Gå til innhold

Uhygeniske jenter


Gjest Gjest_Tim_*

Anbefalte innlegg

De fleste som har dårlig hygiene er menn og det er menn som har dårligst hygiene (f.eks. har jeg kun møtt menn, ikke kvinner, i matbutikken, som har lukta harsk svette eller rett og slett tiss eller bæsj). Men det finnes altså også kvinner som har dårlig hygiene. Beklager at du fikk sånt et sjokk. Vet du hva? Ikke alle jenter bæsjer rosa bomullsdotter... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg klarer ikke parfymelukt, ikke fordi det er uhygienisk men fordi jeg ikke klarer å puste og får vondt i hodet. Men andre trenger ikke ha noe problem med samme type parfymelukt.

Ja, det finnes uhygieniske jenter og menn, begge deler like lite attraktive. Jeg lurer på hvordan Tim fikk greie på at de ikke vasket seg etter at de hadde vært på toalettet? Fulgte han dem inn, var han på toalettet samtidig med dem eller sjekket han hendene etterpå? Eller trodde han at de ikke vasket seg siden de brukte parfyme, noe som han anser som uhygienisk i utgangspunktet og derved trekker den klare konklusjon at da er de også den type jenter som ikke vasker seg etter dobesøket?

Å drikke seg snydens er like lite delikat uansett om det er en gutt eller jente som gjør det, uhygienisk? Hvis de tisser på seg eller spyr så er det vel det, men drikking i seg selv er ikke uhygienisk.

Personlig bruker jeg lite parfyme men kun pga. allergi, trekker ned etter meg, bruker dobørsten når det finnes en, vasker hendene og drikker meg sjelden eller aldri full men liker å ta noen glass vin. Passer også på at jeg ikke hoster på alle andre.

Noe av det mest uhygieniske jeg ser er menn som snyter seg med fingrene, da brekker jeg meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...