Suzy Skrevet 25. august 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 25. august 2003 Nå har jeg brukt Dermalogica-pakka mi noen dager og jeg har ikke opplevd at huden blir verre - snarere tvert imot! Dette fungerer kjempebra og produktene er sinnsykt drøye! Overflatefettet i panna er borte, kvisene og prikkene på haka, i tinningene og rundt neserota begynner å bli dempa... Riktig så bra :D Starie - du som har peiling på slikt; Bør jeg gå over til mildere produkter når jeg har fått bukt med det verste kviseproblemet (og brukt opp prøvepakka)? Jeg har temmelig sensitiv hud, men fet i tillegg. Nå har jeg som sagt kjøpt Skin kit for acne prone skin - som hjelper veldig bra. Suzy :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pusekatt Skrevet 25. august 2003 #22 Del Skrevet 25. august 2003 Da har jeg også bestilt Skin Kit fra Dermalogica på lookfantastic.com! Gleder meg til å prøve ut :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 25. august 2003 #23 Del Skrevet 25. august 2003 Grunnen til at huden først blir verre når du begynner med Dermalogica er at Dm ikke inneholder mineraloljer men vegetabilske og eteriske oljer. Mineraloljene som man tidligere har påført huden må trekkes ut på en måte før huden kan godgjøre seg med de riktige oljene og få næring. Når huden så endelig begynner å mota næring fra de vegetabilske oljene vil følgelig huden kunne bli værre i og med at den stabiliserer seg og kvitter seg med skadelige stofer og urenheter. *pjuh* (venter i spenning på at huden blir merkbart bedre...) Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. august 2003 #24 Del Skrevet 25. august 2003 Jeg også lar meg snart friste, men det er jo så dyrt. :-? Vet at det er billigere på Strawberrynet og LookFantastic (?), men er enda litt skeptisk med å bestille saker til over 200 kr. Toll og sånn. Eller slipper man å betale det? Ingen som kan svare? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nala Skrevet 25. august 2003 #25 Del Skrevet 25. august 2003 Midnattsol, dersom du bestiller for over 200 kr inkl frakt skal du i utgangspunktet betale moms for varen. Men som sagt er det vanlig at disse firmaene skriver ned verdien på varen, så det kan hende du er heldig og slipper. Noen ganger blir man ikke "tatt" i tollen, andre ganger blir man det. Men ettersom varene er så billig på disse nettstedene lønner det seg uansett å bestille via nettet kontra å kjøpe her hjemme. Bestiller du varer for over 1000 kr må du betale toll i tillegg til momsen. Tror det er 10%, mens momsen er 24%. Frakt kommer i tillegg på de stedene som har det. Forresten er det veldig enkelt å fortolle varer selv via Internett om man må det. Så det er ingen grunn til å la vær å bestille fordi man tror det blir mye pes med fortollinga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 25. august 2003 #26 Del Skrevet 25. august 2003 Ok, takk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*marte* Skrevet 26. august 2003 #27 Del Skrevet 26. august 2003 Nå har jeg også bestilt Takk for tipset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 27. august 2003 #28 Del Skrevet 27. august 2003 Erfaringene så langt fra meg med supertørr hud og dry/extradry test-pakken er bare positive. Fuktighetskremen er veldig god - selv om jeg må innrømme at jeg lurer på om den vil være feit nok til vinteren... får se da. Kommer i alle fall til å bestille krem. Liker også veldig godt ansiktsvannet, og jeg kommer nok til å bestille rensekremen og daily microfoliant som Sarie skryter av. For exfolieringen som fulgte med var jeg ikke 100 prosent begeistra for. Da burde jeg være sikra ei stund. :-))) Og kan kaste all den feilkjøpte søpla jeg har i skapet. (eller gi bort til venninner) Har ikke prøvd ansiktsmaska som fulgte med... det får blir neste punkt på ønskelista! Er vel fattiog nok etter denne kjøpefesten. Men er det smartest å bestille i flere mindre pakker, enn å bestille alt i en sending mon tro?! Prøvesettet er jo forresten en en god ide som julepresang også!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 30. august 2003 #29 Del Skrevet 30. august 2003 Det tenkte jeg også på at prøvesettet er en fin julepresang. Venter ellers spent på mine produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 1. september 2003 Forfatter #30 Del Skrevet 1. september 2003 Prøvesettet skal være julegaver fra meg til f.eks mamma'n min! Ble skikkelig oppmuntra når jeg hørte hvor mye salongprisen er... (420 kr!! :o ) Jeg har tenkt på shampo og slike ting også fra lookfant - det er jo rimelig! Suz :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. september 2003 #31 Del Skrevet 5. september 2003 I like it!! :D Skikkelig gode produkter. Huden min har ikke blitt værre, tvert imot. :tommel opp: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 5. september 2003 #32 Del Skrevet 5. september 2003 Men, den kommer ikke med slik brukerveiledning (hvem, hva hvor, når, rekkefølge og hvor ofte) som jeg etterlyser, gjør den vel? Uten det er det dessverer ganske verdiløst for meg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. september 2003 #33 Del Skrevet 5. september 2003 Gjør det ikke? På noen produkter står det "brukes etter det og det". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Zalomine Skrevet 5. september 2003 #34 Del Skrevet 5. september 2003 Vel, det virker litt oppløftende i alle fall da... saken er den, jeg har NULL PEIL på slikt, og trenger altså en "punkt for punkt" ting, men om det står litt på, kan jeg kanskje sette dem opp etterhverandre, og stokke til det stemmer med alle "hintene"? Har ikke bestilt noe jeg da (ikke sikker på hvilket sett jeg skulle valgt heller...) så det er ikke så innmari relevant altså, men, jeg er uvitende om dette.... og innrømmer det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 5. september 2003 #35 Del Skrevet 5. september 2003 Det står Directions for use på lookfantastic. Akkurat det samme ser jeg står på produktene også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillesol20 Skrevet 6. september 2003 #36 Del Skrevet 6. september 2003 Jeg har hittil ikke sett EN person her inne skrive at de IKKE liker Dermalogica. Bare Ethereal som synes at de mangler luksusfølelse. Har regnet litt på det, og kom til at det vil lønne seg for meg i lengden å bytte fra Shiseido til Dermalogica. Shiseido er dyrt i forhold til mengdene... 40 ml krem for ca. 230 kr som varer i nesten 2 mnd? Nei, da kjøper jeg heller Dermalogica, som visstnok er superdrøye produkter. For Shiseidoproduktene er ikke særlig drøye. Derfor skal jeg bestille et Dermalogica skin kit når jeg får lønn i slutten av mnd. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. september 2003 #37 Del Skrevet 6. september 2003 Gled deg! Synes det er ganske luksus jeg. Knallgode dyre produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ellisiv Skrevet 20. september 2003 #38 Del Skrevet 20. september 2003 Jeg falt for fristelsen jeg også, så i dag skal jeg hente Dermalogica skin kit på posten... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 22. september 2003 #39 Del Skrevet 22. september 2003 @Lillesol: :D Ethereal bruker også Dermalogica, og får luksusfølelsen sin fra andre steder enn hudpleie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 22. september 2003 #40 Del Skrevet 22. september 2003 Kan man bare betale med kort på lookfantastic? :o Trodde man betalte i postoppkrav jeg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå