MarianneE Skrevet 22. august 2003 #1 Del Skrevet 22. august 2003 Søt avatar av pusen din! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skusla Skrevet 22. august 2003 #2 Del Skrevet 22. august 2003 Ja den er nyydelig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 22. august 2003 #3 Del Skrevet 22. august 2003 Tusen takk :D Det er gulljenta vår det:) Hun er så skjønn atte! Her er forresten link til oppdretterne jeg kjøpte henne av : http://www.geocities.com/abysiden/ Klem :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 22. august 2003 #4 Del Skrevet 22. august 2003 Jeg elsker de kattene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 22. august 2003 #5 Del Skrevet 22. august 2003 - Er de ikke herrrlig skjønne ? Glad i pusekatter jeg.... Spesielt når de gir så mye kjærlighet og glede tilbake. Snuppa vår er både kosete og sprelsk, så hun finner på mye rart og får noen raptuser innimellom. DA skulle vi hatt videokamera.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå