Aurora_A Skrevet 16. mars 2010 #181 Del Skrevet 16. mars 2010 Blir det bonus trening i dag? Bra du klarer å få skvisa inn litt trening i en travel timeplan! Kreves ofte litt ekstra å komme seg avgårde etter en travel uke med jobb. Men akk så deilig!! Ha en fin uke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #182 Del Skrevet 17. mars 2010 Beklager, det rakk jeg ikke.. Ble jobbende for lenge i går + hadde vennine avtale rett etter jobb. MEN i dag er det skybert trene tid, sendte nettopp mld til PT trener'n min, men har han ikke tid skal jeg uansett trene. Burde vel komme meg opp tidligere om morgenen,siden jeg ikke må være på jobb alt for tidlig, men det vil jo si at jeg ikke får sove like lenge.. vanskelig det der.. Bra du presser meg avgårde Aurora. Trenger det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 17. mars 2010 #183 Del Skrevet 17. mars 2010 (endret) Stå på Skybert! Er all denne jobbinga permanent, eller er det bare en periode du går gjennom nå? Forresten, har du satt deg noen mål? Jeg leste kjapt over første posten din igjen, men fant ingen. Jeg syns det blir så mye lettere å komme seg avgårde når jeg har spesifike mål å jobbe opp mot! Endret 17. mars 2010 av Shamim Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 17. mars 2010 Forfatter #184 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg håper det roer seg ned etterhvert, for et sånn hard kjør klarer jeg ikke helt i lengden. Jeg fungerer ikke uten trening, får i så fall dra hjem til vanlig tid, trene, og så jobbe litt tid på kvelden...Det er en mulighet.. (Gleder meg allerede til sommeren da det vanligvis er roligere dager) Jeg har lyst til å gå ned 10-15 kg..Føle meg bedre, og ikke ha problemer i armen min (senebetennelse fra i fjor). Da hadde jeg vært super fornøyd. Sendte en mld til treneren min i stad, både time til trening og kostholds veiledning, så nå er det ingen bønn lenger. Selv om jeg føler at sofaen hadde passet bra nå, drar jeg "tidlig" fra jobb, og på trening!Vet jeg får "refs" av dere hvis jeg dropper det nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #185 Del Skrevet 18. mars 2010 Neei, nå hadde jeg skrevet det innlegget, men så ble det borte... pokker, får prøve igjen.. Hadde skikkelig bra trening i går,ble 20 min løping/jogging på tredemølla med ganske høy puls. Div strykeøvelser som blant annet: Nedtrekk 25-30kg Benpress maskin først 70kg*12, så 80kg*10 og 80*10 Roing 25-30kg Benkpress med manualer 7,5kg (turtre ikke ta tygre da jeg var "alene") Mage med ball mellom beina i lufta (sit-ups) Triceps sførst i stang 15kg, så i maskin til muskelen var helt gåen..(kjenner det i dag) Hadde mulig tatt i hardere, men det får bli på mandag (PT time) :D Ingen trening i dag, men har avtalt med meg selv å dra på spinning i morgen (har allerede pakket sekken, så den står klar på jobben!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gudinna Skrevet 18. mars 2010 #186 Del Skrevet 18. mars 2010 Wow, du er jo så flink med stryketreninga Skybert!! Du er heldig som har PT, hadde det ikke vært så dyrt skulle jeg å investert i det Da har man jo en avtale man har betalt for så er ikke så lett å droppe ut. Gøy å lese at du også vil ned 10-15 kg, det er det jeg også vil:) Sammen er vi sterke!! Si fra når du har prøvd sports-BHen fra pierre robert da, spent på om du syns den er bra også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 18. mars 2010 #187 Del Skrevet 18. mars 2010 God ide å pakke sekken, for da står den lissom og "roper" på deg litt:) Synes også det er fint med mål, noe å jobbe og nå opp mot! Og jeg er sikker på at du klarer det for du er veldig dyktig med treningen din selvom du til tider jobber veldig mye! Må si du står skikkelig på_ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 18. mars 2010 #188 Del Skrevet 18. mars 2010 Hei, Så flink du er! Man må prioritere treningen ja. Ikke alltid like lett når det er mye jobb og sofaen kaller. Men bra du står på! Veldig bra at du har pakket sekken og alt er klart for spinning i morgen! Jeg pakker alltid sekken dagen før, tar med på jobb, og trener rett etter jobb. Da har jeg liksom allerede tatt meg bryet med å pakke treningstøy, bære deg med meg på jobb og booket meg på timen... så da er det mye vanskeligere å komme på dårlige unnskyldninger for ikke å gå ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 18. mars 2010 Forfatter #189 Del Skrevet 18. mars 2010 Takk begge 2. Var en liten mulighet at jeg ikke skulle være sosial i dag, så da hadde det jo vært super irriterende å droppe treningsbagen hjemme..Ser da ikke ut som det blir trening i kveld..men skal ta det igjen i morgen. Har forretsen gått rundt med sånn liten kinder-egg sjokolade i veska nå snart i en uke, utrolig at jeg ikke har spist den allerde. Sikkert fordi jeg ville fått så dårlig samvittighet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 19. mars 2010 #190 Del Skrevet 19. mars 2010 Kinder-sjokolade som har fått leve en heeel uke? DET hadde aldri jeg klart. Du er helten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 19. mars 2010 #191 Del Skrevet 19. mars 2010 Mmmmm kinderjokolade en uke i vesken??? :what: ??? Hadde aldri skjedd i min veske heller...Hehe...viljestyrke! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 19. mars 2010 Forfatter #192 Del Skrevet 19. mars 2010 Nå har det nesten litt synd å spise den kinder sjokoladen. Tror den trives mye bedre i veska mi. Fordelen å ha det travelt hele tiden er at jeg ikke har spist noe usunt hele uken! Merker jeg føler meg mye "letter" og magen føles ikke så oppblåst I dag blir det spinning (og kanskje litt styrke). Må innrømme at det er bestilt hjemmelagd pizza i kveld, men det blir selvfølgelig med grov bunn, og lite ost. Selv om det ikke er det mest sunne, føler jeg at jeg må være litt snill mot sambo, da han har vært ordne-fikse-rydde-vaske ansvarlig hele uken. Han er veldig klar over at jeg ikke liker kroppen min sånn som den er, så det blir nok ikke mye usunt i tiden som kommer. (Han sier at vi faktisk spiser myyye mindre godis, og det er jo sant, men er ikke nok bare det). Hadde store planer å jogge (10+km), men den snøen/isen ødelegger alt. Har jogget på is før, det gikk ikke veldig bra.. Så er redd for at det blir innetrening.. Ikke lenge til helg folkens!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gudinna Skrevet 19. mars 2010 #193 Del Skrevet 19. mars 2010 Ha sjokolade en uke i veska uten å spise den? Jeg er imponert!!! :O Jeg er IKKE flink sånn, kan ikke ha noe godteri i nærheten uten å bli frista.. Så her må kjæresten min gjømme det unna.. Han kjøper heldigvis mindre godteri nå som jeg slanker meg, men hvis han MÅ ha noe kjøper han som regel noe skikkelig vondt jeg ikke liker.. Du har vært kjempeflink denne uka, du kan unne deg pizza med goooood samvittighet! Kos deg :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 22. mars 2010 Forfatter #194 Del Skrevet 22. mars 2010 God mandag, og enda nærmere påske! Ble spinning på fredag (med 20 min på tredemølla først). Var ikke bra trening, følte meg ikke bra (magen), mulig jeg hadde spsit noe som ikke var helt fritt for bakterier.. MEN jeg gjennomførte, hadde ikke de samme puls toppene, men holdt det på rundt 150-160..Hadde store planer å om trene på lørdag, men hadde ikke noe ekstra energi. Bursdagsfest på kvelden, så ble kanskje litt mye å drikke (heldigvis bare hvitvin), og siden jeg ble trøstende vennine til langt på natta, hadde jeg heller ingen energi til å trene i går. Klarte å gå en runde rundt songsvann i går (ikke den lengste turen, men frisk luft!) Peppez pizza til middag..huff for en helg. Er "heldigvis" PT i kveld, kommer til å bli kjørt skikkelig, blir bra å bli kjørt skikkelig, selv om jeg gruer meg litt... Har tatt ut mammas hjemmelagde sei kaker til middag, så kjører igang med ny og friskt mot Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Matvraket Skrevet 22. mars 2010 #195 Del Skrevet 22. mars 2010 Heihei.. Ja som du sier: mandag og nærmere til påskeferie!!! JIPPI!!! Teller ned du også ser jeg:=) Vi er flere om det gitt, men det går så sakte:( Jaja pytt pytt, så var helgen over og lagt bak oss...Og som du sier: PT i kveld så da er helgens utskeielser glemt og ryddet opp:) Ønsker deg en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #196 Del Skrevet 23. mars 2010 Endelig god trening igjen. Er noe spesielt med en som sier at du klarer et par til. Utdrag fra treningen: Sittende roing med smalt grep 30*12 (*3) Roing sittende (Maskin) 25(?)*12 (*3) Skuldre ("ledd") 2-3 kg Bakside rygg 5kg? (ansiktet ned på benken og løfte armene ut til siden) Rygghev på matte (dæven så tungt) Ble i tillegg 40min på tredemølla( var ikke i knall form til å jogge hele tiden, så ble jogging/gå fort mest av tiden) Har avtalt med treneren å skrive opp alt jeg spiser, for å få tips til å korrigere det..huff.. Ingen vei tilbake nå.. Enda en dag nærmere påske Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kónguló Skrevet 23. mars 2010 #197 Del Skrevet 23. mars 2010 Så bra at du fikk en god trening! Tøff du er som spør om hjelp ang. kostholdet, det kommer nok til å gjøre en stor forskjell! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #198 Del Skrevet 23. mars 2010 Takk Shamin, selv om jeg har blitt mindre rundt magen, går det vedestyggelig sakte. Gruer meg litt til å være veldig streng, men er jo det som fungerer.. Er lei av å stå om morgenen og vurdere hva som dekker magen mest.. Jo varmere det blir, jo vanskeligere blir det å "pakke den inn". Så er vel bare å kaste seg i det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skybert Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #199 Del Skrevet 23. mars 2010 Siden jeg nå skal skrive ned alt jeg spiser,så jeg på en pakke kjeks (det ligger alt for tilgjengelig på kjøkkenet på jobben) EN kjeks 65 kalorier. Tok meg heller en banan (greit den er mye større men dog) 100kal. Er veldig klar over at det er mye sukker i den, men har allerede spist en appelsin, og blir en stund til middag... Best jeg blir mett nå (kommer sikkert ikke til å ha samvittighet til å spise hele) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aurora_A Skrevet 24. mars 2010 #200 Del Skrevet 24. mars 2010 Kjeks er vel både sukker og usunt fett.. så skikkelig no no med andre ord. Men det er så utrolig enkelt å bare raske med seg et par kjeks når de står der. du var kjempe flinkesen som valgte banan isteden!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå