Gjest Embla s Skrevet 22. august 2003 #1 Del Skrevet 22. august 2003 Illustrasjon av rockn'roll! :enig_animasjon: (full trøkk på dansegulvet) Ha det gøy i kveld !! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pjusk Skrevet 22. august 2003 #2 Del Skrevet 22. august 2003 Takk! :D Jeg skal ut med min divisjon på jobben ( - så du spurte om hva jeg skulle i en annen tråd). Tror det blir forholdsvis rolig for min del, men skal la bilen stå i allefall. For en dag: Først et ikke-planlagt besøk på sykehus med minsten (gikk bra, men det er ikke alltid greit å være liten og for tidlig født....), stresser senere tilbake på jobb, finner ut at jeg er en av de heldige som får massasje denne uken og når jeg endelig får hvilepuls på massasjebenken så er moroa over, roter rundt på KG istedenfor å jobbe, har egentlig maaaaasse å gjøre som jeg ikke får begynt på engang og merker at hodepinen kommer krypende. Aller mest har jeg lyst til å spise indisk med mannen foran TV'en i kveld. Kanskje jeg skal bli hjemme isteden....? Puh! Er du frisk igjen?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leo Skrevet 22. august 2003 #3 Del Skrevet 22. august 2003 Kos deg, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 22. august 2003 #4 Del Skrevet 22. august 2003 For en dag! Skjønner godt du vil sitte i sofa med indisk, mann og TV, men HA DEG UT!! Det blir bra når du kommer dit (som mamma alltid sa til meg)! Stakkars lille minstemann da (Men skjønner/håper at det ikke er noe langvarig/alvorlig?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 22. august 2003 #5 Del Skrevet 22. august 2003 (glemte helt: joda, blir stadig bedre, er snart ikke synd på meg i det hele tatt lenger) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå