Gå til innhold

Mødre mindre attraktive enn barnløse?

lillesol20

Anbefalte innlegg

Når man skriver som du' date=' M22, så passer innlegget bedre under "Generalisering" - man kan ikke si at man ikke ønsker å date en alenemor. Det er akkurat like dumt å si at man ikke orker å gå ut med mann som kjører Mazda ... :ler:[/quote']

Tja, jeg synes egentlig ikke det er like dumt.. Mazda er et bilmerke, det å bli sammen med noen som har barn fra før er vel litt mer komplisert? Men jeg gidder ikke å bruke tid på å forklare deg forskjellen.

Når jeg først holder på og "generaliserer" så kan jeg jo komme med en til: Jeg dater ikke jenter jeg veit røyker. Og det synes jeg heller ikke er like dumt som å ikke date folk som kjører Mazda.. But that's just me :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har da blitt øyesjekket med barnevogn foran meg. Men hvor mye mer oppmerksomhet jeg får uten barnevogn aner jeg ikke, bryr meg ikke.

Verre er det å bli kvitt mannfolk på byn har jeg merket. Jeg trodde og håpte at det å si jeg hadde barn skulle få alle mannfolk til å skygge banen. Men neida :-? . De trodde jeg var et garantert ligg? Gikk ut i fra jeg var en desperat alenemamma som ikke hadde sett en p i k k på mange mnd? Vet ikke jeg. Men det å si jeg hadde baby, hjalp i alle fall ikke på for å bli kvitt enkelte typer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg har da blitt øyesjekket med barnevogn foran meg. Men hvor mye mer oppmerksomhet jeg får uten barnevogn aner jeg ikke, bryr meg ikke.

Verre er det å bli kvitt mannfolk på byn har jeg merket. Jeg trodde og håpte at det å si jeg hadde barn skulle få alle mannfolk til å skygge banen. Men neida :-? . De trodde jeg var et garantert ligg? Gikk ut i fra jeg var en desperat alenemamma som ikke hadde sett en p i k k på mange mnd? Vet ikke jeg. Men det å si jeg hadde baby, hjalp i alle fall ikke på for å bli kvitt enkelte typer.

Ærlig talt, dette syntest jeg lite om. Mener du virkelig at menn skal skygge banen når man sier at man har barn? Skal alenemødre lyve om at de ikke har barn da - hvis de er interessert i mannen vel og merke? :roll:

Man trenger da ikke å være desperat fordi om man er alenemor - men alenemødre er som alle andre kvinner - noen er da også seriøse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest:

Nei, mener ikke de skal skygge banen om man har barn. MEN, jeg trodde de fleste gjorde det. Trodde det kunne være en grei måte å si jeg ikke er interessert på. Jeg trodde.

Man trenger ikke være desperat som alenemor, nei. Men jeg tror enkelte mannfolk sitter med denne forestillingen. Hvorfor jeg tror det? Fordi jeg i enkelte sammenhenger har hørt dette bli uttalt. Alenemor = garantert ligg, er da min konklusjon iflg noen gutter/menn. + at disse guttene/mennene også kanskje ser på det som kun ons, slipper noe pes om noe mer. Om der blir pes, har de den enkle unnskyldning at de ikke er klar for et forhold med barn involvert.

Som sagt, dette er det jeg tenker og tror om saken. Fordommer? Jepp, vi har alle våre fordommer. Og disse fordommene jeg har er ikke rettet mot alenemødrene, men mot mannfolkene. Get it?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...