loffen Skrevet 2. januar 2011 #1021 Del Skrevet 2. januar 2011 Svart velur-bukse, svart tynn langermet genser og rutete skjorte. Ikke særlig lekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 2. januar 2011 #1022 Del Skrevet 2. januar 2011 Svart velur-bukse, svart tynn langermet genser og rutete skjorte. Ikke særlig lekker. Nå igjen????? Her går det i jazzbukse (buksa i går henger til tørk), t-skjorte med teksten "had enough?" på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. januar 2011 #1023 Del Skrevet 2. januar 2011 Favorittbulsa mi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 2. januar 2011 #1024 Del Skrevet 2. januar 2011 Haha...du får skvette litt vann på bulsa di, sånn innimellom Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 2. januar 2011 #1025 Del Skrevet 2. januar 2011 Litt trøtt.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Scorpina Skrevet 2. januar 2011 #1026 Del Skrevet 2. januar 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 3. januar 2011 #1027 Del Skrevet 3. januar 2011 Her går det i tykke ullsokker, rutete pysjamasbukse og sort t-skjorte. Etter en lang, varm dusj blir det noe mer kledelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest idakaroline Skrevet 3. januar 2011 #1028 Del Skrevet 3. januar 2011 Svart singlet, grå cardigan, grått ullskjørt og rød strømpebukse. Skal ut en tur etterpå, og da blir det svart stort skjerf i halsen, kåpe, grå leggvarmere og svarte støvletter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Transe Skrevet 3. januar 2011 #1029 Del Skrevet 3. januar 2011 Kort lyst jeansskjørt og hvit genser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2011 #1030 Del Skrevet 3. januar 2011 Dagens antrekk: -Skinny jeans fra Seven for all Mankind -Bluse fra H&M -Ullcardigan kjøpt i England -Ugg's Classic Tall farge: Chestnut -Mulberry Oversized Alexa i sort -Parajumpers dunjakke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Borghild Skrevet 4. januar 2011 #1031 Del Skrevet 4. januar 2011 Dagens antrekk: -Skinny jeans fra Seven for all Mankind -Bluse fra H&M -Ullcardigan kjøpt i England -Ugg's Classic Tall farge: Chestnut -Mulberry Oversized Alexa i sort -Parajumpers dunjakke Den veska må jeg ha til analyse! Hehe! :D Jeg har på meg sorte tights, laaang lilla singlet og lang grå cardigan som begge såklart dekker rumpa. Tights med ting som ikke dekker rumpa er grusomt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella_Grey Skrevet 4. januar 2011 #1032 Del Skrevet 4. januar 2011 Hvit tynn bomullsgenser med båthals under en rød lammeulls-cardigan. Mellomblå dongeribukse og grå tykke ullstrømper. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Silvermist Skrevet 4. januar 2011 #1033 Del Skrevet 4. januar 2011 Samboerens grå-stripete boxer, svart t-skjorte med turkise og rosa striper. Er forkjølet og ligger på sofaen, så jeg er unnskyldt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vera Vinge Skrevet 4. januar 2011 #1034 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Mørk blå bommullsgenser. Skjørt til knærne i to lag, hvorav det ytterste er i silkechiffon (høres kanskje litt voldsomt ut til hverdags, men det er faktisk ikke et veldig pyntet skjørt, hvertfall ikke etter mine begreper og hvis man ikke bruker mye smykker til), med trykk av blå og turkise blomster. Svart strømpebukse. Gullfargede øredobber formet som to knuter i ørene. Hadde svarte, lave, herreinspirerte skinnsko med knyting til tidligere i dag. Endret 4. januar 2011 av Vera Vinge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kanelsnurr Skrevet 4. januar 2011 #1035 Del Skrevet 4. januar 2011 Svart ullskjørt, som stopper litt over kneet Svart ullstrømpebukse Gammelrosa lammeullsgenser med rund hals svart pashminaskjerf Ute hadde jeg blålilla kåpe, grå hatt, svarte støvletter og skinnhansker. (skrevet ned her høres det jo ut som jeg kler meg som en 80-åring Er ikke aller verst i virkeligheten, men man kan jo se at det er kaldt på jobben min...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonafide Skrevet 4. januar 2011 #1036 Del Skrevet 4. januar 2011 Pysj fra Cubus som jeg fikk til jul. Sorte sokker fra hm. Rød "mensentruse" (stygg sådan). Over dette har jeg et stort ullpledd. Jau - jeg er syk, og har derfor tillatt meg å se ut som en haug. Topper herligheten med et sminkeløst/blekt fjes, og en grorudpalme som ville gjort selveste dronningen av grorudpalmer (britney) grønn av misunnelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest idakaroline Skrevet 5. januar 2011 #1037 Del Skrevet 5. januar 2011 Ullsokker, jeans og en ullgenser. Har igrunn ikke orket å pyne meg så mye idag, er ikke i form. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 5. januar 2011 #1038 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeans og en svart T-skjorte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bustyvel Skrevet 5. januar 2011 #1039 Del Skrevet 5. januar 2011 Jeans, singlet, lang sort cardigan og undertøy. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cilipili Skrevet 6. januar 2011 #1040 Del Skrevet 6. januar 2011 Grå jeans, sort singlet og lang, strikka, grå cardigan. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå