Kvist Skrevet 2. mars 2011 #1241 Del Skrevet 2. mars 2011 Legglang kjole i beige og brunt med hundetannsmønster, brune ullstrømper og en hvit kroppsnær topp under kjole. Ja og mannens store tøfler... ble plutselig kald på føttene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lille-lure Skrevet 2. mars 2011 #1242 Del Skrevet 2. mars 2011 sort skinntights og en gullbrunn tunika fra vivikes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 5. mars 2011 #1243 Del Skrevet 5. mars 2011 Grå/svart rutet skjørt og koksfarget langermet topp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mars 2011 #1244 Del Skrevet 5. mars 2011 (endret) Stor mørkeblå teskjorte, lysgrå slaskete (verdens beste, men ser ikke ut) joggebukser, hjemmetovede tøffelsokker. Endret 5. mars 2011 av Margareth Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Almera Skrevet 5. mars 2011 #1245 Del Skrevet 5. mars 2011 Blå superundertøytrøye, mørkeblå treningsbukse og ullsokker :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. mars 2011 #1246 Del Skrevet 5. mars 2011 Et kondom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest idakaroline Skrevet 5. mars 2011 #1247 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg subber rundt i OnePiece! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
devildoll Skrevet 5. mars 2011 #1248 Del Skrevet 5. mars 2011 Denimshorts, sort strømpebukse, hvit top med trykk og grå cardigan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenimor Skrevet 5. mars 2011 #1249 Del Skrevet 5. mars 2011 Jeg har på meg svart/hvit kort stram kjole, svarte tights, svart lang tynn cardigan og tykke leggvarmere. Cardigan fra Acne, resten fra Bik Bok (handllet nettopp mye fint og superbillig på salg der) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest idakaroline Skrevet 5. mars 2011 #1250 Del Skrevet 5. mars 2011 Svarte jeans, svart topp med Mickey på og rød blazer. Skal køye om ikke så lenge, så da blir det nok den nye pysjen som får komme på Alt fra Topshop! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenimor Skrevet 5. mars 2011 #1251 Del Skrevet 5. mars 2011 Svarte jeans, svart topp med Mickey på og rød blazer. Skal køye om ikke så lenge, så da blir det nok den nye pysjen som får komme på Alt fra Topshop! I love Topshop! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 6. mars 2011 #1252 Del Skrevet 6. mars 2011 Svart kort kjole med blonder i skjørtet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest idakaroline Skrevet 6. mars 2011 #1253 Del Skrevet 6. mars 2011 Rød kosedress Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sardintroll Skrevet 7. mars 2011 #1254 Del Skrevet 7. mars 2011 Subber rundt i en marineblå joggedress som for lengst er "pensjonert". :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ThatWoodcut Skrevet 9. mars 2011 #1255 Del Skrevet 9. mars 2011 (endret) Champion joggebukse som er ca. 5 år gammel, med et stort hull på kneet. Den var blå da jeg kjøpte den, nå er den mer grønnaktig. En stor hvit t-skjorte jeg har malt på selv på speiderleir en gang i ungdommen. Med potettrykk og hele pakka Og en marineblå hettejakke fra Russedress. Edit: Jeg er syk Endret 9. mars 2011 av ThatWoodcut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest idakaroline Skrevet 9. mars 2011 #1256 Del Skrevet 9. mars 2011 Jeg går rundt i Devold ullundertøy! Er ikke helt i slaget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 11. mars 2011 #1257 Del Skrevet 11. mars 2011 Multifarget,mest i grønt, kjole fra Tara. Deilg kjole å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 11. mars 2011 #1258 Del Skrevet 11. mars 2011 Samboerens morgenkåpe i str. XL (jeg er en XS). Skal hoppe i dusjen snart, skal ut på lunsj med mamma! Tipper jeg hiver på meg svarte, tette strømpebukser, svart highwaist skinnshorts, mosegrønn langermet topp, cognagfarget smalt flettebelte og svarte wedges. Dessuten snør det igjen, så må vel bruke parkasen i dag også. Samt svart lue og svart tubeskjerf! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest idakaroline Skrevet 14. mars 2011 #1259 Del Skrevet 14. mars 2011 Rød ullstrømpebukse, svart skjørt, grå genser og svart cardigan i ull! Sitter hjemme enn så lenge med studier. Skal ut om et par timer, og da kaster jeg nok på meg en svart kåpe og et svart skjerf i tillegg til et par boots! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest birry93 Skrevet 14. mars 2011 #1260 Del Skrevet 14. mars 2011 Hvit bluse Lyseblå jeans som er full av hull. xD Sorte sokker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå