Gå til innhold

~ Pærecider og sjokoladekake til alle ~

Livets datter

Anbefalte innlegg

...for med DETTE innlegget runder jeg 3000, og går dermed inn i kategorien "Avhengig". :roll:

Heldigvis er jeg i godt selskap.

Værsågod, bare forsyn dere. Sjokoladekaken har min mor laget! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

GRATULERER..

Løper og stiller meg først i køen... Kan ikke tenke meg noe bedre å starte dagen på enn sjokoladekake og pærebrus :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stiller meg i køen jeg, og.

Prikker LilleBille på ryggen slik at hun snur seg, da ser jeg mitt snitt til og snike litt i køen!! He he.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får litt dårlig savittighet for og snike, og gir LilleBille plassen tilbake. Stiller meg skamfull heeeeeeelt bakkerst i den milelange køa.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heaven and pancake!!!!! :D

Bøyer meg i støvet.......... mens jeg gomler sjokoladekake...Nam!

Mulig å få oppskriften på den der??? :wink::wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig å få oppskriften på den der??? :wink:  :wink:

Dessverre, min mor vokter den som en løvinne!

Men jeg kan ta den med flere ganger! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HÆPP!

Jeg kommer og forsyner meg ! Pærecider og sjokoladekake er som musikk i mine ører :D

:løper bort og stiller seg forventningsfullt opp ved kakebordet:

Selv om jeg har noen innlegg å ta igjen sånn praktisk sett, så inviterer jeg meg selv til det gode selskap :D

:kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men... MariannE, da! Danse på bordet allerede?

Du synes ikke det er litt veltidlig? Det blir en lang dag, vet du...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får litt dårlig savittighet for og snike' date=' og gir LilleBille plassen tilbake. Stiller meg skamfull heeeeeeelt bakkerst i den milelange køa.....[/quote']

Godt å merke at jeg ikke engang måtte se strengt på deg... sånn som dette :o --

... tar derfor med et lite stykke (som smakebit ...) som jeg lurer til deg på veien bort...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessverre, min mor vokter den som en løvinne!

Men jeg kan ta den med flere ganger!

Åh, ja!! Gjør nå det, da!!! Bare ikke glem å si ifra til meg før fatet er tomt - I løøøøøøw sjokoladekake, assa!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer/Kondolerer (stryk det som ikke passer) med avhengig-statusen. Jeg observerer forøvrig at du ble medlem litt etter meg og har dobbelt så mange innlegg. Kanskje jeg har et liv allikevel? :ler:

Eeeeeeelsker sjokoladekake og etter hva jeg har sett inne på snikk-snakk så bør jeg kanskje begynne å drikke mer pærebrus også. :blunke:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Livets Datter, og takk for kake og cider! Passet ekstra godt i dag siden jeg er sjuk og allikevel må sitte her og jobbe...

Er egnetlig ikke så glad i sjokoladekake (eller andre kaker for den saks skyld) men denne smakte skikkelig godt! Deilig frokost dette her, og så så koselig å slippe spise alene!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

DELER DU UT PÆREBRUSEN JEG HAR LAGA UTEN Å SI FRA TIL MEG FØRST? Du vet at jeg skal ha den første flaska i alle sammenhenger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DELER DU UT PÆREBRUSEN JEG HAR LAGA UTEN Å SI FRA TIL MEG FØRST?

Sorry, Liv... men det var de flaskene du satte igjen fra forrige party! Trodde ikke det gjorde noe. Se, her får du det største stykket med sjokoladekake!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Namnam...

Grattis med alle de innleggene, LD! Nærmer meg sakte, men sikkert de store tallene jeg også. Men du er rekordrask!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du ble riktig nok medlem en hel dag før meg, men synes allikevel du har uforskammelig mange fler innlegg enn meg... :wink:

Gratulerer!

Forsyner meg med pærecider. Den VET jeg er god. Slurpe slurpe..

Dæven, så hææææærlig sjokoladekake. Bra det er fredag, kan jeg gomle med god samvittighet :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...