Anglofil Skrevet 22. november 2009 #61 Del Skrevet 22. november 2009 Om jeg er kravstor eller ikke er ikke opp til meg å dømme, men mine krav til min partner er at jeg får lov til å være glad i ham, og at han er glad i meg og elsker meg for den jeg er. Enkelt og greit. For meg handler det mye om personlighet, og da er det sammensetningen av den som spiller noen rolle. Jeg kan ikke forvente at man er perfekt, samtidig så er jeg glad i kjæresten min på grunn av den han er, ikke på tross av. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. november 2009 #62 Del Skrevet 22. november 2009 Nemlig. Og kanskje den slanke personen faktisk liker lubne folk? Kan jo hende at vedkommende faktisk TENNER på den lubne personen... Har noe sagt at det er ulovlig? Det er bare mindre sannsynlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #63 Del Skrevet 22. november 2009 Det blir litt feil å velge noen som er mindre pen eller tykk bare for ikke å være kresen. Poenget er jo at en må falle for en person for å bli sammen med vedkommende. Det var en som nevnte her at kvinner skyr kameraten hans med ølmage, inntil de får historiene hans og oppleve humoren hans. Her er poenget, at det må være noe spesielt med personen som gjør at man faller. Du blir ikke sammen med noen bare for å drive veldedighet for lite pene personer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #64 Del Skrevet 22. november 2009 Tja, det spørs på hva du egentlig mener. Hvis du med lubne damer mener de som har naturlige kvinnelige former, så har dette ingenting med overvekt å gjøre Men hvis du prater om overvekt/fedme - altså en BMI over 25 - så står jeg på mitt. Dine preferanser har ikke noe med saken å gjøre. Synd at denne tråden har endt opp med å handle om kvinners kropp når det egentlig er mannens utseende som blir debattert. Dette viser ditt intelligensnivå og hva du prioriterer i denne diskusjonen. Men det er tydelig at du ikke kan fatte at andre liker andre saker enn deg. Og det er tydelig at du ønsker å skyve debatten over på kvinners utseende slik at menn skal slippe fri. Hva er det du er redd for? Du ser på dine preferenser som norm. Det får du gjerne gjøre, men det forandrer ikke hvordan virkeligheten er. Du ser bare det du vil se. Forresten, jeg står også på mitt. En ting til. Det du ser ute på byen og i media, det bildet viser ikke hele sannheten om folks fantasier og tenningsmønstre. Men det er vel for vanskelig for deg å forstå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #65 Del Skrevet 22. november 2009 Det blir litt feil å velge noen som er mindre pen eller tykk bare for ikke å være kresen. Poenget er jo at en må falle for en person for å bli sammen med vedkommende. Det var en som nevnte her at kvinner skyr kameraten hans med ølmage, inntil de får historiene hans og oppleve humoren hans. Her er poenget, at det må være noe spesielt med personen som gjør at man faller. Du blir ikke sammen med noen bare for å drive veldedighet for lite pene personer. Saken er vel at både menn og kvinner tenner på ulike ting, men det er det tydeligvis mange kvinner og menn som har problemer med å få inn i hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. november 2009 #66 Del Skrevet 22. november 2009 Dine preferanser har ikke noe med saken å gjøre. Synd at denne tråden har endt opp med å handle om kvinners kropp når det egentlig er mannens utseende som blir debattert. Dette viser ditt intelligensnivå og hva du prioriterer i denne diskusjonen. Men det er tydelig at du ikke kan fatte at andre liker andre saker enn deg. Og det er tydelig at du ønsker å skyve debatten over på kvinners utseende slik at menn skal slippe fri. Hva er det du er redd for? Du ser på dine preferenser som norm. Det får du gjerne gjøre, men det forandrer ikke hvordan virkeligheten er. Du ser bare det du vil se. Forresten, jeg står også på mitt. En ting til. Det du ser ute på byen og i media, det bildet viser ikke hele sannheten om folks fantasier og tenningsmønstre. Men det er vel for vanskelig for deg å forstå. Jeg er ikke interessert i mannfolk - så enkelt er det. Og den tråden handler ikke om mannens utseende - den handler om at det er for kresne damer her på KG. Men jeg har ingen problemer med å forstå at det alltid finnes en masse unntak fra enhver regel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. november 2009 #67 Del Skrevet 22. november 2009 Selvfølgelig er jeg kravstor. Etter å ha vært i et par-tre forhold som slett ikke har fungert, vet jeg veldig godt hva slags mann jeg vil ha og trenger. Og da spiller utseende en veldig liten rolle. Derimot så er jeg kravstor på personlighet og egenskaper. Der har jeg sluttet å fire på kravene. Hvorfor skulle jeg ikke det? Jeg syns jeg fortjener å være i et forhold hvor både kjæresten og jeg har det godt sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #68 Del Skrevet 22. november 2009 Jeg er ikke interessert i mannfolk - så enkelt er det. Og den tråden handler ikke om mannens utseende - den handler om at det er for kresne damer her på KG. Men jeg har ingen problemer med å forstå at det alltid finnes en masse unntak fra enhver regel. Det går vel ut på det samme. Gjør det ikke? Altså, hva slags krav kvinner har til mannen - både når det gjelder utseende og karriere/interesser. Ærlig talt. Når det gjelder folks fantasier/ønsker, så handler det ikke om unntak. Du vet absolutt ikke hva flertallet av mennesker drømmer om innerst inne. Og det gjør ikke jeg heller. Men jeg tvinger i det minste ikke mindre standarder over på andre. For det er det du gjør. Forresten, hva gjør du i denne tråden når du ikke tenner på menn? Vi diskuterer jo menn her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Mann_* Skrevet 22. november 2009 #69 Del Skrevet 22. november 2009 Kvinneguiden eller ikke. Uansett hva man gjør som mann i et parforhold kan man være sikker på ting. Uansett hva man gjør så er det "feil". På en måte har TS rett. Kvinner har en tendens til å heve seg over menn på den måten at de mener de tenker og gjør er den rette måten å gjøre det på. På et eller annet tidspunkt går mange menn lei klaging og syting, meg inkludert og mange menn har da en tendens til å ha andre ukompliserte forhold på si. Problemet er bare at disse kvinnene blir også sytete og vanskelige med tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #70 Del Skrevet 22. november 2009 Nei, vi diskuterer ikke det faktisk. Vi diskuterer at det er for kresne damer her på KG + at de kan ha en frekk holdning. Er du en av dem? hehe Vel, det kan jo hende at jeg ikke engang er en dame, men det kommer ikke du til å få vite. Og jo - vi diskuterer faktisk mannen her. Det er kvinners (og enkelte menns) krav på menn som saken går ut på. Dine meninger vil i beste fall være perifere - først og fremst fordi de ikke har noen som helst innvirkning på mitt syn/mine krav på menn i utgangspunktet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vimse Skrevet 22. november 2009 #71 Del Skrevet 22. november 2009 Tråden er ryddet. vimse-mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. november 2009 #72 Del Skrevet 22. november 2009 Selvfølgelig er jeg kravstor. Etter å ha vært i et par-tre forhold som slett ikke har fungert, vet jeg veldig godt hva slags mann jeg vil ha og trenger. Og da spiller utseende en veldig liten rolle. Derimot så er jeg kravstor på personlighet og egenskaper. Der har jeg sluttet å fire på kravene. Hvorfor skulle jeg ikke det? Jeg syns jeg fortjener å være i et forhold hvor både kjæresten og jeg har det godt sammen. Som vanlig sunn fornuft fra deg, Purple Utseendet trenger bare å være "bra nok". Derimot er personlighet og egenskaper kritisk viktige. Gjelder akkurat like mye når kvinne velger mann som når mann velger kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 22. november 2009 #73 Del Skrevet 22. november 2009 Som vanlig sunn fornuft fra deg, Purple Utseendet trenger bare å være "bra nok". Derimot er personlighet og egenskaper kritisk viktige. Gjelder akkurat like mye når kvinne velger mann som når mann velger kvinne. Thank you En lærer så lenge en lever Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestdeluxe Skrevet 22. november 2009 #74 Del Skrevet 22. november 2009 Folk kan ha så høye og så mange krav de bare vil. Det er ikke verdt noe som helst dersom det ikke fører til handling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 22. november 2009 #75 Del Skrevet 22. november 2009 Folk kan ha så høye og så mange krav de bare vil. Det er ikke verdt noe som helst dersom det ikke fører til handling. Nei, det er vel så. Men jo mer kresen og flere krav man har, desto mindre sannsynlighet er det for at det fører til handling. Eller hva mener du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 22. november 2009 #76 Del Skrevet 22. november 2009 Hvor mange menn dumper kjerringene for at puppene dems er for små? Eller musa ikke er trang nok? Jeg og alle mine venner gjør ikke slikt iallefall.... Forskjellen på pupper og penis, er at du ser ca. størrelsen på puppene før du i det hele tatt har sagt hei til dama. Ergo er det unødvendig å dumpe dama, menn som vil ha større pupper går enkelt videre til neste dame uten at det blir noe snakk om det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hamster Skrevet 22. november 2009 #77 Del Skrevet 22. november 2009 De fleste har vel krav når de er single og får spørsmål om det, men de færreste tenker vel over dem når de virkelig gjelder. Man kan ikke kontrollere hvem man blir virkelig forelsket i. Men damer er laget for å være kresne fra naturens side såklart. Det er de som sikrer at de som er best egnet får sine gener videreført. Gutter går jo etter de som er fruktbare osv., men tror ikke det spiller like store rolle i det store og det hele. De skal egentlig lene seg tilbake og velge, og gutte skal prøve seg på så mange som mulig, satt på spissen. Men såklart så har det vært tider der gutta har vært de som selekterte også. Det er sånn de tror at blondt hår ble så utbredt i Nord-Europa osv., fordi her var det så ugjestmildt at mennene døde i hopetall mens de var ute og jaktet og liknende, og den blonde fargen som i utgangspunktet var kanskje en sjelden mutasjon ble "fremelsket" fordi det var de kvinnene som guttene likte best. I følge Illustrert Vitenskap. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ethereal Skrevet 22. november 2009 #78 Del Skrevet 22. november 2009 De fleste kvinnene her beskriver sine drømmemenn. Hvis de kunne velge akkurat hva de ville, så ville de ha han på den og den måten. Men de fleste vet nok at i det virkelige liv handler det om å gi og ta. Man kan ikke få alt, og noen kvaliteter veier opp for andre mangler. Men det er viktig å ha noe å drømme om, eller en standard. Selv syns jeg bare det er bra at jenter her har så mye selvrespekt at de vil ha de beste av de beste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Wolfmoon Skrevet 22. november 2009 #79 Del Skrevet 22. november 2009 Det tar som oftest veldig lang tid før jeg blir forelsket i noen, og innen den tid har de fleste menn som er interessert i noe mer gitt opp og gått videre. Det skal også en god del til før jeg tenner på noen, og uten at jeg tenner på noen har jeg ingen interesse av å være i et forhold til vedkommende. Ganske enkelt fordi jeg ikke vil bli jenta i en av trådene her inne der menn klager på at de ikke får nok sex. Kjipt ja, for hadde det ikke vært for dette så hadde enkelte av kompisene mine vært helt perfekte. Så ja, jeg er helt sikkert veldig kresen. Men jeg vil faktisk være helt helhjertet med når jeg først går inn i et forhold, ikke halvveis bare for å ha noen og være sammen med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jeppa Skrevet 23. november 2009 #80 Del Skrevet 23. november 2009 Forskjellen på pupper og penis, er at du ser ca. størrelsen på puppene før du i det hele tatt har sagt hei til dama. Ergo er det unødvendig å dumpe dama, menn som vil ha større pupper går enkelt videre til neste dame uten at det blir noe snakk om det. På Seksualitet har det da vært nok tråder om avtennende pupper av alle slag og form og fasong på musa fra menn, og størrelsen på penisen fra kvinner.. så jeg tror ikke det ene kjønnet er noe verre enn det andre på kresenhetsskalaen. Jeg sier som Purple Haze, jeg er kravstor men ikke på utseendet men på ersonlighet og interessefeltet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå