Gå til innhold

Pierre Robert t-skjorte. Utringet?

Gjest ts

Anbefalte innlegg

Ser på Pierre Robert sin side at t-skjorten i ull/silke-kolleksjonen tilsynelatende er ganske utringet. (Her: http://www.pierrerobert.no/eway/default.as...220:1:0:0:::0:0 ) Men så er det jo ikke et ekte bilde, da, og jeg finner ingen heller. Ikke kan jeg begynne å pakke ut en midt på Rema heller, for å prøve på. :sukk: Er det noen som har en selv, og enten kan fortelle hvor utringet den er, eller greier å finne et bilde?

Det er til å ha under utringede ting, så den kan liksom ikke være så utringet.. Singleten er for eksempel for utringet.

Evt. tips om andre ull-ting, som ikke er spesielt utringet. Både singleter, t-skjorter og gensre er egentlig aktuelle. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ts som spammer

Å, så dum jeg er! Det var jo et bilde på siden, jo! :ler:

Men jeg tar fortsatt imot tips om evt. andre ting. Den så litt for utringet ut, nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den er kanskje litt ringet, men ikke værre enn at det går an å bruke den til hverdags :)

Jeg har også kjøpt ulltrøyer på Cubus, og jeg vet at Calida har fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha. :)

Det er min mor som skal ha den, og da til å ha den under litt for utringede ting, siden hun ikke er glad i å vise kløft osv. Derfor jeg ble litt usikker på den til Pierre Robert. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om det ikke må være ull, har Benetton noen mikrofiber-singletter som er helt fantastiske. De er lange nok til at de holder seg nedi buksa, og du kan justere hvor utringet du vil ha den ved å dra den opp og ned. Super kvalitet, og koster 149, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer bare på om jeg kan spørre om noe her, så jeg slipper å starte nytt tema :) Hvor kan man kjøpe Pierre Robert tingene?

Vanlige dagligvarekjeder selger dem. Har sett dem både på Rimi, Rema, Coop Obs!, ICA osv :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her selges det:

Rema 1000

Kiwi

Meny

Ultra

Centra

Spar

Eurospar

Joker

Bunnpris

CC Mat

Helgø

Safari

Coop Prix

Coop Mega

Coop Obs!

Coop Marked

Coop Extra

Rimi

Ica Supermarked

Ica Nær

Ica Maxi

Takk, takk. Er mikrofibertingen litt varm? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg finner ikke den benetton-singletten. Er det noen som har lyst til å guide meg til riktig sted? Ser jo ikke ut som de har butikker i det ganske land, så.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig ikke at Bennetton selger i andre butikker enn sine egne, og har lett etter det på nett en gang før uten å finne. Så er mulig du må kjøpe/få noen til å kjøpe med fra en av butikkene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...