Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #1 Del Skrevet 21. november 2009 Inspirert av en annen tråd her inne.... Det er altfor mange av den typen "mannfolk". Hvorfor oppfører de seg så hatske? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #2 Del Skrevet 21. november 2009 Sikkert fordi de ikke har hatt sex før. Så hvis du ikke liker sure og hatske menn så bør du snarest gå ut å spre beina dine. Start med meg så er vi sikker på at jeg ikke blir en sur og hats mann når jeg blir gammel. Fordi det vil jeg virkelig ikke bli. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #3 Del Skrevet 21. november 2009 Sikkert fordi de ikke har hatt sex før. Så hvis du ikke liker sure og hatske menn så bør du snarest gå ut å spre beina dine. Start med meg så er vi sikker på at jeg ikke blir en sur og hats mann når jeg blir gammel. Fordi det vil jeg virkelig ikke bli. Saklig..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #4 Del Skrevet 21. november 2009 Inspirert av en annen tråd her inne.... Det er altfor mange av den typen "mannfolk". Hvorfor oppfører de seg så hatske? Tror nok ikke at de fleste er sånn. Spesielt ikke når de blir voksne. Men mens de er unge så vil de nok tøffe seg litt mer. Spesielt rundt kamerater. Kanskje de har fått igjennom viljen sin i mange sammenhenger (blitt bortskjemt med oppmerksomhet også), slik at de føler at de kan oppføre som de vil. Idioter. Men testosteron har nok også mye med saken å gjøre. Mindre selvinnsikt og mindre ydmykhet. Dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #5 Del Skrevet 21. november 2009 Tror nok ikke at de fleste er sånn. Spesielt ikke når de blir voksne. Men mens de er unge så vil de nok tøffe seg litt mer. Spesielt rundt kamerater. Kanskje de har fått igjennom viljen sin i mange sammenhenger (blitt bortskjemt med oppmerksomhet også), slik at de føler at de kan oppføre som de vil. Idioter. Men testosteron har nok også mye med saken å gjøre. Mindre selvinnsikt og mindre ydmykhet. Dessverre. Er en stor del godt voksna menn i alderen 25-40 som oppfører seg sånn også.Det er disse som gjør meg mest forbanna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #6 Del Skrevet 21. november 2009 Sikkert de som ikke får damer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #7 Del Skrevet 21. november 2009 Er en stor del godt voksna menn i alderen 25-40 som oppfører seg sånn også.Det er disse som gjør meg mest forbanna. Skrivefeil ifra min side: voksne menn skulle det stå-ikke "voksna".. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 21. november 2009 #8 Del Skrevet 21. november 2009 Er en stor del godt voksna menn i alderen 25-40 som oppfører seg sånn også.Det er disse som gjør meg mest forbanna. Det er nettopp det jeg mener. Oppførselen fortsetter i voksen alder. Det er tragisk. Men mange kvinner liker jo bad boys - så det kan jo være at disse mennene har fått det for seg at ALLE damer liker sånne menn. Dessuten, vi vet jo alle at det finnes langt flere mannlige enn kvinnelige psykopater. Jenter - VÆR forsiktige. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest frøet i ræven Skrevet 21. november 2009 #9 Del Skrevet 21. november 2009 Sikkert fordi de ikke har hatt sex før. Så hvis du ikke liker sure og hatske menn så bør du snarest gå ut å spre beina dine. Start med meg så er vi sikker på at jeg ikke blir en sur og hats mann når jeg blir gammel. Fordi det vil jeg virkelig ikke bli. HOHO!!! Dagens innlegg. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2009 #10 Del Skrevet 28. november 2009 Saklig..... The internet is serious business. No fun allowed! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå