Gjest dittaen Skrevet 23. november 2009 #1 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg er muslimsk mann. Det blir det deilig bo her i landet, en stakkar stund, fordi fremover slipper vi å se mange halvnakene kvinner. Hurra for vinteren! Tror nok norske kvinner setter mer pris på vinteren enn sommeren, da slipper de å bli tvunget til å gå med minimale klær. Og hele tiden by seg frem og konkurere med sine medsøstere. Forresten det var en afrikaner som fotalte de innfødte vennene sine at han var veldig glad i vinteren i Norge. Det syntes de var meget rart fordi de selv ikke tålte vinteren overhode. Så de lurte på hvordan kunne det ha seg? Jo, fordi om sommeren sluttet nordmenn å fyre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 24. november 2009 #2 Del Skrevet 24. november 2009 Du får kose deg så lenge vinteren varer, da! Norge er (heldigvis) ikke et muslimsk land, så hvis det plager deg å se lettkledde kvinner om sommeren - too bad. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #3 Del Skrevet 24. november 2009 Det er ikke vinter. November er en høst måned La meg forklare Vinter- Desember, Januar og Februar Vår-Mars, April og mai Sommer- Juni, juli og august Høst- September, Oktober og November Det er fremdels noen dager til fær det er vinter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maxtor Skrevet 24. november 2009 #4 Del Skrevet 24. november 2009 Det er ikke vinter. November er en høst måned La meg forklare Vinter- Desember, Januar og Februar Vår-Mars, April og mai Sommer- Juni, juli og august Høst- September, Oktober og November Det er fremdels noen dager til fær det er vinter Det kommer også ann på hvor i landet du bor. Men, hvis det plager ts at kvinner bruker det de vil i dette landet, så får han bare skjerpe seg. Det blir for dumt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #5 Del Skrevet 24. november 2009 Hvis det plager deg å se halvnakne kvinner må det jo være fordi du tenner på dem. Ellers ville du ikke brydd deg. Du får vel dårlig samvittighet i forhold til din religion når du tenner på disse kvinnene. Men jeg kan trøste deg med at når vinteren kommer er det ikke mange tastetrykk til lettkledde damer på nettet. Så du overlever nok... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pixiee Skrevet 24. november 2009 #6 Del Skrevet 24. november 2009 Det er ikke rart det bli rasister, når folk kommer med slike uttalelser. Og si noe så latterlig som at det er deilig å slippe å se halv nakne kvinner er det dummeste jeg har hørt, hvis det plager deg kan du jo holde deg inne om sommeren, eller flytte til et muslimsk land, der du kan få praktisere dine kvinneundertrykkende meninger. Jeg er jente og elsker og ha på meg små sommer kjoler, mest fordi det er behagelig når det er varmt ute, men også fordi jeg synes kroppen er noe man skal være stolt over, og det er ikke noe i veien for å vise seg litt fram. Du som er religiøs, hvorfor skal man skule noe Gud har skapt? Synes det er veldig merkelig om du ikke liker kvinne kroppen? På hvilken måte mener du det er støttende å se en pen jente i en liten kjole?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest salma Skrevet 26. november 2009 #7 Del Skrevet 26. november 2009 Hvis du ikke liker deg i Norge, er det ingen som tvinger deg til å bli her, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 26. november 2009 #8 Del Skrevet 26. november 2009 Herlighet, vi har da ingen garanti for at trådstarter er muslim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pixiee Skrevet 26. november 2009 #9 Del Skrevet 26. november 2009 Herlighet, vi har da ingen garanti for at trådstarter er muslim. Sånn bortsett fra at han selv skriver at han er det da!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 26. november 2009 #10 Del Skrevet 26. november 2009 Herlighet, vi har da ingen garanti for at trådstarter er muslim. Hehe.. Det er første setningen i innlegget, så jo. Les det ein gang til sakte så får du det kanskje med deg du også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tante Skrevet 26. november 2009 #11 Del Skrevet 26. november 2009 Jeg er muslimsk mann. Det blir det deilig bo her i landet, en stakkar stund, fordi fremover slipper vi å se mange halvnakene kvinner. Hurra for vinteren! Mener du en stakket stund? Er uansett ikke enig. Ta deg en tur ut og se deg om, det er MANGE damer som tripper rundt i miniskjørt fremdeles, selv om de har boblejakke. Det er også MAAAAANGE damer (som meg) som ALDRI kommer til å gå halvnaken uansett årstid, med mindre vi er hjemme i vårt eget hus, eller på stranden. Anbefaler deg å utvide horisonten litt og ikke sette folk i bås, det er faktisk en god "regel" for alle. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 26. november 2009 #12 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Hehe.. Det er første setningen i innlegget, så jo. Les det ein gang til sakte så får du det kanskje med deg du også Og du tror på alt folk sier på nettet? Det kan like så godt være en helnorsk person som er ute etter å starte en debatt mot innvandrere og muslimer. Endret 26. november 2009 av ninuska_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 26. november 2009 #13 Del Skrevet 26. november 2009 Og du tror på alt folk sier på nettet? Det kan like så godt være en helnorsk person som er ute etter å starte en debatt mot innvandrere og muslimer. Nei, det gjør eg faktisk ikkje. Er ikkje så naiv som enkelte andre er. Ja, godt mulig det er ein helnorsk person som ikkje er muslim som kjeder seg litt og vil starte debatt ved innlegget. Eg svarte uansett bare Flowers ved å påpeke at fyren sjøl sa han var muslim i første setningen. Om det er sant eller ikkje veit eg ikkje, og det bryr meg heller ikkje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #14 Del Skrevet 27. november 2009 Du får kose deg så lenge vinteren varer, da! Norge er (heldigvis) ikke et muslimsk land, så hvis det plager deg å se lettkledde kvinner om sommeren - too bad. Kos deg så lenge det varer selv. Er ikke lenge til norge er en islamsk stat. Konvertert nordmann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2010 Skrevet 27. november 2009 #15 Del Skrevet 27. november 2009 off stakkrs mann, for et dilemma... det er ikke verre enn å pakke sakene å reise til en plass hvor du klarer å leve uten bagateller. Når jeg kommer til land hvor det er vanlig at kvinner bader i burka på stranden, mens mannfolkene sitter å sikkler etter damer i bikini, blir jeg ofte forbanna! Men hvis de vil leve slikt, kan ikke jeg gjøre noe med det, da får jeg heller la vær å gå på slike steder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cyanid Skrevet 27. november 2009 #16 Del Skrevet 27. november 2009 Tulleinnlegg eller ei - trådstarter virker lite opplyst om alle disse jentene som trosser 20 minusgrader og tar på seg tynne strømpebukser og kjole med utringing! Dette fenomenet ser vi jo året rundt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 27. november 2009 #17 Del Skrevet 27. november 2009 Det kommer også ann på hvor i landet du bor. Men, hvis det plager ts at kvinner bruker det de vil i dette landet, så får han bare skjerpe seg. Det blir for dumt. Nei uansett om det begynner og snø i f.eks Oktober så gjør ikke det oktober til vinter. Oktober er høst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
2010 Skrevet 28. november 2009 #18 Del Skrevet 28. november 2009 Nei uansett om det begynner og snø i f.eks Oktober så gjør ikke det oktober til vinter. Oktober er høst ta eks Hammerfest da, der er det andre boller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann20 Skrevet 28. november 2009 #19 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg er muslimsk mann Pga dette utsagnet tror jeg ikke noe på at ts er en muslim. Hele innlegget til ts virker som om det er skrevet av en med masse fordommer mot muslimer...Resten av teksten var skrevet 100% "etter boka" på hvordan "muslimske menn" er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #20 Del Skrevet 28. november 2009 ta eks Hammerfest da, der er det andre boller Det er 12 måneder i året. Det er 4 årstider vær årstid er 3 måneder Vinter- Desember Januar Februar Vår- Mars April Mai Sommer- Juni Juli August Høst-September Oktober November Dette er fakta at det begynner og snø i Oktober eller September eller i Mars eller April gjør ikke disse månendene til vinter de er fremdels vår og høst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå