Gå til innhold

Lyver du til legen din? Evt. om hva?


Gjest Ts

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, jeg har løyet big time!

Da jeg skulle ta silikon måtte jeg holde meg i ro en uke, så jeg gikk til legen og faket på meg en, "åhhh jeg er så stressa om dagen, alt for mye å gjøre på jobben etc", depresjon. Han sykmeldte meg i en uke, akkurat det jeg trengte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke ofte hos legen, føler virkelig ikke at jeg kjenner fastlegen min. Men hadde en periode der jeg var svimmel, kvalm, hjertebank (trodde av og til jeg skulle dø) og andre ting. Jeg ble til slutt så redd for hva som var galt at jeg oppsøkte flere ulike leger, inkludert min fastlege. Ingen fant noe galt, selv etter ett utall blodprøver, ultralyd og andre tester. Alle ville sykemelde meg, jeg ville bare bli frisk og jobbe. Jeg nektet sykemelding, jobbet som vanlig. Jeg er helt avhengig av førerkort i jobben min og innrømmer gjerne at jeg "pyntet" litt på symptomene av frykt for å bli fratatt førerkortet. Selv kjente jeg jo grensene mine og kjørte aldri bil dersom jeg var dårlig. Men da legene spurte om jeg hadde besvimt, var det overraskende lett for meg å si nei. Kjenner folk som har blitt fratatt førerkortet etter å ha svimt av en eneste gang. Jeg besvimte også en eneste gang, dette har jeg aldri fortalt noen av legene. Ville gjort det samme igjen, men nå er jeg helt frisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...