Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #1 Del Skrevet 23. november 2009 Har en svigerinne som etter en hendelse i sommer ikke vil ha kontakt med oss (broren sin, meg og barna) mer. De har en baby. Jeg hadde tenkt til å kjøpe julegave til babyen, for h*n har jo ikke noe skyld i krangelen. Men har blitt litt usikker. Hvis vi ikke er ønsket som onkel og tante, så er det vel bare dumt å kjøpe til den lille? Den lille vil vel kanskje ikke se oss annet enn i begravelser o.l. Hva hadde dere gjort??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #2 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg ville IKKE gitt noe - du kan uansett banne på at gaven blir returnert. Kanhende de ser på det som provoserende når de har gjort det klart at de ikke ønsker kontakt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 23. november 2009 #3 Del Skrevet 23. november 2009 Kinkig situasjon! Er redd det blir galt uansett hva du gjør. Dersom du sender gave, kan resultatet bli som beskrevet i innlegget over. Dersom dere ikke gir julegave til barnet, kan dette også bli brukt mot dere, med uttalelser i familien av typen: "De sendte ikke engang julegave til barnet." Jeg tenker at det er bedre å gi en liten oppmerksomhet enn ikke å gjøre det. En nøytral og nyttig gave i middels prisklasse, som for eksempel barnebestikk eller en barnetallerken, ullundertøy eller et annet klesplagg kan da umulig fornærme noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 23. november 2009 #4 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg ville gitt gave til barnet. Den lille er forhåpentlig uskyldig i dette. Evt. sendt det i posten sånn at dere slapp å møtes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dinosaur Skrevet 23. november 2009 #5 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg ville ikke gitt noe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 23. november 2009 #6 Del Skrevet 23. november 2009 Jeg ville sendt en gave i posten til barnet. Det verste som kan skje er at dere får den i retur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miam Skrevet 23. november 2009 #7 Del Skrevet 23. november 2009 Om du ender opp med å sende ville jeg skrevet med stoore bokstaver navnet til ungen på brevet/pakken. Så ser de i allefall hvem DEN er ment til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå