Gå til innhold

Jimmy Choo

have

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Sjekk finn.no, det kryr.

Ja, finn.no har utrolig mye av dette, men til den dobbelte prisen av hva det kostet i butikken. De skoene som du er på jakt etter kostet opprinnelig 999 kr, men på finn.no så finner du dem fra 1.500 kr (hvis du er heldig) og oppover. Jeg er også på jakt etter disse skoene, men i str 39 :)

- Monica

Endret av blondie912000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått med meg dette jimmy choo hysteriet, og som ivrig finn.no lykkejeger så har jeg sett vanvittig mange slike sko dukke opp der, til syyyyke priser. Skulle tro folk kjøpte og solgte igjen for å finansiere julehandelen eller noe. Finn.no tillater ikke at billetter blir avertert dyrere enn de blir solgt på billetservice eller ticketmaster, skulle vært det samme med slike sko og ting så ikke folk går helt av skaftet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått med meg dette jimmy choo hysteriet, og som ivrig finn.no lykkejeger så har jeg sett vanvittig mange slike sko dukke opp der, til syyyyke priser. Skulle tro folk kjøpte og solgte igjen for å finansiere julehandelen eller noe. Finn.no tillater ikke at billetter blir avertert dyrere enn de blir solgt på billetservice eller ticketmaster, skulle vært det samme med slike sko og ting så ikke folk går helt av skaftet.

Sier meg helt enig! Det er noen helt syyyke priser på kolleksjonen til Jimmy Choo for H&M som ligger på finn.no!

- Monica

Endret av blondie912000
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...