Skybert Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #141 Del Skrevet 11. februar 2010 Og når jeg kom hjem fikk jeg bursdagsroser fra kjæresten, da var det helt greit lissom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 11. februar 2010 #142 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Åh :rødme: Så koslig! Gratulerer med dagen Er det derfor det blir kake i kveld? Isåfall må du iallefall kose deg masse med kake :blåse: edit: tatt bort "i går" Endret 11. februar 2010 av twinklestar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #143 Del Skrevet 11. februar 2010 Bursdag i dag, så det ble i går, og ring i dag Blir kake i dag ja, også er det lov. , ok da, skal prøve å begrense meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 11. februar 2010 #144 Del Skrevet 11. februar 2010 Gratulerer med dagen! :blåse: Selvfölgelig er det lov med kake på bursdagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #145 Del Skrevet 11. februar 2010 (endret) Tusen takk Shamin Jeg spiste lunsj, og sjokoladekake. Fikk nesten ikke dårlig samvittighet..hehe, bra det ikke er sånn hver dag.. Endret 11. februar 2010 av Skybert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #146 Del Skrevet 12. februar 2010 Endelig fredag I ettermidag blir det spinning! Satser også å dratt en tur på trening i morgen, får se hvor mye som må gjøres hjemme, men noe skal jeg få til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 13. februar 2010 #147 Del Skrevet 13. februar 2010 Gratulerer med dagen som var Deilig med litt spinning på fredager. Da kan man ta helga med god samvittighet. God Helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 16. februar 2010 Forfatter #148 Del Skrevet 16. februar 2010 Skal si det ble spinning på fredag..jeg hadde ikke fått med meg at det var en 90 min time, men overlevde jeg Var så sliten i helga, at jeg ikke klarte å komme meg til SATS. Er nå i London ifm jobb, så tviler på at det blir mye trening i løpet av tiden jeg er her (selv om hotellet har avtale med et treningsenter, så jeg har med meg treningsklærne!) Ha en fin tirsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 16. februar 2010 #149 Del Skrevet 16. februar 2010 Oh London! Kos deg på tur du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 16. februar 2010 #150 Del Skrevet 16. februar 2010 London..åååå misunnelig!!!!!! Kos deg masse og jammen flink du er som faktisk har tatt med treningsklær...da er det jo bare å kjøre på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 17. februar 2010 Forfatter #151 Del Skrevet 17. februar 2010 Hvis jeg bare får brukt treningsklærne da blir jo noen km i butikkene på kveldstid, er jo bedre enn ingenting + at frukt er mye billigere her enn hjemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 17. februar 2010 #152 Del Skrevet 17. februar 2010 Kos deg i London - så tar du treningen som det kommer! Pass på å prøve masse klær! = God trening Ellers er det gjerne kortere avstand mellom undergrunnsstasjonene enn en ofte tror - så ta beina fatt og unngå de trange, svette, ekle undergrunnsbanene dersom det er mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 17. februar 2010 #153 Del Skrevet 17. februar 2010 Frukt er billigere i London ja:) Stemmer det...Spis godt med frukt og kos deg:=) Og ja, som twinkle sier: trening i seg selv og prøve klær ja, og det får man så absolutt gjort i London:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 20. februar 2010 #154 Del Skrevet 20. februar 2010 Fremdeles i London Skybert? Håper du har en strålende tur. Shopping er bra trening ja, og ikke minst veldig gøy! Shop till you drop Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 21. februar 2010 #155 Del Skrevet 21. februar 2010 Ja er det Londonstatus på deg enda??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Squill Skrevet 22. februar 2010 #156 Del Skrevet 22. februar 2010 Bursdag i dag, så det ble i går, og ring i dag Er det jeg som leser dette helt feil, eller betyr dette at du har forlovet deg.....? :Holder gratulasjonen inne til jeg skjønner om jeg har tatt feil eller ikke : London, så gøy!! Skal si du er mye på reisefot, håper du koser deg masse! Og gratulerer så mye med dagen som var! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
twinklestar Skrevet 2. mars 2010 #157 Del Skrevet 2. mars 2010 Hei Du er savnet! Hvor er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #158 Del Skrevet 2. mars 2010 (endret) Hei, Så hyggelig å høre at jeg er savnet her. Ja er i London enda, skal hjem igjen på fredag (da har jeg vært her i 3 uker), og da skal jeg love dere at jeg skal trene mye! Har gått skikkelig ille her, selv om det blir mye gå'ing, så er det (nesten) umulig å spise sunt. Jobber veldig lange kvelder, så de få timene jeg har på kvelden bruker jeg enten til å shoppe eller andre turist greier... Så har ikke fått brukt trening skoene mine i det hele tatt Dessverre squill, jeg har ikke forlovet meg, men jeg fikk kjempe fine roser..Skal si ifra hvis det skjer Kommer mye sterker tilbake, både for min egen kropp *sukk* og for å dytte dere (mulig dere må dytte meg i gang også...) Endret 2. mars 2010 av Skybert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Squill Skrevet 2. mars 2010 #159 Del Skrevet 2. mars 2010 Hehe, det var noe som ikke stemte, ja. Det var bare den ringen jeg ikke skjønte... Heldige deg som er i London! Gåing er jo også trening, og det er klart det er vanskelig å kombinere masse jobbing og shopping med sunt kosthold! Og selvfølgelig er vi her for å dytte deg i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 8. mars 2010 Forfatter #160 Del Skrevet 8. mars 2010 Hei alle sammen Da er jeg tilbake i Norge, og hverdagen er tilbake for fult. Klarte å dra meg avgårde til sats på lørdag, ble både høypuls time, og en del styrke øvelser. Hadde med meg PT programmet, så det ble bra trening. Selv om jeg kanskje burde redusert motstanden litt, pga manglende trening de 3 siste ukene, droppet jeg det..Så man kan vel veldig trygt si at jeg var ganske støl i baken i går/dag. Er så vidt jeg klarte å ta på meg sokkene.. Reise meg opp er grusomt! Kvelden lørdag var det innflyttingsfest, så pga at jeg var sliten etter all jobb, og vont i hodet ble det vann på kvelden! Siden jeg har så dårlig samvittighet for manglende trening i det siste, dro jeg på spinning i går, knall time. Merket baken hver eneste gang jeg tråkket rundt , var såpass gira at det ble resten av styrkeøvelsene etter treningen. Sluttet da jeg var helt tom og kun klarte en og en sit-ups. Meget fornøyd Blir ingen trening i dag, skal på kino, så får heller håpe jeg klarer å unngå å kjøpe godis... *snufs* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå