Gjest gjest_A Skrevet 23. november 2009 #1 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg tenkte å overraske mamma og tanter med litt småkaker til jul (samme som bestemor pleide å lage til alle før). Men når kan jeg begynne med bakingen? Og hvordan holder dem seg best? Litt kjedelig om de blir "gamle" før jeg skal overrekke dem (som blir like før julaften). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest_A Skrevet 24. november 2009 #2 Del Skrevet 24. november 2009 Er det virkelig ingen som vet noe om dette?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 24. november 2009 #3 Del Skrevet 24. november 2009 Du kan fint begynne å bake til jul nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest_A Skrevet 24. november 2009 #4 Del Skrevet 24. november 2009 Takk for svar:) Men hvordan oppbevarer jeg dem best i mellomtiden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 24. november 2009 #5 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg baker julekaker fra ca Luciadagen og de siste blir gjerne spist en uke etter nyttår, altså nesten en måned, og de kunne nok fint vart enda lengre. De har god holdbarhet selv om de er bakt med ekte smør. Jeg lagrer dem i vanlige kakebokser og i et kjølig rom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå