have Skrevet 22. november 2009 #1 Del Skrevet 22. november 2009 Noen som har disse i str 36, og skal selge, så er jeg veeeldig interessert:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #2 Del Skrevet 22. november 2009 Noen som har disse i str 36, og skal selge, så er jeg veeeldig interessert:) Sjekk finn.no, det kryr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blondie912000 Skrevet 22. november 2009 #3 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Sjekk finn.no, det kryr. Ja, finn.no har utrolig mye av dette, men til den dobbelte prisen av hva det kostet i butikken. De skoene som du er på jakt etter kostet opprinnelig 999 kr, men på finn.no så finner du dem fra 1.500 kr (hvis du er heldig) og oppover. Jeg er også på jakt etter disse skoene, men i str 39 - Monica Endret 22. november 2009 av blondie912000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SouthernStar Skrevet 22. november 2009 #4 Del Skrevet 22. november 2009 Har fått med meg dette jimmy choo hysteriet, og som ivrig finn.no lykkejeger så har jeg sett vanvittig mange slike sko dukke opp der, til syyyyke priser. Skulle tro folk kjøpte og solgte igjen for å finansiere julehandelen eller noe. Finn.no tillater ikke at billetter blir avertert dyrere enn de blir solgt på billetservice eller ticketmaster, skulle vært det samme med slike sko og ting så ikke folk går helt av skaftet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
blondie912000 Skrevet 22. november 2009 #5 Del Skrevet 22. november 2009 (endret) Har fått med meg dette jimmy choo hysteriet, og som ivrig finn.no lykkejeger så har jeg sett vanvittig mange slike sko dukke opp der, til syyyyke priser. Skulle tro folk kjøpte og solgte igjen for å finansiere julehandelen eller noe. Finn.no tillater ikke at billetter blir avertert dyrere enn de blir solgt på billetservice eller ticketmaster, skulle vært det samme med slike sko og ting så ikke folk går helt av skaftet. Sier meg helt enig! Det er noen helt syyyke priser på kolleksjonen til Jimmy Choo for H&M som ligger på finn.no! - Monica Endret 22. november 2009 av blondie912000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sekretæren Skrevet 22. november 2009 #6 Del Skrevet 22. november 2009 Det er ikke ønskelig å bruke forumet til kjøp og salg Mrs Shorty. mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg