lillesol20 Skrevet 22. august 2003 #1 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg vil tatovere meg en gang til neste år. Saken er den at det er så mange fine motiver, og jeg kommer ikke på et eneste ett som betyr noe for meg som jeg vil smykke kroppen min med! Kunne gjerne tatovert en liten løve, men da vil kanskje folk tro at stjernetegnet mitt er løve, noe det ikke er... Vil ha en liten, ensfarget og elegant tatovering. Ikke tribal o.l. Jeg har tenkt på: svane firfisle stjerne blomst elefant (en liten en, da) dyrepote-avtrykk (a la Eve ) Noen som har flere forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Veronal Skrevet 22. august 2003 #2 Del Skrevet 22. august 2003 Mine tanker: Jeg tror at det er mindre sjanse for å gå lei av motiver som er mer symbolske i utformingen (tror det er lett å gå lei av motiver som delfiner, svaner, kaniner osv.). Jeg tror det er lettere å gå lei av tatoveringer m/farver i tillegg til at disse ofte blir blassere og må fylles i etter en stund. Sort holder seg best. Det er viktig å tenke nøye gjennom hvor på kroppen du skal ha tatoveringen - ikke minst vurdere saggefaktoren etter hvert som kroppen blir eldre. Uegnede steder: rundt overarmen, hofte, mage. Egnede steder: ankel, korsrygg, mellom skulderblad, skulder. Det lønner seg å finne en tatovør som tatoverer i den stilen du ønsker og så få vedkommende til å tegne et forslag til deg. Jeg kan f.eks. anbefale Erik og Marianne Sundby på Kunst med puls i Oslo. De er spesialister på sorte tatoveringer, spesielt benytter de seg av prikketeknikk (sorte tatoveringer som ikke er utfylte men prikket - harmonerer ofte bedre med kroppen og hudfargen ettersom de er vinterblekt mlm. om vinteren og solbrunt mlm. om sommeren). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. august 2003 #3 Del Skrevet 22. august 2003 Hva med en sommerfugl? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 22. august 2003 #4 Del Skrevet 22. august 2003 Elg i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 23. august 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg har bestemt meg. Motivet kom til meg i går kveld, rett før jeg sovnet. Jeg skal tatovere på meg en bok! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå