Sandman Skrevet 22. august 2003 #1 Del Skrevet 22. august 2003 Hun kommer til å flotte seg med en tur til Bergen. Er ikke det å sløse bort penger? Her er linken: http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/08/22/376561.html ...moro...et lite eventyr! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 22. august 2003 #2 Del Skrevet 22. august 2003 definetivt sløsing med penger, og så bergen da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 22. august 2003 #3 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg hadde nok heller valgt New Zealand eller øyhopping i Stillehavet, men hver sin smak Skal for øvrig snar til Bergen selv, men det blir jo noe selv JEG har råd til da. Hihi, tur til Bergen. Kanskje... Så søtt Damen har vel ikke hatt mye å rutte med, så hun er vel ikke så kravstor. Tar nok litt tid, så kommer hun sikkert på massevis av ting hun vil finne på med gevinsten : - Få seg en jæ### fet bil - Dra på en heidundrandes shopping på Harrods - Dra på jorden rundt-tur - Sikre alderdommen og sette inn litt spenn på en høyrentekonto - Investere i aksjer - Arrangere "candle-light-supper`ss" - Og leve livet Hehe, neida. Smak og behag. Bergen er jo hyggeleg det og... Heldig er hun i allefall! Bra det ble en dame som TRENGTE penger, som fikk toppgevinsten! Er SÅ lei av å høre om rike Texanere som vinner enda flere milliarder....:x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Felicity Skrevet 22. august 2003 #4 Del Skrevet 22. august 2003 Djiiiiiiiisess!! Og så til Bærgen!!! Damen kan umulig være helt ved sine fulle fem................ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 22. august 2003 #5 Del Skrevet 22. august 2003 Skjønner godt at hun vil se de Bergenske attraksjoner. Meg for eksempel..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 22. august 2003 #6 Del Skrevet 22. august 2003 Ja, eller meg! Forøvrig går det fint an å svi av penger her ibyen også. F.eks kan hun kjøpe seg inn i sportsklubben Brann, et pengesluk uten like.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 23. august 2003 #7 Del Skrevet 23. august 2003 Bergen er toppers! Forøvrig tror jeg d hadde rabla for meg hadde jeg vunnet 11 mill.... Men jeg skulle absolutt likt å ta en kikk på Hilde K S........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malena Skrevet 23. august 2003 #8 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg synes det er herlig når slike mennesker vinner, jeg ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 23. august 2003 #9 Del Skrevet 23. august 2003 Kremt kremt: Bergen er en av Europas skjønneste perler! =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 23. august 2003 #10 Del Skrevet 23. august 2003 Den artikkelen er som tatt ut av en Pondus-stripe Sandman Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Starya Skrevet 23. august 2003 #11 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg hadde tatt en tur til Oslo, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 23. august 2003 #12 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg hadde tatt av jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
calvin` Skrevet 23. august 2003 #13 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg tror ikke jeg hadde kommet til å bruke så mye penger jeg heller, hadde jeg vunnet 11 mill på viking-lotto. Temmelig sikker på at jeg hadde kommet til og tatt det rimelig "piano", i hvert fall de første 6 månedene. Jeg hadde nok gjort enkelte elimintære greier til å starte med, som å kjøpe en stilig bil, slette gjeld og kjøpe hus. Men jeg tror ikke jeg hadde kommet til å informere venner og familie om gevinsten før det hadde gått laaaang tid (eller i hele tatt). Det eneste jeg vet jeg hadde brukt penger på til og starte med er; Storby ferie (besøkt 10-15 av verdens største storbyer) Kjøpt hus (eventuelt en utrolig fin leilighet) Slettet lån (studietiden kostet en del) 2 biler (1 familie bil, og en snerten "leke") :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 23. august 2003 #14 Del Skrevet 23. august 2003 Morsom historie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 23. august 2003 #15 Del Skrevet 23. august 2003 Jeg synes det er fint at hun er så jordnær at hun velger å reise til Bergen. ...og det er bra det ikke var ei fjolle(finnes jo de på 60 år også) som bare tenker på å feste og fly til syden. Noe jeg tenker meg at mange av dere hadde gjort...tankeløse fjols.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 40 Skrevet 23. august 2003 #16 Del Skrevet 23. august 2003 Hun kommer til å flotte seg med en tur til Bergen. Er ikke det å sløse bort penger? Her er linken: http://www.dagbladet.no/nyheter/2003/08/22/376561.html ...moro...et lite eventyr! Nå skjønner jeg ikke helt hva du mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bluebird Skrevet 24. august 2003 #17 Del Skrevet 24. august 2003 Den var knakende god, Mann 40. Tørr, men god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå