Gjest Hilde K S Skrevet 28. november 2009 #101 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Resultatet er i alle fall klart! Uansett mengde av gode egenskaper; Er en mann lavere enn en kvinne er det kun én ting som gjelder; Umiddelbart vraket i 90% av tilfellene!! Du mener at kvinnen er vraket i 90% av tilfellene og mannen blir vraket i 10% av tilfellene? Les det jeg skriver: JEG har ikke sjans på lavere menn. :smile: Endret 28. november 2009 av Hilde K S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. november 2009 #102 Del Skrevet 28. november 2009 Det er i grunnen rart at det finnes par, i det hele tatt. Dersom det skulle vært slik som mange menn her inne skriver, så er ingen menn gode nok for damer. Bortsett fra rike, ekstremt pene menn, med muskelkropp og intelligens. Jeg vet om feite, fattige, stygge, teite menn som har damer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 28. november 2009 #103 Del Skrevet 28. november 2009 Du mener at kvinnen er vraket i 90% av tilfellene og mannen blir vraket i 10% av tilfellene? Les det jeg skriver: JEG har ikke sjans på lavere menn. :smile: Lille venn - Det var ikke sånn jeg tenkte når jeg skrev det, nei! ;-)) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. november 2009 #104 Del Skrevet 28. november 2009 Det er i grunnen rart at det finnes par, i det hele tatt. Dersom det skulle vært slik som mange menn her inne skriver, så er ingen menn gode nok for damer. Bortsett fra rike, ekstremt pene menn, med muskelkropp og intelligens. Jeg vet om feite, fattige, stygge, teite menn som har damer. Selvfølgelig, men da ser og er dama deretter også. Problemet er at menn (her) ikke akkurat er noe mindre kravstore enn kvinner (her). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #105 Del Skrevet 28. november 2009 Selvfølgelig, men da ser og er dama deretter også. Problemet er at menn (her) ikke akkurat er noe mindre kravstore enn kvinner (her). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_hei_* Skrevet 28. november 2009 #106 Del Skrevet 28. november 2009 Det er ikke akkuratt sjelden jeg ser veldig pene damer med ikke så veldig pene menn. Kan ikke komme på å ha lagt merke til det motsatte noengang. Ergo er damer mindre kresne enn menn. Ikke så veldig rart med tanke på for få kjekke menn som faktisk finnes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjetil S. Skrevet 28. november 2009 #107 Del Skrevet 28. november 2009 Det er ikke akkuratt sjelden jeg ser veldig pene damer med ikke så veldig pene menn. Kan ikke komme på å ha lagt merke til det motsatte noengang. Ergo er damer mindre kresne enn menn. Ikke så veldig rart med tanke på for få kjekke menn som faktisk finnes. Hehehe... Godt svar!! *Aplaus!!!* :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. november 2009 #108 Del Skrevet 28. november 2009 Det er ikke akkuratt sjelden jeg ser veldig pene damer med ikke så veldig pene menn. Kan ikke komme på å ha lagt merke til det motsatte noengang. Ergo er damer mindre kresne enn menn. Ikke så veldig rart med tanke på for få kjekke menn som faktisk finnes. Hvis vi bare ser på de overfladiske verdiene - så er damas utseende det viktigste kriteriet for en mann, mens mannens økonomi/status er det viktigste for ei kvinne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. november 2009 #109 Del Skrevet 28. november 2009 Selvfølgelig, men da ser og er dama deretter også. Problemet er at menn (her) ikke akkurat er noe mindre kravstore enn kvinner (her). Nettopp. Så derfor finner man noen som er i samsvar med egne krav. dersom kravene til damene her er urimelig i forhold til mennene her, så er det vel fordi damene er rikere, høyere, smartere, penere, mer velbygde osv. Dersom jeg hadde vært stygg, feit og teit, så hadde jeg vel tatt til takke med en mann som var det. Nå har det seg slik at jeg er ganske søt, veldig veltrent og høy, så hvorfor skal jeg nøye meg med en feit, stygg sofagris? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. november 2009 #110 Del Skrevet 28. november 2009 Det er ikke akkuratt sjelden jeg ser veldig pene damer med ikke så veldig pene menn. Kan ikke komme på å ha lagt merke til det motsatte noengang. Ergo er damer mindre kresne enn menn. Ikke så veldig rart med tanke på for få kjekke menn som faktisk finnes. Jeg kan komme på å ha sett umake par. Særlig blant de som ble par i ung alder. I ettertid har det kommet barn til og konemor har latt kroppen bli dvask og ellers er det meste uflidd. Mens mannen tar seg betraktelig bedre ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 28. november 2009 #111 Del Skrevet 28. november 2009 Nettopp. Så derfor finner man noen som er i samsvar med egne krav. dersom kravene til damene her er urimelig i forhold til mennene her, så er det vel fordi damene er rikere, høyere, smartere, penere, mer velbygde osv. Dersom jeg hadde vært stygg, feit og teit, så hadde jeg vel tatt til takke med en mann som var det. Nå har det seg slik at jeg er ganske søt, veldig veltrent og høy, så hvorfor skal jeg nøye meg med en feit, stygg sofagris? Det kommer ikke noe positivt ut av å nøye seg med noe eller noen som man ikke er fornøyd med. Men det betyr ikke at man nødvendigvis har et realistisk syn på seg selv og kravene sine. Og her på KG er det ingen som ser hverandre, så derfor blir alle vurderinger utenfor det som skrives helt umulig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 28. november 2009 #112 Del Skrevet 28. november 2009 Jeg VET at jeg har sjans på kjekke (i mine øyne), veltrente og intelligente menn. Hva resten her inne har, bryr jeg meg ikke så mye om. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #113 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg kan komme på å ha sett umake par. Særlig blant de som ble par i ung alder. I ettertid har det kommet barn til og konemor har latt kroppen bli dvask og ellers er det meste uflidd. Mens mannen tar seg betraktelig bedre ut. Det er vel heller omvendt... :gjeiper: Finnes jo langt flere overvektige middelaldrende menn enn kvinner. Sorry. Det er jo kjent sak at kvinner tar bedre vare på kroppen sin - og at de spiser sunnere enn menn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #114 Del Skrevet 29. november 2009 Det er ikke akkuratt sjelden jeg ser veldig pene damer med ikke så veldig pene menn. Kan ikke komme på å ha lagt merke til det motsatte noengang. Ergo er damer mindre kresne enn menn. Ikke så veldig rart med tanke på for få kjekke menn som faktisk finnes. Kommer jo an på hva du ser på som "vakker" mann. Det er (som vi alle vet) ganske få av dem. Kvinner flest forventer ikke så mye av menn når det gjelder utseende. Derimot er jo de fleste kvinner noenlunde vakre. Hvis vi bare ser på de overfladiske verdiene - så er damas utseende det viktigste kriteriet for en mann, mens mannens økonomi/status er det viktigste for ei kvinne. Ikke foe meg. Utseende, personligheten og intellektet hans betyr mer for meg enn økonomi og status. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 29. november 2009 #115 Del Skrevet 29. november 2009 Ikke foe meg. Utseende, personligheten og intellektet hans betyr mer for meg enn økonomi og status. Jeg tenkte her bare på de såkalte overfladiske verdiene som økonomi, status og utseende etc. - og da altså ikke på personlighet og intellekt. Men det som har skjedd med likestillingen er at kvinner nå tjener sine egne penger og har sin egen økonomi. Dermed blir også mannens økonomi mindre viktig for disse kvinnene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2009 #116 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg kan komme på å ha sett umake par. Særlig blant de som ble par i ung alder. I ettertid har det kommet barn til og konemor har latt kroppen bli dvask og ellers er det meste uflidd. Mens mannen tar seg betraktelig bedre ut. Ser en del av det, ja. Kanskje det er vanskelig for kvinner som får barn å få tilbake formen? Ikke vet jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2009 #117 Del Skrevet 30. november 2009 Ser en del av det, ja. Kanskje det er vanskelig for kvinner som får barn å få tilbake formen? Ikke vet jeg. Kanskje det ikke er meningen at godt voksne damer skal se ut som de er 14 år gamle jenter. Finnes flere stygge og feite menn enn damer uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 30. november 2009 #118 Del Skrevet 30. november 2009 Jeg kan komme på å ha sett umake par. Særlig blant de som ble par i ung alder. I ettertid har det kommet barn til og konemor har latt kroppen bli dvask og ellers er det meste uflidd. Mens mannen tar seg betraktelig bedre ut. Jeg tror ikke det alltid trenger å være at kvinnen har forfalt raskere enn mannen, det kan like gjerne være at hun benyttet det overtak kvinnen har i ungdommen til å kapre en mann hun senere neppe ville ha fått fatt i. Kvinner og menn har ganske ulike popularitetskurver gjennom livet; kvinnen får en pangstart på sitt voksenliv, noe som henger sammen med at hun er aktuell som kjæreste for mange årskull eldre gutter. Dette kan være med å forklare hvorfor kvinner som finner livsledsager tidlig oftere har menn som ligger et par hakk over dem i attraktivitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cuckold Skrevet 30. november 2009 #119 Del Skrevet 30. november 2009 Er det vanlig at folk her på forumet er ekstremt kresne på mannfolka? Om dere tenker dere om, så er mannfolka en GOD del mindre kresne på dere. Hvorfor er damene så mye mer "verd" enn mannfolka? Jeg spurte typen og kompisen hans om hva de ville ei jente skulle være. Snill!, ha samme humor og le av ting støtt og stadig (viktig) og ha et greit utseende. Kan til og med ha litt fett på kroppen sa kompisen til typen, noe typen også sa seg enig i. Jeg er ei slank jente på 22 og det eneste jeg så etter før jeg fikk type var at han var hyggelig og prate med, le endel og ha brune øyne og fint hår. Når jeg ser i den andre tråden hva dere andre jenter og damer vil ha, så blir jeg nærmest rystet. Er kanskje ikke rart dere ikke får dere mann om dere ikke gir f.eks. mindre pene folk en sjanse. Venninna mi tok sjansen på en blind-date med en gutt som var tjukk. Førsteinntrykket hennes var "Woow, dette går aldri, kan like godt bare gå hjem..." men så ble de jo nødt å sitte seg ned å prate. Det endte med at de ble sammen og har vært sammen nå i 3 år (trur jeg) Hva for oss/dere kvinner til å tro at dere skal ha det absolutt beste fra en mann? Hva får dere til å tro at dere er bedre enn mannfolka? Mannen skal jo ha ALT perfekt jo. (Skal sies at jeg er imot forhåndsdømming.) Det er i utgangspunktet ikke noe galt i å være kresen. Hvis du ikke sikter over ditt eget nivå vil du lett finne en kjæreste selv om du er kresen. De som sliter og som bidrar negativt til singelstatistikken er kvinner som er urealistisk kresne, som ikke forstår at det de selv har å tilby ikke står i stil til det de krever av en mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hilde K S Skrevet 1. desember 2009 #120 Del Skrevet 1. desember 2009 Jeg tror ikke det alltid trenger å være at kvinnen har forfalt raskere enn mannen, det kan like gjerne være at hun benyttet det overtak kvinnen har i ungdommen til å kapre en mann hun senere neppe ville ha fått fatt i. Kvinner og menn har ganske ulike popularitetskurver gjennom livet; kvinnen får en pangstart på sitt voksenliv, noe som henger sammen med at hun er aktuell som kjæreste for mange årskull eldre gutter. Dette kan være med å forklare hvorfor kvinner som finner livsledsager tidlig oftere har menn som ligger et par hakk over dem i attraktivitet. Jeg er definitivt mer attarktiv nå, enn da jeg var fjorten, femten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå