Gå til innhold

Veien til en "ny" kropp

Fremhevede innlegg

Skrevet

:velkommen: tilbake fra London til herlige Norge:) Hehe.....

Så flink du var som dro rett på trening:) jeg også må innrømme jeg trodde du hadde forlovet deg da du skrev dette med ringen.

:=) godt å ha dg tilbake, vi skal nok motivere deg ja, selvom du allerede er godt i gang :klemmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Motivasjonen er fortsatt på plass. Siden jeg har vært ute og reist, måtte jeg ta med meg sjokolade fra tax-free, men istedenfor å dytte i meg (enda mer...) tok jeg en kopp lett kakao.

Begynner å kjenne det er noe som koser seg i halsen, jeg har ikke lyst/tid til å være syk!

Skrevet

Velkommen tilbake!!

:duskedame:

Så flik du er som bare kliner til med masse trening med en gang du kommer hjem!

Får håpe murringa i halsen bare er falsk alarm. Finnes ikke noe mer kjedelig enn å bli syk.

Skrevet

Takk :klemmer:

Er lite greit å bare kaste meg i det, for føler meg 100 ganger bedre når jeg har trent. Digger de endorfinene!!

Skrevet

Velkommen hjem :)

Og for en treningsinnsats du har startet med :) Håper du fortsetter med den motivasjonen!

Hvilken kino har du sett/skal du se i kveld?

Treningsfri var nok bare lurt i dag, etter den knallstarten i helgen etter 3 uker uten trening...

Ha en fortsatt fin uke Skybert!

Skrevet

Takker og bukker.

Skal virkelig prøve å komme meg på trening i dag, må bare holde det gående nå.

Ble salat før kinoen, men må innrømme..ble litt sjokolade :(

Men men..kunne vært myyye værre! spiste jo tross alt salat til middag.

Vi så Valentine's day, kjempefin. Faktisk ikke for klissete. Skal sies at jeg så den med en vennine, typen var (utrolig nok) ikke veldig keen på å se den..

Ha en fin tirsdag :)

Skrevet

Sjokolade eller popcorn er fullt lovlig til kino... ikke bare lovlig, men påbudt vil nå jeg si.

Derfor jeg elsker å gå på kino :)

God tirsdag Skybert!

Skrevet
Sjokolade eller popcorn er fullt lovlig til kino... ikke bare lovlig, men påbudt vil nå jeg si.

Derfor jeg elsker å gå på kino :)

God tirsdag Skybert!

Å du er gull. takk :)

Skrevet

Jeg rakk ikke å trene i går :sur:. Ble sittende på jobb til langt på kveld, får virkelig håpe det ikke blir like sent i dag, for jeg føler meg veldig klar for å komme på trening i dag..

Trøtt, og uggen, ikke bra onsdag..Får håpe en treningstur endrer humøret drastisk :)

Skrevet

Isj da, håper onsdagen din er litt bedre nå som den er godt i gang og snart over sånn arbeidsmessig:)

Skrevet

Rekker ikke trening i dag heller :frustrert:

Er ikke ferdig på jobb enda, vurderte sterkt å trene i morgen tidlig, men timen begynner kl 7..Det var fryktelig tidlig (i hvertfall hvis jeg må jobbe til 18-19..)

Er veldig klar over at det går ann å trene på egenhånd, men er redd for at det blir vanskelig å komme meg opp så tidlig.

Beklager, ble en skikkelig dritt dag i dag, prøver igjen i morgen med godt mot!

Skrevet

Ny dag nye muligheter:=) Den jobben din tar jo nesten liv av deg jo...Huff håper du slipper unna tidligere idag:=)

Skrevet

Riktig som du sier Matvraket. Ny dag og nye muligheter, og enda nærmere helgen også :)

Rakk da som sagt ikke trening i går, men det ble kyllingsalat til middag, og ananas til "godis". Hadde en vennine på overnatting, hun hadde kjøpt kindersjokolade, men den bare lå ved siden av meg hele kvelden :biggrin:. Mens hun spiste den opp + en reativt "fet" is. Stolt!

Veldig bra torsdag så langt =)

Skrevet

Det krevde nok sin vilje ja...Og jammen var det godt gjort:) Good girl

Skrevet

Yey, ferdig på jobb tidlig, så nå blir det :trene:

*juble*

Skrevet

Jippi :duskedame:

Kos deg på trening!

Skrevet (endret)

God Fredag :)

Yes det bl trening i går, møtte t.o.m. PTn min, som hadde tenkt å ringe meg, siden jeg ikke har gitt lyd fra meg i det siste :flau:

Fikk både øt og trent neste hele kroppen.ble blant annet 30kg ndtrekk, 25kg forside lår,15kg triceps.. husker ikke alle navn på øvelsene, er vel et lite pugge prosjekt det der..

Kjenner jeg er litt støl i skuldren/ryggen. Så da er det jo klart det blir en fin fredag. Ikke lenge igjen til helg nå :danser:

Glemte å legge til at det ble omelett med kylliongrester i går, var en hel del godtesjuk etterpå, men saft og en halv sjur gjorde susen. Er så glad jeg motsto i går også. Fikk jo mer enn nok godis i London, hvorfor skjønner ikke kroppen det??Irriterende

Endret av Skybert
Skrevet

Hatt en fin helg Skybert?

Nå er det snart ny uke og nye muligheter :sol:

Gjest Squill
Skrevet

Hva er treningsmålene for denne uka? :) Ha en fin mandag, Skybert!!

Skrevet

Å så hyggelig å få slike hilsninger på en mandags morning :)

Ble skitur både lørdag og søndag, (måtte tom gå alene på søndag, DA følte jeg meg flink altså!) Ble vel ca 3-4 mil (med en del klatring), så har fått brukt kroppen skikkelig. Føles knall i dag.

Så da ble det faktisk 3 treninger forrige uke :tommelsmil:

Ja Squill, der sa du noe, ukens plan ja..kommer jo til å jobbe en hel del lange kvelder, men trening må jeg jo bare få til.

Tirsdag: Prøver å få til en time (blir i så fall bonus trening). Onsdag: Styrke på kvelden.

Fredag: Spinning + mage/rygg

Lørdag: Løping på tredemølle + litt styrke hvis jeg rekker

Søndag: Bonus trening, så sant ikke jeg rekker å trene tirsdag

Takk for at du drar meg igang Squill!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...