Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #41 Skrevet 23. november 2009 Jeg har egentlig alltid trodd at gutter har dårligere hygiene enn jenter, men SATAN I HEEEEEEEEEEEEEEEEEEELVETE, det er noen jenter som virkelig er kvalme: - Hoster og harker uten å dekke til munnen - Bruker ufyselig- og mye parfyme - Vasker seg ikke etter de har vært på toalettet - Bruker ikke dobørsten til å rengjøre toalettet hvis de har dritt på porselenet - Drikker alkohol som en mann Som mann så er jeg ikke fanatisk på hygiene i det hele tatt, men i den siste tiden så har jeg fått personlig erfaring med et par slike jenter. Hadde de vært gutter så hadde jeg satt dem på plass, men dette er jenter. FAAAAAAAAACK. Tenk at disse jentene skal ta vare på en unge. Stakkars den fyren som smeller ei av dem på tjukken. Hvordan er det mulig for ei jente å ta så lite vare på seg selv? Hoster og harker uten å dekke til,er ikke urenslighet. Det er å ikke tenke på at man utgjør en smitterisko med dråpesmitte. bruker ufyselig og mye parfye, er ikke urenslighet. Om jeg bruker 4711,så kan jeg synes at den er veldig bra,men smaken din er annerledes. Har ikke noe med urenslighet å gjøre. glemme håndvask etter toalettbesøk, er urenslighet. Og ike bruke toalettbørsten er ikke urenslighet, det er latskap. Sikkert noen som har en mor saom har gått som en slave. Drike alkohol, enten som mannn eller kvinne..hehe..ser ikke noe urenslig ved det nei.
Gjest Gjest_Tim_* Skrevet 23. november 2009 #42 Skrevet 23. november 2009 Hoster og harker uten å dekke til,er ikke urenslighet. Det er å ikke tenke på at man utgjør en smitterisko med dråpesmitte. bruker ufyselig og mye parfye, er ikke urenslighet. Om jeg bruker 4711,så kan jeg synes at den er veldig bra,men smaken din er annerledes. Har ikke noe med urenslighet å gjøre. glemme håndvask etter toalettbesøk, er urenslighet. Og ike bruke toalettbørsten er ikke urenslighet, det er latskap. Sikkert noen som har en mor saom har gått som en slave. Drike alkohol, enten som mannn eller kvinne..hehe..ser ikke noe urenslig ved det nei. Det er nok endel friere utenfor døra di, Frøken ABC Smittefare.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #43 Skrevet 23. november 2009 Jeg har egentlig alltid trodd at gutter har dårligere hygiene enn jenter, men SATAN I HEEEEEEEEEEEEEEEEEEELVETE, det er noen jenter som virkelig er kvalme: - Hoster og harker uten å dekke til munnen - Bruker ufyselig- og mye parfyme - Vasker seg ikke etter de har vært på toalettet - Bruker ikke dobørsten til å rengjøre toalettet hvis de har dritt på porselenet - Drikker alkohol som en mann Tenk at disse jentene skal ta vare på en unge. Stakkars den fyren som smeller ei av dem på tjukken. Hvordan er det mulig for ei jente å ta så lite vare på seg selv? Æsj, det hørtes veldig ekkelt ut. Både menn og kvinner bør ha topp hygiene og alltid vaske seg med vann og såpe etter toalettbesøk! God hygiene er et must! Folk som oppfører seg så slum fortjener ikke kjæreste!
Gjest Gjest_Tim_* Skrevet 23. november 2009 #44 Skrevet 23. november 2009 Noe jeg reagerte på var at du nevnte at de jentene drakk som menn. Hva skal det bety. For det første har ikke det noe med hygene å gjøre og for det andre så har jenter lov til å drikke de også. Det syns jeg var jævla sexist av deg å si Grunnen til at alkohol nevnes i sammenheng med hygiene er fordi den nedsetter kroppens immunforsvar. Hygiene = handlinger som hjelper kroppens immunforsvar. Jenter skal lage barn for pokker. Det skal ikke menn. Er det rart jenter ikke bør drikke alkohol? Hvor fett er det å sette liv til en hjerneskada unge fordi hard festing FØR svangerskapet har skadet kroppen din? FUCK THAT. Jenter som drikker mye er lite pent.. De UTGÅR med andre ord. Du har en kropp, hvorfor ikke bygge den opp istedet for å bryte den ned?
Gjest Gjest_Tim_* Skrevet 23. november 2009 #45 Skrevet 23. november 2009 Æsj, det hørtes veldig ekkelt ut. Både menn og kvinner bør ha topp hygiene og alltid vaske seg med vann og såpe etter toalettbesøk! God hygiene er et must! Folk som oppfører seg så slum fortjener ikke kjæreste! Jeg er helt enig.
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #46 Skrevet 23. november 2009 Kjære, kjære tim La meg se om jeg forstår riktig her: jenter skal altså ikke drikke, alltid være på sitt peneste og bruke parfyme du liker? Vi skal ikke drite roseblader også da, bare for å glede deg ekstra? Er det ikke godt at vi mennesker er forskjellige på alle mulige måter? Ellers er jeg ganske sikker på at du ville hatt problemer med å få deg dame...
Anglofil Skrevet 23. november 2009 #47 Skrevet 23. november 2009 Klarer ikke å forstå hva parfyme og alkohol har med hygenie å gjøre. Mvh Yvonne
Chiyo Skrevet 23. november 2009 #48 Skrevet 23. november 2009 Grunnen til at alkohol nevnes i sammenheng med hygiene er fordi den nedsetter kroppens immunforsvar. Hygiene = handlinger som hjelper kroppens immunforsvar. Jenter skal lage barn for pokker. Det skal ikke menn. Er det rart jenter ikke bør drikke alkohol? Hvor fett er det å sette liv til en hjerneskada unge fordi hard festing FØR svangerskapet har skadet kroppen din? FUCK THAT. Jenter som drikker mye er lite pent.. De UTGÅR med andre ord. Du har en kropp, hvorfor ikke bygge den opp istedet for å bryte den ned? Skjønner godt at en gjerne syns at fulle jenter er lite sexy. Drikker ikke mye selv, men det er noe som hver person må få besteme selv, det er bare det jeg sier. Syns at det dummeste jeg ser er ungjenter som rangler rundt mitt på natta, men jeg kan ikke si at de har mindre rett enn gutta. Fordi for å være helt ærlig så syns jeg det er lite sexy med fulle gutter også
DCFC Skrevet 23. november 2009 #49 Skrevet 23. november 2009 Jenter skal lage barn for pokker. Det skal ikke menn. Er det rart jenter ikke bør drikke alkohol? Hvor fett er det å sette liv til en hjerneskada unge fordi hard festing FØR svangerskapet har skadet kroppen din? FUCK THAT. Vel, jenta trenger en mann for å bli smelt på tjukka. Skjønner hva du mener, men hallo? Vet ikke hva jeg skal si til deg. Du framstår som en selvopptatt dritt. Mener du at jenta du skal bo sammen med skal vandre rundt i huset og være edru til alle tider, selv før hun er gravid, mens du bare kan rave rundt i fylla og knulle på alle du syns lukter godt og vasker seg på henda etter å ha vært på do? Det virker for meg som om det er det du mener.
Gjest Gjest_isa_* Skrevet 23. november 2009 #50 Skrevet 23. november 2009 Klarer ikke å forstå hva parfyme og alkohol har med hygenie å gjøre. Mvh Yvonne Begrepet hygiene favner bredere enn mange tror. TS har faktisk rett her. Bare tenk på begrepet mental hygiene. Det har ikke ikke så mye med basiller og gjøre. Hilsen en tidligere helse og sosial elev og nå sykepleier.
Gjest Gjest_Tim_* Skrevet 23. november 2009 #51 Skrevet 23. november 2009 Vel, jenta trenger en mann for å bli smelt på tjukka. Skjønner hva du mener, men hallo? Vet ikke hva jeg skal si til deg. Du framstår som en selvopptatt dritt. Mener du at jenta du skal bo sammen med skal vandre rundt i huset og være edru til alle tider, selv før hun er gravid, mens du bare kan rave rundt i fylla og knulle på alle du syns lukter godt og vasker seg på henda etter å ha vært på do? Det virker for meg som om det er det du mener. ROFL. Det er helt klart ikke det jeg mener. Jeg tar veldig godt vare på kroppen min, og kjører ikke to-metern min i noe annet enn elite mus. Jeg synes bare det er rart at mange jenter ikke tar mer vare på seg selv og sin egen kropp.
DCFC Skrevet 23. november 2009 #52 Skrevet 23. november 2009 ROFL. Det er helt klart ikke det jeg mener. Jeg tar veldig godt vare på kroppen min, og kjører ikke to-metern min i noe annet enn elite mus. Jeg synes bare det er rart at mange jenter ikke tar mer vare på seg selv og sin egen kropp. siden vi først er igang; OMGLOL du drar ganske mange under en og samme kam her..
Gjest Gjest_Tim_* Skrevet 23. november 2009 #53 Skrevet 23. november 2009 Begrepet hygiene favner bredere enn mange tror. TS har faktisk rett her. Bare tenk på begrepet mental hygiene. Det har ikke ikke så mye med basiller og gjøre. Hilsen en tidligere helse og sosial elev og nå sykepleier. ROFL. Det er skremmende at en mann har mer peiling på hygiene enn jenter. Men "jentene" på kvinneguiden er neppe representative for jentene i det virkelige liv. Interweb babes.
Gjest Gjest_Tim_* Skrevet 23. november 2009 #54 Skrevet 23. november 2009 siden vi først er igang; OMGLOL du drar ganske mange under en og samme kam her.. Jeg ser den. Men jeg, som mann, er uforståelig til hvorfor jenter, også kjent som baby makers, kan ta dårligere vare på seg selv enn gutter. Hokatten til foreldrene mine tar SINNSYKT mye bedre vare på seg selv enn den giggoloen av en hannkatt de hadde før.
Furstina Skrevet 23. november 2009 #55 Skrevet 23. november 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Furstina, mod
Gjest Gjest_tina_* Skrevet 23. november 2009 #56 Skrevet 23. november 2009 (endret) Ja det finnes ufattelig mange urenslige jenter i verden, mange som ikke vasker seg på hendene, ikke vasker håret osv osv osv. Men det finnes da like mange menn som er like ille. Og når det gjelder at jenter ikke skal drikke fordi vi skal bære frem et barn en gang, det er like mye mannfolk sitt ansvar. Deres sædceller får dårligere kvalitet når dere drikker dere sanseløs hver helg. Og jeg er helt enig at jenter og gutter som bruker for mye parfyme er ekkelt. Endret 24. november 2009 av Furstina
waco Skrevet 23. november 2009 #57 Skrevet 23. november 2009 Det at det er masse jenter her som skal kverulere rundt det at det er så "feminint" å drikke like mye som en mann. Helt ærlig, jeg skjønner at dere har behov for å årsaksforklare drikkingen deres, men deres skjøre små vesenere og all den ugagn dere kan finne på i "beruset" tilstand må også innkalkuleres. De feil menn gjør i fylla, gjøre hærverk, forbruke masse penger, bedrive sløser, brunste på feil dame, gjøre feil dame gravid, - alle disse tingene gir store konsekvenser. Alle feil dere gjør i fylla bortforklarer dere bare, så dere lærer faktisk ingenting av å være fulle. Forresten er det veldig usjarmerende med fulle jenter som liker å drikke "mann under bordet", ofte har dere vært borti mye "diverse kuker" som gir ihvertfall meg avsmak!
Furstina Skrevet 24. november 2009 #58 Skrevet 24. november 2009 Tråden er ryddet iht KGs regler. Kommentarer på moderering tas på Ris&Ros. Furstina, mod
cypress Skrevet 24. november 2009 #59 Skrevet 24. november 2009 Siden begrepene uhygienisk og usexy tydeligvis er synonymer (JEG velger i hvert fall å legge den betydningen av ordene til grunn), må jeg si jeg syns det er utrolig uhygienisk med gutter/menn som stadig skriver ROFL.
Shade Skrevet 24. november 2009 #60 Skrevet 24. november 2009 Siden begrepene uhygienisk og usexy tydeligvis er synonymer (JEG velger i hvert fall å legge den betydningen av ordene til grunn), må jeg si jeg syns det er utrolig uhygienisk med gutter/menn som stadig skriver ROFL. Signerer
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå