Gå til innhold

Uhygeniske jenter


Gjest Gjest_Tim_*

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Tim_*

Jeg har egentlig alltid trodd at gutter har dårligere hygiene enn jenter, men SATAN I HEEEEEEEEEEEEEEEEEEELVETE, det er noen jenter som virkelig er kvalme:

- Hoster og harker uten å dekke til munnen

- Bruker ufyselig- og mye parfyme

- Vasker seg ikke etter de har vært på toalettet

- Bruker ikke dobørsten til å rengjøre toalettet hvis de har dritt på porselenet

- Drikker alkohol som en mann

Som mann så er jeg ikke fanatisk på hygiene i det hele tatt, men i den siste tiden så har jeg fått personlig erfaring med et par slike jenter. Hadde de vært gutter så hadde jeg satt dem på plass, men dette er jenter. FAAAAAAAAACK.

Tenk at disse jentene skal ta vare på en unge. Stakkars den fyren som smeller ei av dem på tjukken.

Hvordan er det mulig for ei jente å ta så lite vare på seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan er det mulig for ei jente å ta så lite vare på seg selv?

Det er mulig fordi jenter, akkurat som gutter, ikke er en ensartet gruppe. De er ulike individer med ulike vaner og liv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tim_*
Fysj så ekle veninner du har da :)

Tro meg, de er ikke mine venninner. Det var en kompis av en kompis av en kompis som dro dem med seg. Han har fått høre det i etterkant ,for å si det mildt. En ting at de ikke var noe fine å se på, men at de har så dårlig hygiene forbauset meg virkelig. Det skal endel til før at en gutt reagerer på jentas hygiene!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Tim_*
:fnise:

De eneste uhygeniske tingene på denne lista, er håndvask og eventuelt bruk av dobørste.

Da antar jeg at du er ei ufyselig jente!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tim_*
Men hva har det med hygene å gjøre? Og det er vel like galt om enn mann gjør et som ei jente?

Hygiene = vedlikehold av sunne vaner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tim, dårlig hygiene er å ikke kunne vaske seg skikkelig, lukte gammel svette, ikke rengjøre underliv, ikke vaske ansikt og hender, gå med skitne klær og ikke børste tennene.

Det du snakker om er å ha dårlige vaner, det er noe helt annet.

Du har ikke nødvendigvis dårlig hygiene om du bruker mye parfyme, for å si det sånn...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tim_*
HVAAAA???

Finnes det virkelig eklinger blant jenter også!!!

Du verden!!!

ROFL.

Jeg innser kanskje at jeg har levd et beskyttet liv - kun omgitt av respektable jenter. Men faen altså, ekle jenter må få lagt seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Gjest_Tim_*
Tim, dårlig hygiene er å ikke kunne vaske seg skikkelig, lukte gammel svette, ikke rengjøre underliv, ikke vaske ansikt og hender, gå med skitne klær og ikke børste tennene.

Det du snakker om er å ha dårlige vaner, det er noe helt annet.

Du har ikke nødvendigvis dårlig hygiene om du bruker mye parfyme, for å si det sånn...

Parfyme = velduftende væske som brukes til å gi menneskekroppen, objekter, og oppholdssteder en behagelig lukt.

Hvorfor bruker noen jenter parfyme som stinker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest nr. 4
Da antar jeg at du er ei ufyselig jente!

Hosting uten å holde for munn kan vel regnes som uhygenisk det og. Og er greit det, men for opplysning holder jeg meg for munnen når jeg hoster, bruker små mengder parfyme og jeg vasker hender og eventuelt do etter dobesøk. ;) Dog kan jeg ikke være sikker på hva du mener med å drikke som en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supermimz
Parfyme = velduftende væske som brukes til å gi menneskekroppen, objekter, og oppholdssteder en behagelig lukt.

Hvorfor bruker noen jenter parfyme som stinker?

Det er jo ikke jentenes feil at du ikke liker parfymen de bruker. De bruker den jo fordi de liker den. Smaken er som baken.

Tullekopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_Tim_*
Hosting uten å holde for munn kan vel regnes som uhygenisk det og. Og er greit det, men for opplysning holder jeg meg for munnen når jeg hoster, bruker små mengder parfyme og jeg vasker hender og eventuelt do etter dobesøk. ;) Dog kan jeg ikke være sikker på hva du mener med å drikke som en mann.

Jenter synes det er lite sjarmerende når gutter blir for fulle. Tenk deg hva gutter synes om jenter som drita...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Tim_*
Det er jo ikke jentenes feil at du ikke liker parfymen de bruker. De bruker den jo fordi de liker den. Smaken er som baken.

Tullekopp.

Det er jeg enig i, men man trenger ikke å bruke så mye parfyme at folk ikke kan unngå å lukte parfymen din.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Supermimz
Det er jeg enig i, men man trenger ikke å bruke så mye parfyme at folk ikke kan unngå å lukte parfymen din.

Nei, det er riktig. De bruker nok så mye parfyme fordi de sjeldent dusjer da vettu. Du får nevne det for dem ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...