Gjest Zirine Skrevet 22. august 2003 #1 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg tar meg i å til stadighet si til meg selv: gud, det der kunne jeg aldri jobbet med. Fordi jeg ikke tror jeg egner meg - jeg har rett og slett ikke de egenskapene som skal til eller fordi jeg synes det virker usannsynlig kjedelig. Noen av disse er: - sykepleier/lege - lærer i barneskolen, ungdomsskolen OG videregående - ansatt i barnehage - søppelkjører (jeg stiftet nemlig bekjentskap med kålormer her i sommer, de vrimlet på søppelboksen min - fyyyyy faen) - revisor Hva kunne du aldri jobbet med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 22. august 2003 #2 Del Skrevet 22. august 2003 Revisor!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 22. august 2003 #3 Del Skrevet 22. august 2003 Filètfabrikk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 22. august 2003 #4 Del Skrevet 22. august 2003 *Ethvert yrke som innebar at jeg måtte - skjære i menneskers kroppsdeler - sette sprøyter/kanyler i msks kroppsdeler mao: enhver form for lege/sykepleier/legesekretær/tannlege/tannlegesekretær/begravelsesagent/ obdusent/ (liksminkør) og alle de andre ekle yrkene jeg ikke kommer på i farta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mitsi Skrevet 22. august 2003 #5 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg har flere ting jeg tror jeg ikke kunne hatt, men samtidig har jeg erfart at jeg kan overraske. Fikk praksisplass i barnehage for mange år siden, trodde aldri jeg skulle klare det, men det gjorde jeg faktisk. Og jeg likte det også. Jobber ikke med det nå da, men.... Jeg kunne aldri drevet med oppsøkende salg. Kan ikke fordra å bli påpakket et tilbud jeg aldri har bedt om, og har litt problemer med å takle selgere. Vil ikke være en slik selv. I tillegg tror jeg nok jeg ville fått problemer med de fleste yrker innen helsesektoren. Men som sagt, alle kan overraske, det er ikke mange år siden jeg ville fått en god latter hvis noen fortalte meg at jeg skulle sitte alene på et kontor med permer fylt med tall. Og i tillegg trives med det.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 22. august 2003 #6 Del Skrevet 22. august 2003 Kunne aldri jobbet på søppelfylling eller med gjenvinning av papir/flasker/glas sosv. For mye søl, lukt og kliss. Kunne heller aldri jobbet som hjelpepleier tror jeg... :oops: Og ikke flypilot heller. :o Tenk å ha ansvaret for så mange menneskers liv under en flytur. Jeg hadde nok hatt daglige mareritt om krasjlandinger osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tuji Skrevet 22. august 2003 #7 Del Skrevet 22. august 2003 Prest. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 22. august 2003 #8 Del Skrevet 22. august 2003 Kunne aldri: - Jobbet på McDonalds/Burger King Den pipinga og alt bråket gjør meg sprø. - Jobbet som ambulanse-sjåfør. Blod og gørr, sprøyter o.l. er ingenting for meg - Jobbet på oljerigg/platform Er altfor hjemmekjær og glad i mine nærmeste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 22. august 2003 #9 Del Skrevet 22. august 2003 Kunne aldri klart å være : - lærer - patolog - revisor - barnehageassistent - oppsøkende selger / drive med telefonsalg - jobba i fiskeindustri - kasserer i matbutikk (har jobbet med det i to år fra før og har hatt litt vikariater i ettertid. It sux. For min egen del. Har fått det helt i vrangstrupen og jeg trives IKKE med det lenger) - sosialarbeider - jobbet med rusmisbrukere (jeg hadde verken turt det eller taklet det særlig bra) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malou Skrevet 22. august 2003 #10 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg kunne ikke ha jobbet med/innenfor: -Helsesektoren -Barnehage -Skole -Eldreomsorg -Oppsøkende salg -Kundeservice for privat kunder (been there, done that, mye kjeft å få) -Regnskap Og jeg kunne sikkert fortsatt... Jennifer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 22. august 2003 #11 Del Skrevet 22. august 2003 Frisør.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 22. august 2003 #12 Del Skrevet 22. august 2003 Alt som har med tall å gjøre Salgsjobb via telefon/stand/oppsøkende virksomhet Datakonsulent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salt Skrevet 22. august 2003 #13 Del Skrevet 22. august 2003 Jobbet i barnehage eller lærer i barneskolen, det er definitivt ikke noe for meg! Jeg kunne heller aldri vært kunstner, politiker eller vernepleier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ingeborg Skrevet 22. august 2003 #14 Del Skrevet 22. august 2003 Helsevesenet er relativt uaktuelt for meg, det svartner for øynene når jeg ser blod. Kan ikke se for meg å stikke sprøyter i folk heller. Søppeltømmer er også uaktuelt - har laget reportasje på søppelplassen, og jeg holdt på å kaste opp av lukta etter fem minutter. JOBBE der? Nei tusen takk! Er heller ikke noe særlig til selger. Men ellers kunne jeg gjort mye rart, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 22. august 2003 #15 Del Skrevet 22. august 2003 -Helsesektoren -Eldreomsorg -Oppsøkende salg (har prøvt noe lignende...nei takk!!) Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 22. august 2003 #16 Del Skrevet 22. august 2003 Fotpleier! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2003 #17 Del Skrevet 22. august 2003 Bussjåfør. Er så utålmodig, at etter to stopp hadde det ikke blitt noe mer stopping før endestoppet. Kjerringer som betaler med 50 øringer unger som hyler, hadde blitt gal etter fem minutter. Er da mer enn nok å være passasjer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 22. august 2003 #18 Del Skrevet 22. august 2003 Egentlig tro jeg at mang eyrker kunne vært riktig så ok, hvis det ble bedre bemanning så man slapp å jobbe rævva av seg, eks hjelpepleier, eldreomsorg, barnehage osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 22. august 2003 #19 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg kunne ikke vært sjukepleier,spesielt ikke på gamlehjem. Takler ikke å følge folk på do,bade dem osv.Synes det er mye tragisk der. Jeg kunne ikke vært økonom eller jobbet med tall. Jeg kunne ikke vært søpppelkjører. Jeg kunne ikke vært Sats instruktør. Jeg kunne ikke hatt en ren kontorjobb.Tipper jeg hadde kjedet meg ihel.. Jeg kunne ikke jobbet med oppsøkende salg. Men jeg ser mange ikke vil ha min jobb heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prinsesse-vil-ikke Skrevet 22. august 2003 #20 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg ville absolutt ikke jobbet som revisor og økonom, fotpleier, tannlege, koffertbærer på hotell og søppeltømmer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå