FireFairy Skrevet 23. november 2009 #1 Del Skrevet 23. november 2009 Hva er det? Dr.Phil står på, og det var en mann som kalte kona si C-ordet. Og Phil sa det var det verste en kunne kalle kona si. Han kalte henne også B-ordet, men det er jo bitch da. Men kommer ikke på hva C-ordet kan være... Hjelp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inger88 Skrevet 23. november 2009 #2 Del Skrevet 23. november 2009 count(vet ikke om jeg skrev et rett) kanskje, det beyr fitte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 23. november 2009 #3 Del Skrevet 23. november 2009 Her er lenke til "the c-word" i urban dictionary: http://www.urbandictionary.com/define.php?term=c-word Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #4 Del Skrevet 23. november 2009 cunt, eller fitte som vi sier på norsk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 23. november 2009 #5 Del Skrevet 23. november 2009 Cunt er mye mer vulgært en fitte. Cunt er kuse, vil jeg si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FireFairy Skrevet 23. november 2009 Forfatter #6 Del Skrevet 23. november 2009 Selvfølgelig er det det! Det sto helt stille for meg.. Takk for svarene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 23. november 2009 #7 Del Skrevet 23. november 2009 Cunt er mye mer vulgært en fitte. Cunt er kuse, vil jeg si. Ordet "kuse" finnes ikke i min dialekt ihvertfall Ordet "cunt" blir brukt om kroppsdelen vi på vulgært norsk kaller "fitte". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Ellen_* Skrevet 23. november 2009 #8 Del Skrevet 23. november 2009 count(vet ikke om jeg skrev et rett) kanskje, det beyr fitte Count betyr "greve" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 24. november 2009 #9 Del Skrevet 24. november 2009 Ordet "kuse" finnes ikke i min dialekt ihvertfall Ordet "cunt" blir brukt om kroppsdelen vi på vulgært norsk kaller "fitte". Cunt er mer vulgært å si enn fitte, selv om det betegner samme kroppsdel. I henhold til min engelske venninne er ikke det et ord man bør bruke i det hele tatt. Og dersom man skal referere noen som har brukt ordet så sier man gjerne "See© you (u) next (n) tuesday (t)" ... Så er nok definitivt verre enn fitte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Spinell Skrevet 24. november 2009 #10 Del Skrevet 24. november 2009 Mulig jeg er gammel og konservativ, men jeg synes ordet fitte er svært vulgært, og mener det er et ytterst fornærmende ord. For meg er det ingen nyanseforskjeller i vulgaritet mellom fitte og kuse, og jeg mener ingen av disse er ord skal brukes i det hele tatt (på linje med the c-word). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 24. november 2009 #11 Del Skrevet 24. november 2009 (endret) Forresten; count betyr å telle. Alle engelsktalende jeg kjenner sier kan meddele at "cunt" er, uten tvil, DET styggeste ordet. Edit: leif Endret 24. november 2009 av Bernardette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FangeLiv Skrevet 27. november 2009 #12 Del Skrevet 27. november 2009 Cunt er mye mer vulgært en fitte. Cunt er kuse, vil jeg si. Æsj, fitte er et mye mer vulgært og ekkelt ord enn kuse da. Kuse kan jeg si til nød, men fitte sier jeg aldri, gremmes når jeg skriver det også! Mulig dette er dialektavhengig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå