Gå til innhold

Han kysser som en hund!

Gjest True blue

Anbefalte innlegg

Gjest True blue

Har datet en fyr ei stund, og det har også blitt litt kyssing.

Syns nok at han kysset litt rart til å begynne med, men unnskyldte han med at han var nervøs og usikker. Men... etter å ha møttes flere ganger, og til og med etter å ha prøvd å forklare han at jeg blir redd og vil trekke meg tilbake når han angriper meg med flat tunge, så har ingenting endret seg. Han prøvde "min rare kyssemåte" men vendte tilbake til sin etter ei kort stund. Nå skal det sies at han ikke er noe særlig bedre under dyna heller...

:gjeiper:

Sååå.. hvordan foregår det?

Han slikker meg fort utpå leppene og inni munnen med flat og ganske slapp tunge, litt som en hund. Det er ikke mulig å møtes på halvveien, og jeg vil bare rygge vekk.

Noen som har erfaring med denne formen for kyssing? ;)

Er det bare jeg som er sær eller er det greit å miste lysten på kyssing når det foregår på denne måten?

Finnes det håp for sånne mannfolk? Ja, han er rundt 30 år, så han burde vite bedre...

:fnise:

Omtrent sånn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Har også kyssa frosker

Det finnes kanskje håp, men skal litt innsats til for å lære dem opp!

Hvis det ikke er drømmemannen, er det helt greit at du ikke påtar deg ansvaret :fnise:.

Herlig video forestn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Purple Haze

Dårlige kyssere er som regel dårlige i senga. Og gode kyssere er som regel gode i senga ;)

Jeg hadde faktisk ikke klart å kysse kjæresten min, hvis han holdt på å slikke meg som en hund rundt munnen. Og det er jo trist å ikke orke å kysse kjæresten sin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg pleier å bite fast i tunga dems om dem kysser dårlig xD og minne dem på at jeg har verdens minste munn! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff...... :fnise: Må le litt også da...

Jeg hadde ikke klart å bli ophisset av den type kyssing.. hvordan man gjengjelder et kyss har mye å si for tenningen synes jeg. Det skal være lidenskapelig, behagelig og skape følelser og opphisselse. Det du forklarer kan jeg på ingen måte skjønne er noen av delene... :P

Vet ikke hva du skal gjøre jeg.. er han drømmemannen da? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest True blue
Uff...... :fnise: Må le litt også da...

Jeg hadde ikke klart å bli ophisset av den type kyssing.. hvordan man gjengjelder et kyss har mye å si for tenningen synes jeg. Det skal være lidenskapelig, behagelig og skape følelser og opphisselse. Det du forklarer kan jeg på ingen måte skjønne er noen av delene... :P

Vet ikke hva du skal gjøre jeg.. er han drømmemannen da? :P

Nei, tror ikke han er drømmemannen, og har egentlig begynt å sno meg ut av det hele. Greier ikke å bli opphisset av den kyssingen, det skal være sikkert. Har liksom prøvd å vise han hvordan jeg mener det skal gjøres, men tror ikke jeg nådde frem. Synd for han var en bra mann, helt til han åpnet munnen og tunga kom ut! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det må gå an å tilpasse seg klinestilen til den andre, og ts har til og med sagt i klartekst hva som ikke funker! Huff, dette hadde jeg ikke orket.

Dårlige kyssere er som regel dårlige i senga. Og gode kyssere er som regel gode i senga ;)

Amen. Datet en i våres som var elendig til å kysse. Og jammen meg var ikke sexen helt på bærtur den og. Gav det tre forsøk før jeg takket for meg, god klinings og sex er veldig viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg dater også en som er helt elendig til å kysse.

Det er et mysterium, han er en godt voksen og kjekk mann. Men jeg tror ikke han har hatt så mange langvarige forhold, så det er vel ingen som har tatt ansvar og lært ham opp.

Ikke jeg heller foreløpig - hvordan sier man til en mann at han kysser som en chihuahua?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, jeg var faktisk sammen med en fyr som var flink i senga men bedriten til å kysse. Problemet var jo at det ødela masse, fordi jeg brukte masse nergi på å tenke ut stillinger som gjorde at vi ikke kunne kysse :fnise: Så sexen ble jo ikke så bra uansett.

Jeg tror du må si det rett ut om du skal få noen endring i dette, TS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...