Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #1 Del Skrevet 23. november 2009 Som tittelen sier, jeg lurer på hvilken aldersgruppe denne teaterforestillingen passer best for. Er to gutter på 7 og 10 1/2 blitt for store? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 23. november 2009 #2 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg synes faktisk den passer for alle Sikker på 7åringen hadde hatt STOR glede av forestillingen. Mer usikker på 10åringen, spør hvor "moden" han er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #3 Del Skrevet 24. november 2009 Jeg ville tippet 3 - 8 år. Det spørs om 10,5-åringen synes at det er kjedelig og barnslig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kamela Skrevet 25. november 2009 #4 Del Skrevet 25. november 2009 Tror nok eldstemann kan være litt i største laget, hvis han ikke har noe forhold til det fra før og synes det er ok! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå