Gå til innhold

Endelig vinter!

Gjest dittaen

Anbefalte innlegg

Gjest Purple Haze

Artig at debatten plutselig dreier seg om hvilke måneder som er vintermåneder. Det var helt sikkert det TS var ute etter å diskutere ;)

Hvis det er så plagsomt med lettkledde jenter, så ser jeg ingen annen utvei enn at du får flytte til et sted hvor jenter alltid har mye klær på seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

reis hjem hvor (de stakkars) kvinnene er kledd som teppetroll året rundt. jeg forøvrig, synes meget synd på et voksent menneske hvis syn på kvinner er alt annet enn normalt. kvinner er ikke et objekt, de er også frie til å kle seg i akkurat det de selv ønsker. hva gjør deg som mann til noe mer verdt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi jo også "vinterhalvår" og "sommerhalvår" som begreper, og i den sammenheng så er november "vinter" siden det er i vinterhalvåret...

Forøvrig skrives navnet på måneder med liten bokstav på norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fantastisk. I denne diskusjonen klarer altså TS (der) å lire av seg at det er synd at norske kvinner må kle seg etter mennenes premisser...

Endret av Tante
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er sikker på at kvinnene på Grønland (ja, ikke bydelen i Oslo, altså) er rimelig godt kledd....hint hint ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Jeg er muslimsk mann. Det blir det deilig bo her i landet, en stakkar stund, fordi fremover slipper vi å se mange halvnakene kvinner.

Hurra for vinteren!

Tror nok norske kvinner setter mer pris på vinteren enn sommeren, da slipper de å bli tvunget til å gå med minimale klær. Og hele tiden by seg frem og konkurere med sine medsøstere.

Forresten det var en afrikaner som fotalte de innfødte vennene sine at han var veldig glad i vinteren i Norge. Det syntes de var meget rart fordi de selv ikke tålte vinteren overhode. Så de lurte på hvordan kunne det ha seg?

Jo, fordi om sommeren sluttet nordmenn å fyre.

Jeg er muslimsk mann. Det blir det deilig bo her i landet, en stakkar stund, fordi fremover slipper vi å se mange halvnakene kvinner.

Nå blir jeg så rasende at jeg ikke gidder prøve å være høflig!

Du muslimsk mann er glad for vinter for å slippe å se halvnakne kvinner!!! Hvis du ikke kan akseptere norske kvinners måte å kle seg på, kan du pakke deg tilbake dit du kom fra. Ingen vil savne deg.

Dessuten så må jo kvinner i muslimske land dekke seg til fra omtrent tidlig barndom så de ikke skal virke seksuelt pirrende på muslimske menn som tydeligvis ikke kan beherske seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han har jo et poeng da.

Alle gutter, selv vi norske går rundt med konstant boner om sommeren og ser på jentene, der dere tripper rundt med så korte skjørt og små topper at vi nesten ser rompa og kjønnsorganet, og ikke minst de duvende puppene. JA, vi får holde oss i skinnet, men man tenker jo at dersom det ikke hadde hatt noen konsekvenser så hadde vi hoppet rett på dere og kjørt på. Synes faktisk ikke vinteren er noe bedre, da jenter nå går i disse tightsa sine med skjørt over. De er jo så jææævla sexy.

ALLE gutter og menn jeg kjenner blir kåte av å se jenter trippe rundt, og når man vet hvor sterk kjønnsdriften til menn, så kan jeg på en måte forstå at enkelte voldtar. Det er galt, og de fleste av oss tenker at det hadde blitt for ille for denne jenta om vi voldtok dem, men tanken er der, hos alle menn. "Fy faen så deilig det hadde vært å knulla hu der". Det kan kanskje høres ut som om det er langt unna å voldta noen, men tror ikke det er SÅ mye frusterasjon som skal til før enkelte tar det steget.

Å kle seg sexy er jo det samme som å si at du er kåt, deilig og villig. Spiller ingen rolle om det er for å konkurrere med andre jenter eller hva årsaken er. (Dere sier vel til dere selv at det er fordi sexy klær er behagelig?) Og dere elsker tanken på at menn får ståtiss i buksa av å se på dere. Og dere blir mentalt voldtatt nitten ganger fra dere er ute av døra, i butikken og hjemme igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gutter, selv vi norske går rundt med konstant boner om sommeren og ser på jentene, der dere tripper rundt med så korte skjørt og små topper at vi nesten ser rompa og kjønnsorganet, og ikke minst de duvende puppene. JA, vi får holde oss i skinnet, men man tenker jo at dersom det ikke hadde hatt noen konsekvenser så hadde vi hoppet rett på dere og kjørt på. Synes faktisk ikke vinteren er noe bedre, da jenter nå går i disse tightsa sine med skjørt over. De er jo så jææævla sexy.

ALLE gutter og menn jeg kjenner blir kåte av å se jenter trippe rundt, og når man vet hvor sterk kjønnsdriften til menn, så kan jeg på en måte forstå at enkelte voldtar. Det er galt, og de fleste av oss tenker at det hadde blitt for ille for denne jenta om vi voldtok dem, men tanken er der, hos alle menn. "Fy faen så deilig det hadde vært å knulla hu der". Det kan kanskje høres ut som om det er langt unna å voldta noen, men tror ikke det er SÅ mye frusterasjon som skal til før enkelte tar det steget.

Å kle seg sexy er jo det samme som å si at du er kåt, deilig og villig. Spiller ingen rolle om det er for å konkurrere med andre jenter eller hva årsaken er. (Dere sier vel til dere selv at det er fordi sexy klær er behagelig?) Og dere elsker tanken på at menn får ståtiss i buksa av å se på dere. Og dere blir mentalt voldtatt nitten ganger fra dere er ute av døra, i butikken og hjemme igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gutter, selv vi norske går rundt med konstant boner om sommeren og ser på jentene, der dere tripper rundt med så korte skjørt og små topper at vi nesten ser rompa og kjønnsorganet, og ikke minst de duvende puppene.

Å kle seg sexy er jo det samme som å si at du er kåt, deilig og villig. Og dere elsker tanken på at menn får ståtiss i buksa av å se på dere.

Vel, nå er du temmelig firkanta

1) jeg går sjeldent i kort skjørt og små topper, og vet om MAAAAANGE andre som heller ikke gjør det.

2) Når jeg først kler meg i klær som kan regnes som sexy, er det IKKE får å si at jeg er kåt og villig, skjønner ikke hvordan du kan påstå det. Og jeg tror heller ikke jeg har tenkt tanken om hvem som får "ståtiss", heller tvert imot, jeg tviler faktisk på at noen får det selv om jeg kler meg sexy. Og faktisk så trodde jeg det fantes menn som har litt mer selvkontroll enn at de går rundt med ereksjon i tre måneder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trodde det du..Så feil kan man ta ;)

Selv om du ikke er spesielt pen så er det nok en 10-15 karer som dersom vi tok vekk alle konvensjoner i samfunnet, ville gjengvoldtatt deg på hjørnet av Kiwi. Tenk litt over det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra vi har konvensjoner da.

Det mest interressante er at det ikke faller inn noen menn at en del kvinner faktisk kler seg lett om sommeren fordi det er VARMT, og ikke fordi de er kåte... jeg gjør ihvertfall det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, kvinner går jo ikke i kjoler nå som det er julebordstid, eller?

Nei, om sommeren går jeg lettkledd for å bygge opp D vitaminlagre og fordi det er varmt, ikke for å friste. Men, om det plager TS så er det bare morsomt det. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan jeg informere om at du får tilstrekkelig D-vitamin syntese på huden av å eksponere ansikt og armer på sommeren. Hos de av oss med normal lys hud så vil eksponering av disse flatene bidra til opp mot 10 tusen IE D-vitamin på en halvtime, altså omlag 20 ganger hva som anbefales å få i seg gjennom kosten/tilskudd. Når syntesen på huden når ca 10tusen IE så synker produksjonen drastisk minutt pr minutt da huden begynner å bryte ned D-vitamin. Så uansett om du ligger i sola i en time eller seks timer vil produksjonen som regel stoppe på runt 10 tusen IE.

Så at du kler deg nermest naken er ingen unskyldning for å kle deg som ei kåt tøs. En trailersjafør med armen ut av vinduet oppnår full D-vitamin status iløpet av et par timer kjøring.

Jeg skrev masteroppgave om D-vitamin i fjor, så dette kan jeg greit.

Så da regner jeg med at du dekker deg litt mer til neste sommer? ;)

Jeg bare fleiper, det er hot at dere kler dere slik. Vi tar mentale bilder av dere, og så ronkes dere til når vi kommer hjem. I blandt tar vi ekte bilder også?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...