Gå til innhold

The C-word

FireFairy

Anbefalte innlegg

Hva er det? Dr.Phil står på, og det var en mann som kalte kona si C-ordet. Og Phil sa det var det verste en kunne kalle kona si.

Han kalte henne også B-ordet, men det er jo bitch da. Men kommer ikke på hva C-ordet kan være...

Hjelp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Cunt er mye mer vulgært en fitte.

Cunt er kuse, vil jeg si.

Ordet "kuse" finnes ikke i min dialekt ihvertfall ;) Ordet "cunt" blir brukt om kroppsdelen vi på vulgært norsk kaller "fitte".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordet "kuse" finnes ikke i min dialekt ihvertfall ;) Ordet "cunt" blir brukt om kroppsdelen vi på vulgært norsk kaller "fitte".

Cunt er mer vulgært å si enn fitte, selv om det betegner samme kroppsdel. I henhold til min engelske venninne er ikke det et ord man bør bruke i det hele tatt. Og dersom man skal referere noen som har brukt ordet så sier man gjerne "See© you (u) next (n) tuesday (t)" ... Så er nok definitivt verre enn fitte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig jeg er gammel og konservativ, men jeg synes ordet fitte er svært vulgært, og mener det er et ytterst fornærmende ord.

For meg er det ingen nyanseforskjeller i vulgaritet mellom fitte og kuse, og jeg mener ingen av disse er ord skal brukes i det hele tatt (på linje med the c-word).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten; count betyr å telle.

Alle engelsktalende jeg kjenner sier kan meddele at "cunt" er, uten tvil, DET styggeste ordet.

Edit: leif

Endret av Bernardette
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cunt er mye mer vulgært en fitte.

Cunt er kuse, vil jeg si.

Æsj, fitte er et mye mer vulgært og ekkelt ord enn kuse da.

Kuse kan jeg si til nød, men fitte sier jeg aldri, gremmes når jeg skriver det også!

Mulig dette er dialektavhengig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...