Gå til innhold

Hva har du på deg NÅ?

lilla91

Anbefalte innlegg

Legglang kjole i beige og brunt med hundetannsmønster, brune ullstrømper og en hvit kroppsnær topp under kjole.

Ja og mannens store tøfler... ble plutselig kald på føttene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stor mørkeblå teskjorte, lysgrå slaskete (verdens beste, men ser ikke ut) joggebukser, hjemmetovede tøffelsokker.

Endret av Margareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har på meg svart/hvit kort stram kjole, svarte tights, svart lang tynn cardigan og tykke leggvarmere. Cardigan fra Acne, resten fra Bik Bok (handllet nettopp mye fint og superbillig på salg der)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest idakaroline

Svarte jeans, svart topp med Mickey på og rød blazer. Skal køye om ikke så lenge, så da blir det nok den nye pysjen som får komme på ;) Alt fra Topshop!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte jeans, svart topp med Mickey på og rød blazer. Skal køye om ikke så lenge, så da blir det nok den nye pysjen som får komme på ;) Alt fra Topshop!

I love Topshop!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ThatWoodcut

Champion joggebukse som er ca. 5 år gammel, med et stort hull på kneet. Den var blå da jeg kjøpte den, nå er den mer grønnaktig.

En stor hvit t-skjorte jeg har malt på selv på speiderleir en gang i ungdommen. Med potettrykk og hele pakka :fnise:

Og en marineblå hettejakke fra Russedress.

Edit: Jeg er syk :tristbla:

Endret av ThatWoodcut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Samboerens morgenkåpe i str. XL (jeg er en XS). :ler:

Skal hoppe i dusjen snart, skal ut på lunsj med mamma! Tipper jeg hiver på meg svarte, tette strømpebukser, svart highwaist skinnshorts, mosegrønn langermet topp, cognagfarget smalt flettebelte og svarte wedges. Dessuten snør det igjen, så må vel bruke parkasen i dag også. Samt svart lue og svart tubeskjerf!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest idakaroline

Rød ullstrømpebukse, svart skjørt, grå genser og svart cardigan i ull! Sitter hjemme enn så lenge med studier. Skal ut om et par timer, og da kaster jeg nok på meg en svart kåpe og et svart skjerf i tillegg til et par boots!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...