så enkelt at helsekøene i Norge handler om at det ikke finnes nok kvalifiserte søkere til stillingene akkurat. Dette er jo et stort politisk spørsmål om hvordan man ønsker at helsevesenet i Norge skal styres. De store helsekøene handler rett og slett om Norges politikk og ingenting annet. Det trengs en reform for å forandre på dette og ikke at damer slutter å fikse på kroppen. Dette vet jeg mye om fordi jeg er sykepleier selv og vandrer i sykehuskorridorer hver eneste dag. Sykehusavd er konstant underbemmandet og det gjelder både leger og sykepleiere. Det er heller ingen flere stillinger å oppdrive fordi Norge tar heller inn arbeidskraft fra utlandet som er "billigere" Dette gjelder både leger og sykepleiere. Så ikke kom og fortell meg at skjønnhetsopreasjoner gjør at køene bli lenger :kjefte: Den kommentaren vitner om stor uvitenhet. Alle vi på landets sykehus gjør en innsats hver dag for å få ned de køene.

Nå er det også slik at de som er plastiske kirurger jobber med dette fordi de faktisk har et ønske om det. De har tatt en spesialist utdanning for å kunne jobbe med dette. Hadde de hatt et ønske om å jobbe i sykehus hadde de vel valgt annerledes. De har valgt dette yrket fordi det gir dem en mening med arbeidet de gjør.

Kirurgen som opererte meg har vært kirurg i mange år på vanlig sykehus, men valgte å bytte jobb fordi han syntes det var meningsfult å utføre den type arbeid. Plastisk kirurgi handler om mer enn "Jåleri" Noen har medfødte skavanker, skader etter brann, ulykker eller sykdom.

Så mitt budskap til deg er at du skal være litt forsiktig med å uttale deg om kirurger og valg av jobb og hvorfor man velger plastisk kirurgi. Det handler om mye mer enn bare det å fikse på kroppen fordi man tror andre liker den annerledes. Det handler nødvendigvis ikke om selvbilde heller....

At plastisk kirurgi sinker helsekøene er den tynneste påstanden uten noe som helst hold jeg har hørt i år. Følg litt med i politikken :skratte:

Gjest Gjest_Benedikte_*
Skrevet
Det er vel ingen som kritiserer kvinnekroppen mer enn dere kvinner som ønsker å forandre på den?

:klappe::klappe::klappe:

Gjest Gjest_Anders_*
Skrevet

Noen andre enn meg som har oppdaget at det OFTE er en sammenheng mellom iq og puppestørrelse? Jo mindre iq, jo mer silikon.......Skjelden man møter ei superintelligent jente med silikonpupper!

Gjest gjest m silikon
Skrevet
Noen andre enn meg som har oppdaget at det OFTE er en sammenheng mellom iq og puppestørrelse? Jo mindre iq, jo mer silikon.......Skjelden man møter ei superintelligent jente med silikonpupper!

Å, er det sant??? Har du møtt så mange med silikon pupper du da? Og har du tatt en Iq test på de du møtte? Hvem Iq test brukte du eventuelt? WAIS? Du som er en slik oppegående og intelligent mann, hvordan var gjennomsnittet i forhold til normalbefolkningen? Hvor mange prosent under gjennomsnittet lå vi? Du som har så stor greie på dette vet sikkert like godt som en uintelligent jente med silikon hva som regnes for gjennomsnittet...

Kjenner jeg er super nysgjerrig på resultatet du har oppnådd ved denne nøye forskningen. Jeg regner med at du har forsket på dette lenge siden du har en slik påstand...... :filer:

Gjest Bianca26
Skrevet
Noen andre enn meg som har oppdaget at det OFTE er en sammenheng mellom iq og puppestørrelse? Jo mindre iq, jo mer silikon.......Skjelden man møter ei superintelligent jente med silikonpupper!

hvor har du bevis for dette her hen?

Gjest Bianca26
Skrevet
Å, er det sant??? Har du møtt så mange med silikon pupper du da? Og har du tatt en Iq test på de du møtte? Hvem Iq test brukte du eventuelt? WAIS? Du som er en slik oppegående og intelligent mann, hvordan var gjennomsnittet i forhold til normalbefolkningen? Hvor mange prosent under gjennomsnittet lå vi? Du som har så stor greie på dette vet sikkert like godt som en uintelligent jente med silikon hva som regnes for gjennomsnittet...

Kjenner jeg er super nysgjerrig på resultatet du har oppnådd ved denne nøye forskningen. Jeg regner med at du har forsket på dette lenge siden du har en slik påstand...... :filer:

:fnise:

Gjest Bianca26
Skrevet
Hva var poenget ditt da? At menn kritiserer dere for deres ønske om å forandre på kroppene deres?

jeg mente at det er flere menn som kritiserer kvinnekroppen ENN omvendt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...