Gå til innhold

Unge jenter som blogger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er klart hele greia bare er tull! :)

Trenger ikke lese mye på bloggen for å skjønne det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Christabelle
Skrevet
Det er klart hele greia bare er tull! :)

Trenger ikke lese mye på bloggen for å skjønne det.

Det tenker jeg også. Genialt hvis man ikke er redd for etterfølgene :)

Skrevet
Jeg ser nesten bare komentarer om hvor søt og morsom hun er osvosv. Jeg klarer ikke la vær å tenke at de er litt som henne. Jeg kan ikke forstå at foreldrene hennes ikke veit om bloggen egentlig.

Da har du ikke lest så mange av kommentarene... ;) Du bør lese på de mer provoserende postene, så ser du hvor utrolig ekle mennesker i dag kan være.

Jeg skjemmes, ikke av henne, men av de som får seg til å slenge ut dritt til andre mennesker på den måten. Og er HA bare en løgn, så blir jeg veldig glad, for da har hun fått fram noe ganske viktig blant det norske nettfolk (ungdom) - nemlig at de fleste synes det er helt OK å ønske en annen person død, kalle dem horer, stygge, feite og whatsoever så lenge ingen vet hvem man er.

Gjest stearinpikken
Skrevet (endret)

.

Endret av stearinpikken
Gjest Gjest_nina_*
Skrevet

Om " den bloggen som omtales" bare er tull- ja da blir det jo enda verre...Og da lurer jeg enda mer på hvor de voksne er i dette tilfellet??

Skrevet

Se dagens "Slik blir vi kvitt". Bloggforfatteren må ha oppdaget oss, og smører på, for nå sprekker boblen uansett. Dette er ikke morsomt lenger.

Skrevet

Tull eller ikke tull. Det er mange av leserne - både yngre og godt voksne som skriver skikkelig ekle kommentarer og kommer med trusler. Jeg er mer bekymret over om disse mener alvor enn om denne jenta mener alvor. Lurer på om foreldrene har satt seg inn i hva jenta driver på med, og lest kommentarene.

Gjest bekymret
Skrevet
Kjenner jeg blir litt opprørt...

Men nå har jeg vært inne å lest noe på en blogg ( " barbie" er stikkord, kansje noen vet hvilken jeg mener ), og jeg lurer på - hvor en mor ?????

Har ikke vi som voksne ett ansvar for å lære barna våre nettetikette?

Jeg er faktisk (desverre) i familie med den omtalte. Fikk høre om siden av mine nieser. Hadde rent glemt av å sjekke den ut. Kan noen her inne være så snille å gi meg en link?

Skrevet

Det er da bare å søke på navnet det, så kommer det opp med det samme.

Gjest bekymret
Skrevet
Det er da bare å søke på navnet det, så kommer det opp med det samme.

Ja, jeg fant henne - og tok kontakt. Ellers må jeg også tilføye at hun bare er 15. Og som 15-åringer flest, så tror man at man er mer voksen enn man er. Helt klart.

• 5 måneder senere...
Gjest kristine
Skrevet

Hun snakker med gutter på msn som spør om webcam sex, hun sier nei, men likevel. Hun snakker om at aldersgrensen på alkohol bør være 15 år, og at hun gleder seg til å kunne drikke. Hun oversminker seg på både øyne og lepper med brunkrem og gjør egentlig bare en stor narr av seg :fnise: hvor gammel er ungen?

ein heilt vanlig ungdom med andre ord? ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...