Gjest Syrin_Ulven Skrevet 22. november 2009 #1 Del Skrevet 22. november 2009 Trenger som tittelen sier tips til julegave. Har tenkt å kjøpe ein fin kurv eg skal fylle med litt forskjellige greier. Men spørsmålet er da hva. Gaven er til mine besteforeldre og kan maks koste 400-450 (inkludert kurven). Har tenkt å kjøpe ei flaske rødvin og legge i kurven, men aner ikkje hva meir. Det bør helst holde ei stund også? Mat/snop eller noe annet. Hjelp? Noen som har noen gode tips? Helst til ting man får tak i de fleste steder, for eg bor i liten by så det er litt vanskelig å få tak i "eksotiske" ting :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidie Skrevet 22. november 2009 #2 Del Skrevet 22. november 2009 På rema har de sånne "julesett" med tørket frukt og dadler og fiken og sånn. De så gode ut. Gamle folk liker jo sånnt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 22. november 2009 #3 Del Skrevet 22. november 2009 Forskjellige glass med sild. Vakumpakket spekemat el. røkelaks etc. Spekepølse God appelsinmarmelade Edamerost (den røde kan gjerne ligge til neste jul - blir bare enda bedre) Julemarsipan Julepasta (med røde nisser, grønne trær og hvite stjerner)/pastasaus på glass Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nilla Skrevet 22. november 2009 #4 Del Skrevet 22. november 2009 God kaffe Ost og kjeks Spekemat og en ekstra god flatbrødsort God løs-te og 2 teklyper, samt et glass honning Sjokolade Bare fantasien som setter grenser. Mye de kan ha på f.eks. Mega. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Syrin_Ulven Skrevet 29. november 2009 #5 Del Skrevet 29. november 2009 Takk for alle tips, valget falt på belgisk konfekt og ei god flaske rødvin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå